Matkakuume!

Makkonen

Guest
Viimevuosina on tullut matkusteltua ympäri maailmaa aikalailla, ihmekyllä mitään ei ole sattunut reissuilla. Toissapäivänä ensimmäistä kertaa jouduin taskuvarkaan kohteeksi.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Ja yllättäen Barcelonassa..
 

Makkonen

Guest
Tulevana kesälomana aion poikkeuksellisesti matkailla kotimaassa. Pari-kolme viikkoa mökillä järven rannalla. Vinkkejä vastaanotetaan...

Seuraavana talvilomana tulee lähdettyä Floridaan. Olen käyttänyt matkan suunnittelussa apuna itävaltalaista OoPee Travelia. :thumbfh: Taivas varjele mitä siitäkin tulee! ;)
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tulevana kesälomana aion poikkeuksellisesti matkailla kotimaassa. Pari-kolme viikkoa mökillä järven rannalla. Vinkkejä vastaanotetaan...

Seuraavana talvilomana tulee lähdettyä Floridaan. Olen käyttänyt matkan suunnittelussa apuna itävaltalaista OoPee Travelia. :thumbfh: Taivas varjele mitä siitäkin tulee! ;)
Päädyt paluumatkalla Itävaltaan...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Seuraavana talvilomana tulee lähdettyä Floridaan. Olen käyttänyt matkan suunnittelussa apuna itävaltalaista OoPee Travelia. :thumbfh: Taivas varjele mitä siitäkin tulee! ;)
Ootkos muuten jo laskenu montako Hard Rock Cafeeta tolla reissulla tulee vastaan?
 

Makkonen

Guest
Ootkos muuten jo laskenu montako Hard Rock Cafeeta tolla reissulla tulee vastaan?
5 varmuudella, toiset viisi riippuu osittain keleistä, esim. tuleeko käytyä Myrtle Beachin korkeudella.

-edit- Ja pitäis alkaa selvittelemään onkos sillä suunnalla mitään autokilpailuita siihen aikaan, vois käydä jotain katsomassa.
 
Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Tekis mieli lähteä johonkin perinteiselle aurinkomestalle.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
5 varmuudella, toiset viisi riippuu osittain keleistä, esim. tuleeko käytyä Myrtle Beachin korkeudella.
Key West, Miami, Hollywood (Ft. Lauderdale), Orlando ja Tampa?

Sit olis vielä Destin ja Sunrise Hardrock Cafe vai oliko jompikumpi noista jo listalla?

Tuo Sunrise melkein vituttaa, olen nimittäin käynyt Sawgrass Millsissä (eli se iso ostari, jonka laidalla tuo Cafe sijaitsee, siellä muuten menee helposti yks päivä), mutta en edes tiennyt tuolloin HRC:n olemassaolosta ja tietenkään en edes vahingossa törmännyt siihen :dunno:

Samoin ovat HRC Tampa, HRD Destin ja HRC Hollywood käymättä, olkootkin että mulla on jopa Hard Rock Cafe Hollywoodin t-paita, mutta se on haettu sieltä vähän kuuluisammasta Hollywoodista toiselta puolelta mannerta.
 

Makkonen

Guest
Key West, Miami, Hollywood (Ft. Lauderdale), Orlando ja Tampa?
Jep, nämä ne varmat

Sit olis vielä Destin ja Sunrise Hardrock Cafe vai oliko jompikumpi noista jo listalla?
New Orleans, Biloxi, Destin, Atlanta & Myrtle Beach sitten fiiliksen mukaan.



Samoin ovat HRC Tampa, HRD Destin ja HRC Hollywood käymättä, olkootkin että mulla on jopa Hard Rock Cafe Hollywoodin t-paita, mutta se on haettu sieltä vähän kuuluisammasta Hollywoodista toiselta puolelta mannerta.
Kuin myös, t-paita & nalle.
 

oopi

Well-known member
Liittynyt
27.9.2006
Viestit
71
Suosittelen edelleenkin Berliiniä. Siis jos kaupunkilomista on kyse.

Muissakin vaihtoehdoissa suosittelen Saksaa.
Berliini on mullakin topissa. Pitää vain lähteä ilman naisseuraa liikenteeseen, niin pääse tunnelikierroksille yms. miesten juttuihin (niinkun täs akka edes olisi). Bilettäminen tuolla onnistuu kans kohtullisesti.

Hotellit on halpoja EU tasoon verrattuna ja yksityismajoitusasunnot huoneet ovat sikahalpoja.

Tuonne taas joutuu lähteämään huhtikuun puolivälissä kattomaan kuinka kevät kukkiin Berliinissä.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tuonne taas joutuu lähteämään huhtikuun puolivälissä kattomaan kuinka kevät kukkiin Berliinissä.
Berliini se on tietenkin jälleen suuntana (heti Tukholman "kulttuurimatkan" jälkeen). Pääsiäinen tälläkin kertaa. Uutena paikkana pitäis käydä Nordkurve lähietäisyydeltä kattelemassa. Ohi on ajettu kertaalleen, mutta se nyt ei ollut ihan sama asia.

Hotellit on halpoja EU tasoon verrattuna ja yksityismajoitusasunnot huoneet ovat sikahalpoja.
Toi on kyllä totta. Meillä on vuokrattu se samainen 70 neliön kolmio kuin viimeksikin, kerros on 19. ja näköalat tuollaiset:



Niin hintaa on sitten vain 89€/yö. :cool:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Tekis mieli käväistä Gdanskissa, Turusta kun pääsis helpolla ja halvalla viikonlopun viettoon. Onko joku ollut?
 
Ylös