Juups. Olihan kisassa ihan mielenkiintoisia elementtejä, mutta surkuhupaisa hörähdys pääsi jälleen suustani, kun Kimin Lareni pölläytti savut ulos. Sitä ennenhän Larenin varikkoporukka oli onnistuneesti möhlinyt Buttonille pari sekuntia lisää etumatkaa... Tuo on kyllä kumma, että samanlaisella autolla Coulthard ei pysy tallikaverin kyydissä millään. Ja sitten ilmoittautuu tosissaan mestaruuden tavoittelijaksi
. Ai niin, onhan sillä enemmän pisteitä kuin Kimillä. Ehkäpä tuo, että se auto hajoaa aina Kimin alla, johtuukin siitä, että Kimi ajaa sillä autolla niin kovaa kuin pääsee. David niin lujaa kuin uskaltaa ja siksi sen taksi kestää paremmin.
Buttonin hyvä sijoitus lievensi pettymystä Gimmyn keskeytyksestä. Uusi naama palkintopallilla on aina hyvä juttu ja uusi talli kärkitaistossa samoin.
Siitä tuuppauksesta... onhan se kieltämättä huonoa käytöstä, mutta pitäähän sitä vähän ymmärtääkin. Sälli ajaa autoa varmaan aika limitillä, että pärjäisi edes jotenkin, mutta vehkeet hajoaa aina ja tallikaveri kruisailee pisteille. Vaikka niitä ratavalvojia olisikin ohjeistettu opastamaan kuski pois radalta niin ei niitä kädestä tarvi taluttaa, jos kerran toinen osaa selvästi itsekin. Kimihän oli melkein aidan ulkopuolella jo, kun se hiippari ryntäsi jostain hevonkuusesta siihen käsikynkkään. Se on eri asia, jos on kolaritapaus tai kuski muuten vain näyttää haahuilevan minne sattuu. Eiköhän riitä, että on sen verran lähellä, että ehtii väliin siinä tapauksessa, jos vaikka sille kuskille tulee itsetuhoisia ajatuksia ja se päättää rynnätä radalle päin. Saattoihan se Kimi vielä pyytääkin anteeksi, jos siellä hetken aikaa kykki radan varressa. Ei se kai mikään idiootti ole, mitä nyt vähän temperamenttinen. Ja pitää ollakin, kun nuo Davidin kaltaiset lampaat ei näytä pärjäävän kuin radan ulkopuolella