Örfil
Guest
Ok. Pari pitkää juoksulenkkiä, niin siitä se taas alkaa :ahem:Pidän pari päivää lomaa motivaation puutteen takia.
Oletko muuten koskaan ajanut Hangon karttiradalla?
Ok. Pari pitkää juoksulenkkiä, niin siitä se taas alkaa :ahem:Pidän pari päivää lomaa motivaation puutteen takia.
Olen. Ei vaan selkä kestä sitä. Siksi pitää olla pehmeä ranskalainen auto käytössä.Ok. Pari pitkää juoksulenkkiä, niin siitä se taas alkaa :ahem:
Oletko muuten koskaan ajanut Hangon karttiradalla?
No nyt ovat vahvistaneet ajankohdat...ensimmäisen kerran. CE L'Hospitaletin stadionille suunnistanen. Hieman persoonallinen katsomorakennelma siellä, kun tuo pääkatsomo on yhdessä kulmassa. Joukkue pelannut vuosia kolmannella ja välillä neljännelläkin sarjatasolla, mutta 2011 pääsivät oikein isolle laatikolle cupin pelissä. Kävivät ottamassa 9-0 pataan FC Barcelonalta. Ei paha.Ensisijaisesti kakkosdivaria, kaksi peliä vaihtoehtona, molemmat siinä keskustan liepeillä. Eivät vaan ole vieläkään pelien alkamisaikoja päättäneet.
Vai rapea ranskalainen?Siksi pitää olla pehmeä ranskalainen auto käytössä.
Google maps antaa 622km 7h29minNiin vaan Jean-Pierren ajokki toi taas perille. 7 tuntia meni.
Löysin kaasupolkimen.Google maps antaa 622km 7h29min
Tuos-sa on pot-ta. Me-net sii-hen. Pis-te.Selitä asia mulle kuin kaksivuotiaalle.
Facebookissa? Miten Facessa voi syödä? Sehän on internetissä... miten sinne voi edes mennä niinku silleen fyysisesti? Selitä asia mulle kuin kaksivuotiaalle.
Eikös se ole osa matkailun hienoutta...niinkuin hiljattain Hampurin "alkeelliselta kentältä" palannut kaveri tiivisti: 40min hyvää oluenottoaikaa meni hukkaan., ei auta kuin mennä tiskille jonottamaan.
Ai sä et vielä tiedä. Albert Oilin oikea nimi on Johan PacMan. Se elää virtuaaliruoalla. Itse asiassa moderaattorit eivät ole enää pitkään aikaan poistaneet Forumilta yhtään viestiä, vaan kaikki kadonneet kirjoitukset ovat olleet Albertin syömiä.Facebookissa? Miten Facessa voi syödä? Sehän on internetissä... miten sinne voi edes mennä niinku silleen fyysisesti? Selitä asia mulle kuin kaksivuotiaalle.
Ei olekkaan vuosiin tarvinnu Helsinki-Vantaalla lähtöselvitystiskille jonottaa. Alkeellisemmilla kentillä toki, niinku Pariisissa.Eikös se ole osa matkailun hienoutta...niinkuin hiljattain Hampurin "alkeelliselta kentältä" palannut kaveri tiivisti: 40min hyvää oluenottoaikaa meni hukkaan.
Moon aina ollut siinä tiskin EDESSÄ jonossa.Ei olekkaan vuosiin tarvinnu Helsinki-Vantaalla lähtöselvitystiskille jonottaa. Alkeellisemmilla kentillä toki, niinku Pariisissa.
Moon aina päässy tiskaamaan kipponi ilman jonotusta.Moon aina ollut siinä tiskin EDESSÄ jonossa.
Moon aina päässy tiskaamaan kipponi ilman jonotusta.