Örfil
Guest
Itse käytän kuulia, pyörää ja juoksumattoa.
Meillä on soutulaite ja geishakuulat. Mossen perheestä poiketen ne kuulat oli vaan vaimolla joskus käytössä.
Itse käytän kuulia, pyörää ja juoksumattoa.
Soutulaite sitävastoin olikin sitten ängetty kummankin perseeseen teillä?Meillä on soutulaite ja geishakuulat. Mossen perheestä poiketen ne kuulat oli vaan vaimolla joskus käytössä.
ÄHHÄHHÄH - MOSSEN IGGELAKKO PETTISoutulaite sitävastoin olikin sitten ängetty kummankin perseeseen teillä?
Sori, olen näitä kopioinut toistaiseksi orjallisesti filetsuiksi.Yhtään DVD:tä en ole vielä polttanut ja vertaillut. Mutta laatu tuskin ratkaisee kun rakeista siirtää yhtä rakeiselle. Turha alkaa hifistelemään.Kiitti jokatapauksessa.
Taitaa olla Talotarvike.comissa samat hinnoitteluparametrit kuin lennoissa. :eek!:Tilasin rillin plaa plaa plaa...
Alan miehet valmistautuu talveen :ahem:Ostin tänään piimää ja jäähdytinnestettä.
Tosimiehet vetävätkin sytytysnestettä (ja heti perään vielä sytyttävät röökin).Alan miehet valmistautuu talveen :ahem:
Kuvassa ikionnellinen Pöhkis kikkelinpaksuisine viinilaseineen ja valkoisine himorunkkaripaitoineen?
No sama!
Kuvassa ikionnellinen Pöhkis kikkelinpaksuisine viinilaseineen ja valkoisine himorunkkaripaitoineen?