Markus Palttala
Well-known member
LMS 1 - Barcelona
Morjens,
Pienen viivästyksen jälkeen lyhyitä raportteja kauden tähän mennessä ajetuista kisoista.
Barcelonassa sijoituimme lopulta kahdeksanneksi. Näin saavutimme minimitavoitteen eli pistesijan, mutta eihän siihen kuitenkaan voinut olla tyytyväinen, vaikka tämä olikin tiimille ensimmäinen piste kauden 2006 jälkeen.
Mikael aloitti kisan ja ajoi ihan kohtuullisen stintin siihen alkuun. Pari kertaa lipsahti hiekoille, kun meinasi tila loppua protojen kanssa, mutta auto säilyi ajokelpoisena ja matka jatkui. Voi olla, että toisessa osumassa hieman pyöränkulmat muuttuivat, sillä eturenkaat kuivat todella rajusti. Jouduimmekin vaihtamaan kovempaan seokseen minun hukini jälkeen. Se kovempi rengas toimi itse asiassa paremmin, joten niitä olisi kannattanut kokeilla jo treeneissä.
Mikael-Markus-Mikael-Markus vetojen jälkeen olimme kilpailussa viidentenä. Auton omistaja Paul Daniels hyppäsi puikkoihin viimeiselle vuorolle ja hän joutui hieman antamaan periksi ja tulimme maaliin kahdeksantena. Pitää muistaa, että hän ei ollut ajanut minkäänlaista kilpa-autoa yli puoleen vuoteen, joten tuntuma ei ollut ihan parhaimmillaan.
Pääsimme kuitenkin maaliin ja keräsimme arvokkaita kilometrejä FIA GT -sarjaa ajatellen. Vaikka auto onkin viime vuoden malli ja alla Dunlopit, on sillä ajamisesta kuitenkin pelkästään hyötyä.
Morjens,
Pienen viivästyksen jälkeen lyhyitä raportteja kauden tähän mennessä ajetuista kisoista.
Barcelonassa sijoituimme lopulta kahdeksanneksi. Näin saavutimme minimitavoitteen eli pistesijan, mutta eihän siihen kuitenkaan voinut olla tyytyväinen, vaikka tämä olikin tiimille ensimmäinen piste kauden 2006 jälkeen.
Mikael aloitti kisan ja ajoi ihan kohtuullisen stintin siihen alkuun. Pari kertaa lipsahti hiekoille, kun meinasi tila loppua protojen kanssa, mutta auto säilyi ajokelpoisena ja matka jatkui. Voi olla, että toisessa osumassa hieman pyöränkulmat muuttuivat, sillä eturenkaat kuivat todella rajusti. Jouduimmekin vaihtamaan kovempaan seokseen minun hukini jälkeen. Se kovempi rengas toimi itse asiassa paremmin, joten niitä olisi kannattanut kokeilla jo treeneissä.
Mikael-Markus-Mikael-Markus vetojen jälkeen olimme kilpailussa viidentenä. Auton omistaja Paul Daniels hyppäsi puikkoihin viimeiselle vuorolle ja hän joutui hieman antamaan periksi ja tulimme maaliin kahdeksantena. Pitää muistaa, että hän ei ollut ajanut minkäänlaista kilpa-autoa yli puoleen vuoteen, joten tuntuma ei ollut ihan parhaimmillaan.
Pääsimme kuitenkin maaliin ja keräsimme arvokkaita kilometrejä FIA GT -sarjaa ajatellen. Vaikka auto onkin viime vuoden malli ja alla Dunlopit, on sillä ajamisesta kuitenkin pelkästään hyötyä.