Heh heh, ei sentäs! Meikäläinen ainakin arvostaa SpeedTV streamia Harmi vaan että viime kisassa joutui tyytymään Star Sportsiin kun en löytänyt oikeaa streamia ajoissa ja kisakin jo kerkesi alkamaan...Nuujorkkeri sanoi:Loppukaneettina tahan maininta tasta paikallisesta F1:n TV -tarjonnosta: Speed TV nayttaa paria poikkeusta lukuun ottamatta kaikki kisat, aika-ajot ja perjantain harjoitukset suorina. Taitaisi tulla HD:nakin, jos olisi itsella sellaiset vehkeet. Toimittajat ovat erinomaisia ja analyysit asiantuntevia. Saali vaan, etta tama kaikki menee vahan niin kuin helmia sioille, silla katsojamaarathan ovat taalla todella pienia.
Nyt on kai lähinnä keskusteltu siitä, miten Schumi tukee Massaa. Kimi ei käsittääkseni itse ole moisesta avusta kiinnostunut. Toinen asia, joka on noussut pinnalle, on Kimin häviäminen radalta ja hänen kykynsä tulla toimeen ihmisten kanssa. Eli asiat joista on keskusteltu, eivät viittaa siihen, että Ferrari EI HALUAISI tukea Räikköstä.Hurmurisija sanoi:Jos tilanne oikeasti on sellainen, että Massalla on suurempi tuki takanaan, niin vähän kyllä ihmetyttää, miksi Ferrari maksaa Räikköselle huikeaa palkkaa, jos se ei kuitenkaan anna kuskille täyttä tukeaan. Onkohan sopimuksessa jotain ehtoja?
Totuus.Törni sanoi:Hyvä yhteistyö, molemminpuolinen luottamus ja tuki muodostuvat monesta eri osatekijästä. Kuljettajaa varmaan vituttaa kun kilpailu jää kesken. Siinäkin on kuitenkin eri vivahteita. Jos keskeytys tulee toisen kuljettajan hölmöilystä, on tilanne hieman toinen. Jos keskeyttää teknisen vian takia, on radalta häipyminen vähän kun sanoisi että haista vittu mekaanikoille. Samaa voi miettiä toisin päin; Jos kuski tekee ajovirheen, niin onko mekaanikkojen ja insinöörien suunnalta kannustavaa kääntää loppupäiväksi selkänsä kuljettajalle ja ryhtyä mykkäkouluun. Heitähän saattaa vituttaa kun ovat paiskineet hulluna töitä.
Eli kyllä se molemminpuolinen luottamus ja myös tuki syntyy kahdensuuntaisesta vaikuttamisesta. Kuski, joka tulee vain ajamaan autoa naama norsunvitulla ja häipyy heti tilaisuuden tullen, ei koskaan saavuta tallin täyttä luottamusta ja tukea. Oli sopimuksessa sitten millaisia pykäliä tahansa.
Kyllä luottamuksen kykyihin voi hyvinkin saavuttaa. Yhteistyö ei kuitenkaan ole parasta mahdollista ja heijastuu väkisin, ei välttämättä heti, mekaanikkojen työn laatuun.Törni sanoi:Eli kyllä se molemminpuolinen luottamus ja myös tuki syntyy kahdensuuntaisesta vaikuttamisesta. Kuski, joka tulee vain ajamaan autoa naama norsunvitulla ja häipyy heti tilaisuuden tullen, ei koskaan saavuta tallin täyttä luottamusta ja tukea. Oli sopimuksessa sitten millaisia pykäliä tahansa.
Huolestuttavaa tämä.Jacques sanoi:huomenta suomen tulosruudussa sanottiin, että Massalla on Schumacherin täysi tuki takanaan. Olivat esim. viime perjantaina käyneet joidenkin mekaanikkojen kanssa keskenään läpi sitä miten Massan auto saadaan entistä nopeammaksi.
Minusta Kimi saa syyttää ihan itseään mikäli näin on asiat. Hän ei saa tallin koko tukea puolelleen, koska ei itse anna tukeaan tallille. Kiukuttelee ja synkistelee samalla kun Massa kyykyttää 10-0. Kannattaisi varmaan välillä miettiä miten voisi itsekin menetellä paremmin. Formula 1 ei ole yksilölaji.
Renkailla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten Kimi tekee hommia tiimin tai Schumin kanssa. Asiasta voi olla huolestunut (minä olen) silti menemättä mihinkään keltaisen lehdistön lööppitasolle.Mediaprofeetta sanoi:eivät näköjään halua tai osaa ymmärtää sitä tosiseikkaa että niin Alonson kuin Räikkösenkin täytyy totutella uusiin Bridgestonen renkaisiin. Johan sitä ennen kauden alkuakin puhuttiin että Massa luultavasti on alkukaudesta niskan päällä, mutta Räikkönen hiljalleen saa tuntuman kohdilleen. Nyt kun juuri näin on mitä ilmeisimmin tapahtunut, kaikki paskovat housuunsa ja ovat antamassa potkuja Räikköselle. "Suumaherin ja Kimin välit ovat huonot!" "Ferrari suosii Massaa, Kimi saa potkut" "Kimi ei voita ikinä mitään!!"
Joo tosta vissiin ne aamun tulosruudussa puhuivat.. Eli siis Kimilläkin ois toki ollut mahdollisuus osallistua siihen schumin, massan ja mekaanikkojen palaveriin, mutta ei syystä tai toisesta osallistunut. Eli hän ihan itse kaivaa itselleen kuoppaa.. :thumbfh:JT sanoi:Tässä artikkelissa pohditaan samaa asiaa. Kuulemma perjantainakaan Kimiä ei kiinnostanut jäädä varikolle, kun Schumi setvi muun tiimin kanssa auton ongelmia pikkutunneille asti.