Matkakuume!

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Ensisijaisesti kakkosdivaria, kaksi peliä vaihtoehtona, molemmat siinä keskustan liepeillä. Eivät vaan ole vieläkään pelien alkamisaikoja päättäneet.
No nyt ovat vahvistaneet ajankohdat...ensimmäisen kerran. CE L'Hospitaletin stadionille suunnistanen. Hieman persoonallinen katsomorakennelma siellä, kun tuo pääkatsomo on yhdessä kulmassa. Joukkue pelannut vuosia kolmannella ja välillä neljännelläkin sarjatasolla, mutta 2011 pääsivät oikein isolle laatikolle cupin pelissä. Kävivät ottamassa 9-0 pataan FC Barcelonalta. Ei paha.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Facebookissa? Miten Facessa voi syödä? Sehän on internetissä... miten sinne voi edes mennä niinku silleen fyysisesti? Selitä asia mulle kuin kaksivuotiaalle.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Vuelingilla pitäis lentää ensimmäistä kertaa. Tein äsken lähtöselvityksen netissä. Paluumatkalle. Menomatkalle ei pysty tekemään. :doubtful:
Eikä taida kentän automaateissakaan pystyä, ei auta kuin mennä tiskille jonottamaan.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Facebookissa? Miten Facessa voi syödä? Sehän on internetissä... miten sinne voi edes mennä niinku silleen fyysisesti? Selitä asia mulle kuin kaksivuotiaalle.
Ai sä et vielä tiedä. Albert Oilin oikea nimi on Johan PacMan. Se elää virtuaaliruoalla. Itse asiassa moderaattorit eivät ole enää pitkään aikaan poistaneet Forumilta yhtään viestiä, vaan kaikki kadonneet kirjoitukset ovat olleet Albertin syömiä.

Samalla ratkennee mysteeri siitä, mihin Jjusban on kadonnut.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Eikös se ole osa matkailun hienoutta...niinkuin hiljattain Hampurin "alkeelliselta kentältä" palannut kaveri tiivisti: 40min hyvää oluenottoaikaa meni hukkaan.
Ei olekkaan vuosiin tarvinnu Helsinki-Vantaalla lähtöselvitystiskille jonottaa. Alkeellisemmilla kentillä toki, niinku Pariisissa.
 
Ylös