Sääntöjä voisi tukea. Chat-malliseen keskusteluun on oma alue.General FUp sanoi:Paitsi ettei ircciä tueta
Formula 1 -aiheiselle asiakeskustelulle. Vältä pelkkää chat-keskustelua.
Forum on paras jälkeenpäin kirjoitetuille kommenteille joissa saattaa olla ajatusta. Mielestäni. On nää liveseuranta jututkin ihan ok joskus.vermula sanoi:Eikö tämä nyt näin ihan hyvä olekaan?
Juu, mutta ne vois tehdä oikealle alueelle... täällä odotetaan järkevää keskustelua.J.Heldenview sanoi:Forum on paras jälkeenpäin kirjoitetuille kommenteille joissa saattaa olla ajatusta. Mielestäni. On nää liveseuranta jututkin ihan ok joskus.
Miksi odotella että joku suomentaa ensin muualla englanniksi ilmestyneet jutut jos on edes joten kuten kieli hallussa? Mitäs uutisia se heikkikulta nyt oikein on mennyt omasta päästä keksimään?Jr- sanoi:Kannattaa ne uutisetkin tiirata foorumilta, peittoaa 100-0 ainakin heikkikullan omasta päästä keksityt uutiset. :ahem:
Fisi ja Alonso Rubenin eteen vielä. :thumbup:Hurmurisija sanoi:Kimi ja Barrichello hiekalle. Se tarkoittaa sitä, että aika-ajojen nopein on Räikkönen, toinen Barrichello ja Montoya ja Schumacher ajavat hiekalle.
Jos ette tajua logiikkaa niin minkä sille voi.
No kyllä nuo tärkeät uutiset varsin nopeasti ilmestyvät suomenkielisenä tänne. No ei heikkikulta varsinaisesti koko uutista itse keksi vaan lisäilee sinne toinen toistaan perättömämpiä juttuja väliin.Observer sanoi:Miksi odotella että joku suomentaa ensin muualla englanniksi ilmestyneet jutut jos on edes joten kuten kieli hallussa? Mitäs uutisia se heikkikulta nyt oikein on mennyt omasta päästä keksimään?
Kuten?Jr- sanoi:No ei heikkikulta varsinaisesti koko uutista itse keksi vaan lisäilee sinne toinen toistaan perättömämpiä juttuja väliin.
Eikös se ainaski väittän väittänyt, että Skotin palkkaaminen oli RedBullin uusien pomojen neroleimaus... vaikka hänet taidettiin palkata ennen pomojen vaihdosta...Jr- sanoi:No kyllä nuo tärkeät uutiset varsin nopeasti ilmestyvät suomenkielisenä tänne. No ei heikkikulta varsinaisesti koko uutista itse keksi vaan lisäilee sinne toinen toistaan perättömämpiä juttuja väliin.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&postid=367241#post367241thInk sanoi:Kuten?
Kyllä näin o. Kimihän on koko f1-sirkuksen epävarmin kuski, onse pöljä ku tollee hiekalle ajaa harjoituksissakin :ahem: Barrichello on kans yhtä tohelo.WoPe sanoi:Kimi alotti taas loistokkaasti, ulosajo ja pohja paskaks, go kimi go
Eipä ollu Austrialiassa sattumaa, mieshän on yksinkertasesti huono, ja sitten puhutaan icemanista, varmaa huonoin imago koskaa F1:s.
Onhan se nyt totuus, että Kimi on tehnyt virheitä varsin ratkaisevissa paikoissa aikaisemminkin. En toki väitä, että Kimi on epävarma kuski, mutta hehkutus siitä, että Räikkösen hermot pitävät aina ja kaikkialla on tuubaa.Jr- sanoi:No onhan tuossa se totuus, että Kimi teki Melbournessa virheitä normaali viikonloppua enemmän. Yleensähän Kimi on ollut itse varmuus. Tiedä sitten onko tähän osuutta uusilla säännöillä.
No eipä Kimi hirveästi ole tehnyt ratkaisevissa paikoissa virheitä, virheiden määrä on kai laskettavissa yhden käden sormin. Kyllä niitä virheitä sattuu joka jannulle itse ss:kin on hermoillut, muistellaampa vaikka Suzukan starttia 98. Toisaalta eipä Kimillä noita ratkaisevia paikkoja ole hirveästi ollut. Itselläni on kyllä sellanen fiilis, että Kimi olis yks radan varmimmista kuskeista. Virheitä sattuu, mutta aika harvakseltaan. Melbourne oli poikkeus tähän.Hurmurisija sanoi:Onhan se nyt totuus, että Kimi on tehnyt virheitä varsin ratkaisevissa paikoissa aikaisemminkin. En toki väitä, että Kimi on epävarma kuski, mutta hehkutus siitä, että Räikkösen hermot pitävät aina ja kaikkialla on tuubaa.