Sam
Muumipappa
Johan on Kimi vanhan näköinen tuossa kuvassa:eek!:
Tästähän siinä aika selkeästi oli kyse. Halusi auttaa, vaikkei ollut tarvetta. No, onpahan Kimillä nyt edes yksi fani vähemmänCharlie sanoi:Onko kenellekään tullut mieleen, että superstara Räikköseen koskeminen saattoi olla tälle ratatoimitsijalle iso juttu. Siis vähän kuin nimmarin saaminen tai ehkä enemmänkin.
Rubensilla oli kovemmat renkaat kuin schumilla, jotka eivät tunnetusti lämpene niin nopeasti, eivätkä pidä niin paljon kuin pehmeät renkaat, varsinkin kun rata on hieman kostea.Originally posted by Juhis
Ensimmäiset kierrokset olivat todella hyvää formulaviihdettä. Ensimmäisillä kiekoilla myös nähtiin, miksi Schumi on Ferrarin ykkökuljettaja ja Rubens vain 1B. Silloinkun olosuhteet on epävarmoja, tehdään hölmöjä virheitä. Siinä meni Ruubensilta kakkossija. Ei noin paljoa saisi ailahdella suoritustaso, varsinkaan jos Schumin meinaa päihittää.
No tollasta sattuu. Mä en tajua miten tota jaksetaan vatvoa. Kyllähän Schumikin oli vetämäsä Coulthardia turpaan. Senna vetikin Irvineä turpaan ja vetihän Piquetkin jotain turpaan. Näillä henkilöillä olivaan joku vihan kohde, jota räikkösen tapauksessa ei ollut, ellei Mario Illieniä lasketa, joten räikkönen vain kohdisti vitutuksensa paikalle sattuneeseen ratavalvojaan.
Mä en voi kyllä mitenkään ymmärtää joidenkin asennetta, että jos vituttaa ja joku ottaa olkapäästä kiinni, niin saisi latoa sitä toista hemmoa päin näköä? Aika vääristynyt maailmankuva kyllä joillakin on, jos esimerkiksi koulussa on saanut huonon arvosanan ja ja se vituttaa. Sitten joku tulee käytävällä kysymään "miten meni?" niin samantien lataisee kysyjää päin näköä ja vielä pitää sitä oikeutettuna.
Oli kuin olikin otsikko maanantain iltasanomissa: Farssi Osa II: Kimi löi ratavalvojaa. (tai jotain sinne päin)thInk sanoi:Paljonko laitetaan vetoa että huomisessa Iltalehdessä on lööppi:
"KIMI LÖI RATAVALVOJAA"
Suomen Huippu sanoi:Noo, onneksi sentään Montoijja on äf-ykkösissä. Sen raivonpuuskissa jää Kimittäjät varjoon.
AJ sanoi:Schumillahan on varikolla omat itkijät, jotka pyytävät, että pääsiskös se Squmi nyt ohi, pliis.
Riippumatta kuinka suuri renkaiden osuus tässä tapauksessa oli, niin sama juttu - Schumi menee ja Rubens jää - on toistunut aina ja tulee jatkossakin toistumaan usein.oldez sanoi:Rubensilla oli kovemmat renkaat kuin schumilla, jotka eivät tunnetusti lämpene niin nopeasti, eivätkä pidä niin paljon kuin pehmeät renkaat, varsinkin kun rata on hieman kostea.
Ja jos kuskit kerran on samalla kierroksella, ei luulisi "kolumbian ämmänkään" paljon pyytelevän.
Bombay sanoi:Jos Ferrarin ohittaa niin siitä saa rangaistuksen, eikö se tullut selville Indy03? Toisinpäin se ei tietenkään päde.
Ja ei tarvitse olla kovin fiksu voidakseen päätellä mitä neuvoja Rubensin korvaan kuulutettiin kun Montoya on takana tarkoituksena ottaa Schumi kiinni.
Kyllä se oli Rubens, joka Montyn päälle ajoi. Pablo oli ollut Rubensin rinnalla jo tovin, mutta Rubens päätti silti kääntää ja sulkea oven, vaikka Montyllä oli jo "jalka oven välissä". Rubens käänsi mutkaan "jarruta tai tulee kolari"-periaatteella. Samanlainen tilanne kuin esim. Adelaide 94 (Hill-Schumi. Schumi syyllinen) , Jezer 97 (Villeneuve-Schumi. Schumi syyllinen) ja Agrentiina 98 (Coulthard-Schumi + Villeneuve-Coulthard. Syyllinen Coulthard).General FUp sanoi:Ai Montoya vain "ohitti" Ferrarin Indyssä? Vähän samaan tapaan kuin Schumin ja Villaneuleen '97 tapaus oli "racing incident" Lapset lapset, eipäs nyt levitellä salaliittoteorioita aivan selvissä tapauksissa kuitenkaan
Lue kunnolla postaukseni. Minä en suoranaisesti syyllistänyt Schumacheria Argentiinan kolarista. Schumi ei kuitenkaan ollut vielä Davidin rinnalla, kun David jo kaarsi kohti sisälinjaa. Schumi tunki sinne väliin väkisin. Minusta molemmissa oli vikaa tuossa tilanteessa. Tiedä sitten kummassako enemmän. Montoya oli sen sijaan oli roikkunut jo tovin Rubensin rinnalla, kun Rubens päättikin sulkea oven. Eli näissä kahdessa tilanteessa on selvä ero.Charlie sanoi:En voi ymmärtää miten joku voi nähdä Argentiinan Coulthard-Schumacher ja Indyn Montoya-Barrichello-tilanteet niin, että ensimmäisellä kerralla vika oli ohittajassa ja toisella kerralla ohitettavassa. Ja yllättäen vielä niin, että molemmilla kerroilla vika oli Ferrari-kuljettajassa.
'Rinnalla' on ilmeisen suhteellinen käsiteKarpow sanoi:Lue kunnolla postaukseni. Minä en suoranaisesti syyllistänyt Schumacheria Argentiinan kolarista. Schumi ei kuitenkaan ollut vielä Davidin rinnalla, kun David jo kaarsi kohti sisälinjaa. Schumi tunki sinne väliin väkisin. Minusta molemmissa oli vikaa tuossa tilanteessa. Tiedä sitten kummassako enemmän. Montoya oli sen sijaan oli roikkunut jo tovin Rubensin rinnalla, kun Rubens päättikin sulkea oven. Eli näissä kahdessa tilanteessa on selvä ero.