Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Jou män, juurikin noin tein että paritin laitteet aina sisällä ensiksi ja sitten hivutin lähetintä kauemmas ja lopuksi ulos. Kanavan vaihtoa en vielä kokeillut. Muuten, se ei ole oikeasti "kanava" jota vaihdetaan, vaan siinä datapurskeessa yhden bitin sisältöä muutetaan. Noista oli hiljan TM:ssä juttua. Mutta tänks vinkistä, kokeillaan silti illalla sitäkin.
Makoilen nimittäin just myrkkyletkun päässä ja ei pääse puuhapeteilemään ihan heti nyt ;)
Yks ero siinä on se että takapihan puoleisessa huoneessa on takka, josko sen massa absorboi radioaallon vaikka ei olekaan ihan just tulilinjalla. Häiriölähteitä ei pitäisi olla kuin isäntä itse ;)

Eiks noissa halvoissakin (jollainen mullakin on) ole mahdollista vaihtaa kanavaa? Mulla taitaa olla kolme eri vaihtoehtoa. Jos on, niin kokeile, mulla auttoi.

Ehkä siellä takapihalla tahi takapihan ja talon keksikohdan välillä on joku häiriölähde tai ehkä siinä yhdessä ulkoseinässä on enemmän rautaa kuin siinä toisessa.

Piruuttas voisit kokeilla sitäkin, että viet sen vastaanottimen aivan sen takapihan lähettimen läheisyyteen ja odotat, että signaali löytyy, sen jälkeen roudaat sen takaisin sinne, minne se kuuluu. Tätä keinoa olen joskus itse käyttänyt ja on toiminut.

Onko kumpikin ulkolähetin samalla korkeudella? Auttaako jos kääntelet niitä tai liikuttelet johonkin suuntaan?

Noissa halvoissakin on eroja. Ainakin tää meidän nykyinen on aika herkkä kadottamaan signaalin, joskus on riittäny, että on ollu ovi ja sälekaihtimet kiinni, mutta tämä ilmiö tietysti vahvistuu, kun lähetitmen patterit alkavat olla huonolla hapella, tuo oikkuilu tosin loppui kun vaihdoin kanavaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
-Petauspatja 160cm sänkyhyn
-Tyyny
-Tyynyliina x2
-Pussilakana x2
-Aluslakana 160cm sänkyhyn
-Vessaharja
-24 os. aterinsetti
-18 os. lautassetti
-Taulu
-Metallinen hylly
-Naulakko
-Leikkuulauta x2
-Kannellinen säilytysrasia x3
-Mikrokupu

Money well spent, tuumasi Pyryfoi kun kassaneiti kertoi tämän setin maksaneen hieman yli 200€.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kassaneiti kertoi tämän setin maksaneen hieman yli 200€.
Normaali-ihminen maksaisi noista enämpi, joten oletan että ostit sekundaa tai sitten käytit hyväksesi seksuaalista vetovoimaasi kassaneitiä kohtaan, kumartuen puoleensa kera avonaisen kaula-aukon jotta rintasi tulisivat paremmin esille. Taisitpa väläyttää pienen hymynkin, joka lupaa paljon.
Tai sitten vain kävit panee sitä/häntä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26882
-Petauspatja 160cm sänkyhyn
-Tyyny
-Tyynyliina x2
-Pussilakana x2
-Aluslakana 160cm sänkyhyn
-Vessaharja
-24 os. aterinsetti
-18 os. lautassetti
-Taulu
-Metallinen hylly
-Naulakko
-Leikkuulauta x2
-Kannellinen säilytysrasia x3
-Mikrokupu
Homo.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Oliko Pyryfillä diagnosoitu jotain kutkan aiheuttajaa ja vanhat kamppeet pistetty roviolle vai miksi tuollainen setti?

Edit: Oli vissiin.
Sikäli moni sutinoistani on ollut Jämsäläisiä, että mulla on melko hyvä kutina mihin ne on kaikki muuttaneet.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Oliko Pyryfillä diagnosoitu jotain kutkan aiheuttajaa ja vanhat kamppeet pistetty roviolle vai miksi tuollainen setti?

Edit: Oli vissiin.
Eikös sitä kiusannu se hyvä tissinen hottis nainen, joka ainoi Pyryfiä kylppyyn ,mutta Pyryf vaan kommentoi, että mene vittuun, tai vastaavaa. Kai siinä nyt moisen lipsauksen tajuttuaan alkaakin äiti Teresaksi, tai sisustajaksi tyyliin Teuvon. :D
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pari mulle ennestään tuntematonta leffasarjojen ykkösosaa:



ja



Ruotsalaisia dekkareita. Olenhan toki hehkuttanut aihetta aiemminkin, mutta sanonpa edelleen, että kyllä ruotsalaiset ovat noissa hidastempoisissa dekkareissa maailman parhaita. Näitä kahta en ole aiemmin nähnyt, enkä niistä kuullut, mutta luotto on kova.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Perillinen ei mielestäni ole yhtään niin huono, kuin arvostelujen perusteella voisi ajatella. Ei kyllä yllä kirjan tasolle, eikä seuraa täysin sen juonta.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Perillinen ei mielestäni ole yhtään niin huono, kuin arvostelujen perusteella voisi ajatella. Ei kyllä yllä kirjan tasolle, eikä seuraa täysin sen juonta.
Itsehän en ole lukenut yhtäkään ruotsalaisdekkaria, joten siinä mielessä ei ole pelkoa, että tulisi pettymyksiä.
Aika vaatimattomilta näyttivät pisteet kyllä arvosteluissa.
 

Örfil

Guest
Tuli "uusi" Sabbath CDON:ista jälkitoimituksesta, vielä yks cd roikkuu siellä. Mob Rules sanon mä :cool:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös