Voisitko selittää kun en yhtään ymmärrä, että miten Hamiltonilla voi olla yhtään minkäänlaista etulyöntiasemaa suhteessa Alonsoon?Ronttu sanoi:Hamilttonilla hirmuinen etulyöntiasema Alonsoon.
Itse asiassa Kimi ei Magny Coursissa useimmiten ole ollutkaan niin erinomainen kuin muilla radoilla. Esimerkiksi Coulthard voitti Kimin Magnyssä ajamalla ja De La Rosa oli kisanopeudeltaan Kimin tasoa viime vuonna.PekPoy sanoi:Eihän tuo kisasuoritus nyt mikään häkellyttävä vieläkään ollut, mutta oikein hieno ajo Kimiltä yhtäkaikki!
Samaa mieltä. Ei todellakaan mitään häikäisevää vielä. No sen verran että ei ole Massa enää sitä puolta sekkaa edellä, mitä oli keväällä, mutta ihan tasoissa miehet on. Mutta ihan rehellisesti se ei saisi olla noin tasaista noiden miesten välillä.PekPoy sanoi:Eilinen aika-ajosuorituskin oli tässä valossa Kimiltä tuiki hyvä, olihan auto jokusen kierroksen raskaampi kuin Massalla.
Eihän tuo kisasuoritus nyt mikään häkellyttävä vieläkään ollut, mutta oikein hieno ajo Kimiltä yhtäkaikki!
Silverstonessa Kimi on ainakin aikaisempina vuosina ollut hyvä. Katsotaan miten nyt ensi viikonloppuna. Jo Ferrarinkin puolesta sitä toivoo ettei niille enää ihan kaikki naurais.Valde sanoi:Itse asiassa Kimi ei Magny Coursissa useimmiten ole ollutkaan niin erinomainen kuin muilla radoilla. Esimerkiksi Coulthard voitti Kimin Magnyssä ajamalla ja De La Rosa oli kisanopeudeltaan Kimin tasoa viime vuonna.
Semmone 15 pojoa.Meleren~ sanoi:Voisitko selittää kun en yhtään ymmärrä, että miten Hamiltonilla voi olla yhtään minkäänlaista etulyöntiasemaa suhteessa Alonsoon?
Pysyn siinä mitä olen aikaisemminkin sanonut :Mikkonen sanoi:Kimi ottaa kauden kolmannen voittonsa Silverstonessa ja siirtyy yksin kärkeen tämän kauden voittojen määrässä. :thumbup:
Sen sijaan kimivihaajien ja muiden epämääräisten valittajien tulevaisuus ei näytäkään ihan yhtä valoisalta - siis heidän itsensä kannaltaan tarkasteltuna. Ennuste: sanojen syömistä ja kasvojen menetystä tiedossa...
Jos voitat kisan, olet paras. "Loistamisesta" ei tietääkseni palkita ylimääräisillä MM-pisteillä, korjaa toki jos olen väärässä.Matxi sanoi:Eikä Kimi loistanut nytkään kyllä notta silleen.
Voitti toki mutta ei se nyt siellä loistanut.Mikkonen sanoi:Jos voitat kisan, olet paras. "Loistamisesta" ei tietääkseni palkita ylimääräisillä MM-pisteillä, korjaa toki jos olen väärässä.
Eikö mikään riitä joillekkin Kimin ei pidä vain voittaa vaan loistaa myös siinä samalla :yuck: Eikös voittaminen ole juuri sitä loistamista?Matxi sanoi:Voitti toki mutta ei se nyt siellä loistanut.
Loistamiseen tarvitaan joko aikamoista ylivoimaa tai ylisuorittamista omaan kalustoon nähden tai vastaavaa.
Olenko niin sanonut?Mikkoz84 sanoi:Eikö mikään riitä joillekkin Kimin ei pidä vain voittaa vaan loistaa myös siinä samalla :yuck: Eikös voittaminen ole juuri sitä loistamista?
Tuo on loppujen lopuksi aika loistava tilanne. Siis että on vielä paljon parannettavaa ja silti voittaa kisan/kisoja.Matxi sanoi:Olenko niin sanonut?
Kimi voitti, täytyyhän silloin olla ihan hyvin ajanut. Mutta parannettavaa on vielä paljon.
Eikä loppujen lopuksi kovin suuria kehuja kannata vielä yltyä heittelemään kun on kahdeksan kisaa ajettu ja kahdessa on ajanut hyvin ja kahdessa OK ja muissa ollut aika heikko.
Jep.JPP sanoi:Tuo on loppujen lopuksi aika loistava tilanne. Siis että on vielä paljon parannettavaa ja silti voittaa kisan/kisoja.
No tämä ei tähän treadiin kuulu. Mutta olihan Hamilttonilla jo ennen kauden alkua enemmän kokemusta ja tutustumista Laarenin autoon kuin Alonsolla. Alonsolla varmaa kuitenkin oli erilainen tuntuna Rellulla kuin siirtyi Laarenin ohjaamoon. Ei ne autot samanlaisia varmastikkaan ole. Ihan sama juttu on Massan ja Räikkösen kohdalla. Monet pienen pienet seikat saattavat häiritä kuskia kun tallia vaihdetaan.Meleren~ sanoi:Voisitko selittää kun en yhtään ymmärrä, että miten Hamiltonilla voi olla yhtään minkäänlaista etulyöntiasemaa suhteessa Alonsoon?
Jep. Jepjepjep. On eri asia olla kriittinen kun kuski ei yllä tasolleen, kuin talloa tyyppi täysin maanrakoon silloin, kun menee huonosti. Pidät asennettasi sitten miten hienona asiana tahansa, pellen kuvan olet ainakin minulle itsestäsi luonut. Tuo edellinen postauksesi vielä :nä iin päälle.Matxi sanoi: