Jacques sanoi:
Joo tosta vissiin ne aamun tulosruudussa puhuivat.. Eli siis Kimilläkin ois toki ollut mahdollisuus osallistua siihen schumin, massan ja mekaanikkojen palaveriin, mutta ei syystä tai toisesta osallistunut. Eli hän ihan itse kaivaa itselleen kuoppaa.. :thumbfh:
Räikkönen: Talli antoi luvan lähteä
16.5.2007 06:34
Kimi Räikkösen mielestä oli tärkeämpää nähdä jääkiekon MM-finaali kuin osallistua Ferrarin tekniikkapalavereihin Espanjan GP:n jälkeen.
Räikkönen keskeytti sunnuntaina Barcelonassa jo yhdeksännellä kierroksella ja häipyi radalta, kun kilpailua oli vielä lähes puolet ajamatta.
- Kysyin tallilta, että voisinko poistua nopeasti. Olen tyytyväinen, että heidän mielestään oli oikea ratkaisu antaa minun lähteä jo siinä vaiheessa, Räikkönen kertoo Ferrarin nettisivuilla.
- Pääsin kotiin Wollerauhun ajoissa, jotta näin jääkiekon MM-finaalin ratkaisuhetket. Suomihan kuitenkin hävisi Kanadalle. Se ei todellakaan ollut hyvä päivä.
Räikkönen koki viime sunnuntaina Barcelonassa kauden ensimmäisen keskeytyksensä ja putosi pistetaulukossa neljänneksi.
- Tällaista kilpa-autoilu on, ja on mahdotonta muuttaa sitä mitä on tapahtunut. Kilpailun keskeyttäminen tuntuu tässä lajissa pahemmalta kuin mikään muu. Niitä pisteitä, joita menetin, ei enää saa takaisin, Räikkönen sanoo.IS
--------------