Örfil
Guest
Tai ainakin vaihtaa uudempiin. Kesällä katselin että niissä luki valtaosassa "Ilmaisnäyte - parasta ennen 12/1982"ja kerätä kortsut pois penkin alta.
Tai ainakin vaihtaa uudempiin. Kesällä katselin että niissä luki valtaosassa "Ilmaisnäyte - parasta ennen 12/1982"ja kerätä kortsut pois penkin alta.
Kannattava idea. Tahi voit myös laittaa sen myyntiin.Pitää vissiin imuroida auto ja kerätä kortsut pois penkin alta.
Siis olet SÄ pojan ... :eek!::eek!:Isänsä pierujen takia tietty.
JAA!
Jos tekis sellaisen pollin koko Suomen kansalle että monessako taloudessa on vähintäin yksi (1) käyttämätön, uuden veroinen kuntoilulaite, niin veikkaan että päästään "JAA" vastauksissa aika lähelle 95%.
Tulevan vaatenaulakon eli siis Finnlon selkä- ja vatsalihasten treenauspenkin.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41vKNe1v4BL._SY445_.jpg
Ei
Jos tekis sellaisen pollin koko Suomen kansalle että monessako taloudessa on vähintäin yksi (1) käyttämätön, uuden veroinen kuntoilulaite, niin veikkaan että päästään "JAA" vastauksissa aika lähelle 95%.
Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.
Se on taas ihan eri gallup se.Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.
Meillä on sitten senkin edestä. Kahvakuulasarja 4,6,8,10,12,16 kiloa, steppilauta ja siihen Body pump tanko ja painot, toistakymmentä zumba ja jumppa DVD:tä, juoksumatto, kuntopyörä ja kotikuntokeskus (joka autotallissa odottamassa halvalla ostajaa).Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.