Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olikohan Alpun '82 kumit Pirellin pitkäjyväisiä vai ihan perinteistä D-seosta?
Vois tarkastaa CCMK:n blogista.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Ai niin ja poika osti itselleen neukkuaikaisen kaasunaamarin, älkää kysykö miksi, en tiedä...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
Dead Kennedys: Plastic Surgery Disaster & In God We Trust, Inc., Death In June: Peaceful Snow ja Karjalan Sissit: Miserere
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tulevan vaatenaulakon eli siis Finnlon selkä- ja vatsalihasten treenauspenkin.

 

Örfil

Guest
:eek::eek:

Jos tekis sellaisen pollin koko Suomen kansalle että monessako taloudessa on vähintäin yksi (1) käyttämätön, uuden veroinen kuntoilulaite, niin veikkaan että päästään "JAA" vastauksissa aika lähelle 95%.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
:eek::eek:

Jos tekis sellaisen pollin koko Suomen kansalle että monessako taloudessa on vähintäin yksi (1) käyttämätön, uuden veroinen kuntoilulaite, niin veikkaan että päästään "JAA" vastauksissa aika lähelle 95%.
Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.
Meillä on sitten senkin edestä. Kahvakuulasarja 4,6,8,10,12,16 kiloa, steppilauta ja siihen Body pump tanko ja painot, toistakymmentä zumba ja jumppa DVD:tä, juoksumatto, kuntopyörä ja kotikuntokeskus (joka autotallissa odottamassa halvalla ostajaa).

Itse käytän kuulia, pyörää ja juoksumattoa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös