Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Ootko Melinda vielä siellä? Jos oot, niin naiskalamöötte ja paidat pois ja kuvia tänne tai privaan. Jos et oo, niin sit ei tartte. Paitsi privaan voi.
Tuliko mieleen, ettei lyhenteen tietäminen meille muille välttämättä ole 'ihan sama'!!!! :mad_old::mad_old::mad_old: Voisitko yst. kertoa lyh. merkityksen meille muille, kiitos.Niin se on siis Ihan Sama Mulle Oikeesti.
No mikäs sitte OSMO on?ISMO on lyhenne sanoista ILKANVELI.
Hän, joka ratsastaa veljensä olalla.No mikäs sitte OSMO on?
On tuo vähän arveluttavaa tarjota matkalippuja piparia vastaan. Mitä tasa-arvovaltuutettu sanoo?Pitäisköhän tiistaina matkustaa johonkin ihan muuten vaan?
Vähän samat ongelmat. Haaveissa - ja puolivakavissa suunnitelmissa-oli joku Arsenalin tms ottelu.Futisreissu Lontooseen loppiaisviikonloppuna. Ryanairilta tuli liput ostettua kauan sitten. Käytännössä ole kuin sunnuntai aikaa olla siellä. Sellainen pieni matkan teemaa haittaava ongelma tupsahti, että jalkapallopääkaupungissa ei ole ainakaan viidellä korkeimmalla sarjatasolla yhtään ottelua silloin. Joka sarjatasolla on samat pelipäivät. Ei mitään järkeä. Tai no olis siellä joku amatöörien Sunday morning league jossa pelataan saman päivän aikana 70 ottelua samalla puistoalueella. Siinä on kyllä futiskulttuurin makua, muttei taida tarpeeks kiinnostaa. Rugby-ottelujakin yrittänyt etsiä, muttei oikein löydy kunnon sivustoa jossa niitä olis kootusti.
Nooh, jotain muuta. Viime vuonna tuli käytyä ilmavoimien museossa, oiskohan nyt merivoimien vuoro. Ilmainen sisäänpääsy sinnekin.
Tuolla keskustassa on paikka, jossa käy aika usein Suomesta tulleita golffareita. On mukava nähdä niiden järjettömiä raivonpuuskia kun joku puhuu frisbeegolfista. Se on kuulemma niin väärin, junttimaista ja hirvittävää, että sen lajin nimessä on sana "golf" Lystikästä porukkaa..ja aina joku niitä riittää tuolla asialla tietoisesti provoamaan.Mulle tarjottiin ilmaista 5 yön matkaa Prahaan. Asiakkaan naisystävä joutui johonkin pakolliseen työkkärikoulutukseen eikä voi lähteä.
Olis joutunut kittaamaan kaliaa ja pelamaan frisbeegolfia.
Eikä rento vaatetuskaan mene oikein golfarin ymmärrykseen.Tuolla keskustassa on paikka, jossa käy aika usein Suomesta tulleita golffareita. On mukava nähdä niiden järjettömiä raivonpuuskia kun joku puhuu frisbeegolfista. Se on kuulemma niin väärin, junttimaista ja hirvittävää, että sen lajin nimessä on sana "golf" Lystikästä porukkaa..ja aina joku niitä riittää tuolla asialla tietoisesti provoamaan.
Etkä hullu menny?Mulle tarjottiin ilmaista 5 yön matkaa Prahaan. Asiakkaan naisystävä joutui johonkin pakolliseen työkkärikoulutukseen eikä voi lähteä.
Olis joutunut kittaamaan kaliaa ja pelamaan frisbeegolfia.
Joo, sanot niille, että et yhtään ymmärrä mitä tekemistä frispiillä on volkkarin kanssa :nope:Suomalaisgolffarille kun menet täällä sanomaan että "Mun serkku pelaa kans golfia niinkun säkin. Se vaan pelaa sitä frisbeegolfia" niin raivokohtaus on melkeinpä varma.