OoPee
Nuori ikäisekseen
Todennäköisesti. Ei siellä mun mielestä miltään haissut eikä kai noin vanhat luut enää edes kovin ihmeellisesti löyhkää.Liekö sitten ollut joku yliherkkyysasia ja kummitusjuttuja.
Todennäköisesti. Ei siellä mun mielestä miltään haissut eikä kai noin vanhat luut enää edes kovin ihmeellisesti löyhkää.Liekö sitten ollut joku yliherkkyysasia ja kummitusjuttuja.
Minä kun niin odottelin tulevaa online -rapoa Somerolta!Fuck the mökkiloma! 30.6 alkaen Barcelona, Mallorca,
Taitaa kyl tuossa tilanteessa toistua kaikissa maissa. Italialaiset ja ranskalaiset ainakin vielä hullumpia.Boarding jonossa ihan ihmeellisiä häröpalloja ja avorivejä.
Boardingissa jonomuodostelma toimii korkeintaan jenkeissä ja sielläkin harvemmin, koska ainahan siellä seassa on iso lauma eurooppalaisia tai aasialaisia. Jokatapauksessa siellä jos missä jengi osaa jonottaa ilman ylimääräistä härdelliä (toki suomalaisetkin ovat tämän suhteen huomattavasti parempia kuin esim. itävaltalaiset, jotka olivat todennäköisesti kaljalla luojan jakaessa jonotusgeenejä). Ei niin, että jenkeissä joutuis sen useammin jonottamaan kuin muuallakaan (tuskinpa jonottaisivatkaan puoli-ilmaisten muoviämpäreiden vuoksi, sikakalliin iPhonen vuoksi kyllä) mutta jos joutuu, niin siellä se toimii. Jokainen, joka on käynyt eism. Disneyn tai Universal Studioiden huvipuistoissa, tietänee mitä tarkoitan.Suomalaiset tykkää jonottaa. Ollaan oikein sellaista jonottajakansaa. Paitsi silloin kun saisi jonottaa. Boarding jonossa ihan ihmeellisiä häröpalloja ja avorivejä. Äsken joku herrasmies tunki viereeni seisomaan kuin jossain esikouluryhmän parijonossa.
Juuri näin.Taitaa kyl tuossa tilanteessa toistua kaikissa maissa. Italialaiset ja ranskalaiset ainakin vielä hullumpia.
Kop. Englannin Lego-landissa pojan ja jenkkikaverin kanssa paloi ensin Mikeltä ja sitten multa hihat italialaisiin. Nehän vittu tulee päälle tai ainakin perseeseen kiinni.Taitaa kyl tuossa tilanteessa toistua kaikissa maissa. Italialaiset ja ranskalaiset ainakin vielä hullumpia.
Alppu unohti sinne kerran jallupäissään housunsa. Keltavihreät.Kokemuksia Portugalista? HÄ?
Mut ryöstettiin aikoinaan Lissabonissa. Kännykkä ja kymmenisentuhatta escudoa.Kokemuksia Portugalista? HÄ?
Niitä ei ole lain.Itse kerron kokemuksistani Portugalista 11.6.2015 klo 14.48.
Itse voisin lähteä kohti hania.Huomenna Vantaalle josta lauantai aamulla klo 7 lähtevällä koneella kohti Haniaa.