kouvotsvoni
Banjottu
Nasta mesta!Lentoliput Saarille varattu. 50 euroa maksoi. Edestakaisin. Jotain hyvää siinäkin on kun asuu kiitoradan päässä.
Nasta mesta!Lentoliput Saarille varattu. 50 euroa maksoi. Edestakaisin. Jotain hyvää siinäkin on kun asuu kiitoradan päässä.
Nasta mesta!Lentoliput Saarille varattu. 50 euroa maksoi. Edestakaisin. Jotain hyvää siinäkin on kun asuu kiitoradan päässä.
Nyt ystävän neuvo: pysy pois sieltä, kuuletko? PYSY SIELTÄ P-O-I-J-J-E-S-!-!Minkähänlainen paikka Dami on ekan adventin aikoihin..
Tuo on kyllä käsittämätön ilmiö espanjalaisessa futiksessa. Tai en tiedä onko muuallakin, mutta ainakin Espanjassa.Eivät vaan ole vieläkään pelien alkamisaikoja päättäneet.
Niin on. Luulisi, että etenkin isojen ottelutapahtumien aikataulut päätettäisiin reilusti ajoissa, kun lippujakin kerran myydään. Ja pienemmissä otteluissa luulisi pelaajienkin haluavan tietää pitääkö kentällä olla lauantaina vai sunnuntaina, siis oikeesti noitten pelipäivääkään ei ole vielä päätetty. Barcan kotisivujen kalenterissa on huutomerkki niiden otteluiden perässä joiden alkamisaikaa ei ole vielä confirmed. Tuon viikonlopun ottelun perästä huutomerkki poistui muutama viikko sitten ja oli ilmoitettu vahvistettu alkamisaika. No ei mennyt kuin pari päivää niin se alkamisaika oli jo muuttunut ja tietenkin myöhäisempään ajankohtaan kuten Espanjassa yleensä.Tuo on kyllä käsittämätön ilmiö espanjalaisessa futiksessa. Tai en tiedä onko muuallakin, mutta ainakin Espanjassa.
Tattis. Tuo kuva maksoi (yht) 40 e mennen tullen, koska oli pitkäjalkaisten paikat siipipaikoilla hätäpoistumistie B:ssä, koska oli tarve sellaisille pitkäjalkaisille paikoille. Samalla sai "etuoikeuden" rynniä koneeseen ekana, joka lähtee viimeistään silloin kun viimeinen matkustaja on koneessa. Hip! Hurraa!Nättejä kuvia! :thumbup:
Ryanairin uudessa bisnesluokassa mainostetaan olevan mahdollisuus halutessaan saapua koneeseen ensimmäisenä TAI VIIMEISENÄ. Sehän olis retsoa odotuttaa konetta viimeminuuteille ja ryystää pillimehua terminaalissa toisten tuskaillessa sardiinipurkissaan.Tattis. Tuo kuva maksoi (yht) 40 e mennen tullen, koska oli pitkäjalkaisten paikat siipipaikoilla hätäpoistumistie B:ssä, koska oli tarve sellaisille pitkäjalkaisille paikoille. Samalla sai "etuoikeuden" rynniä koneeseen ekana, joka lähtee viimeistään silloin kun viimeinen matkustaja on koneessa. Hip! Hurraa!
Jostain syystä paluupaikalla paikat 16D/E eivät olleet siiven vieressä kuten siinä koneessa josta menomatkan kuvassa siipikuva.
Olikin kyllä rekkarista päätellen eri 737-800 jolla palattiin. Takanamme 17 D/E olis olleet paluupaikalla samat kuin kuvassa.
Hmmm....
No tänään olis ollut kova sana, sillä odotimme bussissa että kone tyhjenee ja uudet kuskataan 50 metrin matkan bussissa, pikku sladissa takakautta koneen viereen. Nän matkaa tuli yhteensä n. 65 metriä.Sehän olis retsoa odotuttaa konetta viimeminuuteille ja ryystää pillimehua terminaalissa toisten tuskaillessa sardiinipurkissaan.
Ai siellä kuskattiin bussilla terminaalista koneen viereen? Luulin, että noilla halpalentoyhtiöillä aina kävellään koneeseen, vaikkei se terminaalissa kiinni olisikaan.No tänään olis ollut kova sana, sillä odotimme bussissa että kone tyhjenee ja uudet kuskataan 50 metrin matkan bussissa, pikku sladissa takakautta koneen viereen. Nän matkaa tuli yhteensä n. 65 metriä.
Ymmärrän kyllä logistiikan, pienet tilat, eikä ihmisiä voi sikin sokin kuljeskella kentällä turvajuttujen takia. Mutta olisin halunnut olla takuulla vika koneessa tänään. Meni kaikki uudet hienot matkavaatteet kyllä nyt hikipesuun. ATTANAS!
Joo, Gate 17 pidätteli koneellisen ihmisiä Bergamossa. Kaikki ahdettiin kahteen bussiin ja koneen saapuessa tulleet kuskaattiin pois jollekin toiselle portille. Silkaa logistiikkaa. Saatoin liioitella, saattoi se matka olla satakin metriä.Ai siellä kuskattiin bussilla terminaalista koneen viereen? Luulin, että noilla halpalentoyhtiöillä aina kävellään koneeseen, vaikkei se terminaalissa kiinni olisikaan.
Muistaakseni ainakin Hahnin kentällä on tullut joskus melko pitkäkin matka käveltyä kenttäalueella koneelle. Sehän on kivaa silloin, kun räpäyttää rivakan rankkasateen päälle ja sen lisäksi, että joutuu kävelemään niin osan porukasta pitää ulkona odottaa, kun toiset sisällä riisuvat takkejaan ja arpovat "mitäs me täältä laukusta tarvitaankaan lennon aikana, laitettaisko toi kaulahuivikin vaikka tänne, olikos se nyt Topias-Jalmarin vai Jenna-Petterin vuoro istua ikkunapaikalla..."Ymmärrän ettei ihmisiä voi sinkoilla pitkiä kenttiä ja omankin turvallisuuteni vuoksi se 100 m mieluummin bussilla kuin koneiden ja kontteja kuskaavien laitteiden välissä. Ihan hyvä järjestely se noin oli.
Pidän pari päivää lomaa motivaation puutteen takia.Hankoon sunnuntaina, mites se nyt niin päin?