Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Yksillä levymessuilla täällä Lpr:ssa oli Viikatteen Maria Magdaleena -single hintaan 40€ ja joku heppu sen osti. Itse en viitsinyt kun ei mulla ole vinyylisoitintakaan. On mulla silti Iltatähden rusko, Marraskuun singlet, Sysiässä, Hautajaissydän sekä Viina, terva ja hauta vinyyliformatissa :eek:.
Mulla on vinyylisoitin kaapissa, mutta ei kovin helposti käyttöön otettavissa sekään. Mutta pitäähän noi silti kerätä, jos kerran niitä keräilee. Ja säilyypähän naarmuttomana, kun ei niitä kuuntele.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ainiin, tilasin viikonloppuna ittelleni Amazon Fire TV:n:


99 dollaria Amazon.comissa (kaveri, jolla jo on tuo himassa, tuo sen tullessaan muutaman viikon päästä, kun käy USA:ssa työmatkalla). Amazon.de.ssä maksaisai 99 euroa, eli pikkusen enemmän, mikä nyt ei olis ehkä kuitenkaan vielä syy tilata USA:sta, mutta eivät kuulemms saa toimitettua enää tämän vuoden puolella ja kun nyt kaveri sopivasti sen käy noutamassa, niin mikä ettei.

Saas nähdä tuleeko tosta Google Chromecastin kaltainen palikka, joka on kyllä asennettuna, mutta, jota en oikeesti tartte yhtään mihinkään :rolleyes:
Eilen tuon sitten sain. Toimii niinkuin pitääkin ja tuntuu varsin laadukkaanoloiselta laitteelta (ja pirun pienikokoinen, mikä luettakoot plussaksi), Netflix ja Plex toimivat kumpikin mainiosti, Amazonin omaan leffatarjontaan en ole tutustunut enkä myöskään tarjolla oleviin peleihin. En kuitenkaan luonnehtisi tuota laitteeksi, joka kuuluu ehdottomasti jokaiseen kotitalouteen, mutta noh... onhan se jollaintapaa ihan kiva, ei kuitenkaan välttämättä tarpeellinen :rolleyes:

Ehkä positiivisena ominaisuutena mainittakoot vielä se, että kauko-ohjain toimii bluetoothilla eikä infrapunalla. Näinollen ton laitteen voi halutessa piilottaa pois näkyvistä ja silti se toimii. Negatiivisena ominaisuutena mainittakoot, että laitetta ei voi varsinaisesti sammuttaa paitsi irroittamalla virtajohdon...
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
...ja sitäpaitti kuka nyt Alpun kylään kuttuis :nope:
Minä, mutta se onkin ihan eri juttu. Liittyy mm. sukkiin.

Oli pakko käydä apteekissa ja kun kirjasto on vieressä, sain TÄYSIN ILMAISEKSI kaksi kirjaa eteiskaapista.

Tuo vasemmanpuoleinen tulee vain selailtua, sen verran rankkaa kamaa oli. Tai jos joogina tienaa rahaa, voisi harkita alan vaihtoa.

Näytä liitetiedosto 20609

Ja apteekkiostos (pumppuversio), huom! ei voi käyttää liukkarina - jumiutumisvaara!:
Näytä liitetiedosto 20610
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös