Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Posti toi eilen perille:


Hintaan 4,99€ Amazonista. Ei paha hinta 58 biisin tupla-CD:stä, olkootkin että Ramonesin biisit nyt ei ole tunnetusti pituudella pilattuja. Niin ja sattumalta mulla oli koodi, jolla sain 5 euroa alennusta... eivät kuitenkaan siirtäneet yhtä centtiä mun tilille, koska siinä samassa tilasin pari Abus-riippulukkoa (yhden avaimella, toisen numeroyhdistelmällä).

Hey Ho Lets Go! :thumbup:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
Posti toi eilen perille:


Hintaan 4,99€ Amazonista. Ei paha hinta 58 biisin tupla-CD:stä, olkootkin että Ramonesin biisit nyt ei ole tunnetusti pituudella pilattuja.

Hey Ho Lets Go! :thumbup:
Toi on hieno kokoelma! Itse maksoin aikoinaan 150 markkaa siitä eikä tuntunut pahalta hinnalta lain. Onko tossa sun kokoelmassa semmonen kovakantinen kirjanen mukana myös?

Blue Öyster Cult: On Your Feet Or On Your Knees, Can: Future Days ja Can: Landed
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Onko tossa sun kokoelmassa semmonen kovakantinen kirjanen mukana myös?
Ei ollut, ihan vaan tavallinen tupa-CD varustettuna muutaman sivun mittaisella kansilehdykällä, jossa biisilistan lisäksi kuvia bändistä ja jäsenistä sekä yksikseen, että mm. Iggy Poppin, Clashin ja Johnny Rottenin seurassa.

Tosta näyttäis olevan Amazonissa 22 euronkin versio, kuvauksen perusteella vois kuvitella kyseessä olevan täsmälleen saman CD-paketin, mutta hinnasta päätellen tossa on pakko olla joku ero, saattais ehkä olla juuri tuo sun versios.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
Tosta näyttäis olevan Amazonissa 22 euronkin versio, kuvauksen perusteella vois kuvitella kyseessä olevan täsmälleen saman CD-paketin, mutta hinnasta päätellen tossa on pakko olla joku ero, saattais ehkä olla juuri tuo sun versios.
Kun musiikki kuitenkin on pääasia, niin loppujen lopuksi olisi kätevämpää kun ei olisi sitä 80-sivuista kirjasta siinä levyn ohessa. Vie vaan suotta yhden levy(kotelo)n verran tilaa hyllyssä, mutta kun semmonen on niin ei viitsi muuallekaan sitä sijoittaa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kun musiikki kuitenkin on pääasia, niin loppujen lopuksi olisi kätevämpää kun ei olisi sitä 80-sivuista kirjasta siinä levyn ohessa. Vie vaan suotta yhden levy(kotelo)n verran tilaa hyllyssä, mutta kun semmonen on niin ei viitsi muuallekaan sitä sijoittaa.
Joo, olen varsin tyytyväinen, että tulin ostakseeni tuon alle viiden euron version, on kuitenkin moninkertaisesti sekin hintansa väärtti :thumbup:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös