Oberfeldwebel
Ylivääpeli
- Liittynyt
- 6.9.2003
- Viestit
- 4275
Ei ole renkaista kiinni, vaan autosta. Outoa kyllä, mutta Micheliniltä sanottiin että toinen rengas on nopeampi yhdellä kierroksella mutta kumpikin kestävät maaliin. Mitenhän se on, onko se sitte hitaampi usealla kiekalla. Ilmeisesti se ei ole lämmetessään enää niin hyvä, mutta kestää kuitenkin.Michelin ukon mukaan heillä on kaksi rengasta joista toinen on yhdellä kierroksella nopeampi. Uskomatonta jos ja kun Tojota valitsi tämän.Odotettavissa nöyryyttävää jalkoihinjäämistä kisassa. :frown:
Mene ja tiedä..
No nämä huolet voi jättää väliin, sillä Todt sanoi uuden auton olevan arviolta noin 0,5-1 sekunnin "vanhaa" nopeampi.pelkään kuitenkin niitä sen verran (lähinnä F2005:n iskukykyä)
No, eihän 1 sekunti riitä vielä mihinkää näillä näkymin ku kärkeen alakaa olla eroa se pari sekkaa..
No, tällä hetkellä se nopeuden puute on suuressa määrin Bridgestonesta kiinni. Kun Ferrari testaa paljon, niin kyllä heillä on kova tekeminen saada yksin testattua renkaita niin paljoa ku mitä muut tallit testaavat Michelineitä, vaikka heillä olisikin testirajoitussopimus. Varmasti saavat kavennettua eroa, mutta heillä on siinäkin niin kova homma että tuskin ehtivät missään vaiheessa edelle mennä, ja sen takia häviävät MM:t.Mutta näin kun maalaisjärjellä ajattelee, niin tuntuu, että Ferrarin pitäs uudella autolla ja käytännössä rajattomalla testaamisellaan repiä tuo ero kuitenkin kiinni, vai mitä? Luuletteko, että ne ei hyödy valtavasti tuosta muiden tallien testirajoitussopimuksesta???