On.Mä ajattelin heinäkuussa lähteä käymään kaupassa. Oisko mitään vinkkejä?
Mitenkä tää homma meni?Olen aina unelmoinut päästä Yhdysvaltoihin ja varsinkin Kaliforniaan. Nappasin tuossa pari päivää sitten kunnon äkkilähdöt ja lähden yksin viikoksi Los Angelesiin!
Ehdottomasti Europcar. Sillä sain jonkun ihan asiallisen Audi A4:sen viikoksi alle 500€.Oisko suositella mistä firmasta vuokra-auto?
Kannattaa keskittyä niihin lähikauppoihin. Prisman voi jättää kokonaan väliin, K-Market ihan ok. Valintatalo, Alepa, Siwa ja lähikaupat parempi. Junaverkosto tiheä ja toimii mut liput kalliita. Perheostajan kannattanee vuokrata auto.Mä ajattelin heinäkuussa lähteä käymään kaupassa. Oisko mitään vinkkejä?
Geneven kentältä auton voi vuokrata myös Ranskan puolelta. Hintoja vertaillessa täytyy muistaa, ettei niissä autoissa yleensä ole Sveitsin motareille oikeuttavaa tarraa.Oisko suositella mistä firmasta vuokra-auto?
Sveitsi on parhaimmillaan pikkukylissä. Ei sinne pelkästään kaupunkilomalle kannata lähteä. Noista paikkakunnista saa aika hyvän yleiskuvan jo Googlen kuvahausta.Miksi siis Geneven voi jättää väliin ja miksi Lausanne, Montreux ja Gstaad on parempia?
Siwa on Alpun kannalta siinä suhteessa huono vaihtoehto, että ainakaan täällä ei Siwassa myydä Lasolia.Kannattaa keskittyä niihin lähikauppoihin. Prisman voi jättää kokonaan väliin, K-Market ihan ok. Valintatalo, Alepa, Siwa ja lähikaupat parempi. Junaverkosto tiheä ja toimii mut liput kalliita. Perheostajan kannattanee vuokrata auto.
:thumbup:Varasinpas lennot Budabestiin heinäkuulle. Vink vink.
107km päässä. Vissiin.Onks se lähellä Budapestiä?
On, mutta se on sitä parempi. Paras, jopa.Onks se lähellä Budapestiä?
Tilasitko jo etukäteen?Eipä ole ennen tullut näin halpaa hotellihuonetta varattua. Berliinistä yhdeksi yöksi elokuussa hintaan 24,75€. Kylpyhuone ja vessakin huoneessa. Ei keskustassa, mut metroaseman vieressä ja lähellä lentokenttää. Kai siinä joku juoni on. Katto puuttuu, komerossa kummittelee tai kiimainen transu pedissä.