matkustus polli

Millä lentokoneella on tullut matkusteltua?

• Äänestäjiä yhteensä
    12
  • Äänestys suljettu. .

DW

2009-2016
Olenko muuten jo kertonut, että olen myös ollut maidonpakkaaja?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jännityksellä odotan myöntyykö FM98:asi toteamaan että jonninjoutavien aparaattien bongailu ynnä niiden mallimerkintöjen ulkoaopiskelu on hieno harrastus, vai siirtyykö Melinda riekkumaan pimeälle puolelle kanssamme että voi nyt vittu taas mitä touhua.

Jännän äärellä nyt kyllä!

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mutta ne on tehtykin katseltaviksi. Mun näkökulmasta junien tai lentokoneiden spottailu on suunnilleen yhtä mielekästä kuin maitotölkkien seuraaminen. "Hitsin pimpula, en ole vielä ehtinyt maistaa maitoa siitä Pirkan uuden näköisestä kevytmaitotölkistä..."
Olennaista tässä on siis merkitysero sanojen "mun" ja "ketään" välillä.

Myönnän että omissa silmissäni lentokoneet on varsin vaikuttavia kapistuksia, ja panen jopa merkille eroja käyttämieni yksilöiden välillä. Mallinumerot vain eivät ole syystä tai toisesta koskaan kuuluneet tämän kiinnostuksen piiriin. En myöskään yleensä jälkeenpäin muista mikä kone oli mikäkin. Enämpi menee sarjaan "joskus johonkin lensin semmoisella..."

Tämä ei tainnut olla täysin Pyryfiä tyydyttävä vastaus.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ei hajuukaan. Mutta kaikissa on muistaakseni ollut ainakin valkoista väriä. osassa myös sinistä osassa punaista jne.

Vessat niis on ollu kaikissa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jännityksellä odotan myöntyykö FM98:asi toteamaan että jonninjoutavien aparaattien bongailu ynnä niiden mallimerkintöjen ulkoaopiskelu on hieno harrastus, vai siirtyykö Melinda riekkumaan pimeälle puolelle kanssamme että voi nyt vittu taas mitä touhua.

Jännän äärellä nyt kyllä!
Vanha totuushan on, että fiksumpi antaa periksi.

Entäs toi tissien spottailu? Vai onko nekin tehty katseltaviksi?
Tyhmä kysymys, mutta niin on kysyjäkin. Tietenkin on.

Mangelo

Well-known member
Mutta ne on tehtykin katseltaviksi. Mun näkökulmasta junien tai lentokoneiden spottailu on suunnilleen yhtä mielekästä kuin maitotölkkien seuraaminen. "Hitsin pimpula, en ole vielä ehtinyt maistaa maitoa siitä Pirkan uuden näköisestä kevytmaitotölkistä..."
Muistanko väärin, että harrastat postimerkkien keräilyä? Jotain vastaavaa on varmasti kaapissa ei tuota dissausta muuten voi selittää.

Tuosta että 'on tehty katseltaviksi', voisi sanoa, millä tavalla on hienompaa katsella jotain mikä on tehty katseltavaksi, kuin löytää viehätystä asioista joiden olemassaolo ei perustu katselusta maksamiseen?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Air Finlandin koneessa kiinnitin huomiota siihen, että haljennut sisäkatto oli korjattu jeesusteipillä. Kun puolisen vuotta myöhemmin käytin samaa lentoyhtiötä, oli sama kone ja se teippipaikkaus edelleen siellä katossa. Et pysyy ne vissiin teipilläkin ihan hyvin kasassa.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Air Finlandin koneessa kiinnitin huomiota siihen, että haljennut sisäkatto oli korjattu jeesusteipillä. Kun puolisen vuotta myöhemmin käytin samaa lentoyhtiötä, oli sama kone ja se teippipaikkaus edelleen siellä katossa. Et pysyy ne vissiin teipilläkin ihan hyvin kasassa.
Vankka jeesusteippaus siivessä herättää myös luottamusta. Näitäkin on nähty. Harmittaa etten ottanut kuvaa.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Olennaista tässä on siis merkitysero sanojen "mun" ja "ketään" välillä.
Niinhän se aina on.

Jos avaan ajatusmaailmaani sen verran, että mun mielestä maailmassa on monia aivan järisyttävän typeriä harrastuksia. Tässä käsittelyssä oleva aihe on yksi niistä. Tästä huolimatta en suinkaan ole sanomassa kyseisten harrastusten olevan absoluuttisella tasolla järisyttävän typeriä. Ne vain ovat sellaisia omasta näkökulmastani katsoen.

Yleisemmin vaan on alkanut vituttaa tämä kaikenkattava hymistely, että mistään ei saisi oikeasti olla mitään mieltä tai vähintään se pitää pehmentää toteamalla, että tää on nyt vaan mun mielipide. Nykymaailmassa se on jollain tapaa täysin sopimatonta kun Jouni Hynynen toteaa Vain Elämää -sarjan olevan paskaa, tai kulttuuriministeri kertoo näitten tsiikkien olevan mielestään perseestä.

Minua ei haittaa, että joku katsoo kyseistä sarjaa, kuuntelee Cheekkiä tai bongailee maalla tahi ilmassa liikkuvien pötkylöiden ominaisuuksia.

Lähinnä olen tyytyväinen, että minun ei ole pakko. Mutta jos asia tulee puheeksi, en aio hymistellä jotain ympäripyöreää.

KELE!

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Yleisemmin vaan on alkanut vituttaa tämä kaikenkattava hymistely, että mistään ei saisi oikeasti olla mitään mieltä tai vähintään se pitää pehmentää toteamalla, että tää on nyt vaan mun mielipide. Nykymaailmassa se on jollain tapaa täysin sopimatonta kun Jouni Hynynen toteaa Vain Elämää -sarjan olevan paskaa, tai kulttuuriministeri kertoo näitten tsiikkien olevan mielestään perseestä.
Eipä siinä mitään. Itse sanoisin että mieltä saa olla, mutta olis kiva jos omat mielipiteensä esittäisi omina mielipiteinään eikä faktoina. Tässä tilanteessa sillä nyt ei ole mitään väliä, mutta elämässä yleensä se ottaa aina välillä aivoon.

Ministerit on aina vähän kinkkisempiä tapauksia. Edustamastaan instanssista on vaikea päästä eroon vaikka puhuisikin yksityishenkilönä (vrt. Räsänen).

jjv

Arschloch
Myös Finnairin koneessa kerran huomasin jesseteippiviritelmän katossa. Kiinnitin huomiota siihen, kun nousun alkaessa sieltä alkoi tippumaan kylmää vettä keskelle päälakeani. No loppui sentään koneen asettauduttua vaateriin, mutta eipä tarvinnut reissun aikana enää hiuksia pestä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myös Finnairin koneessa kerran huomasin jesseteippiviritelmän katossa. Kiinnitin huomiota siihen, kun nousun alkaessa sieltä alkoi tippumaan kylmää vettä keskelle päälakeani. No loppui sentään koneen asettauduttua vaateriin, mutta eipä tarvinnut reissun aikana enää hiuksia pestä.
Etenkin laskussahan on ihan normaalia, että alkavat vesipisarat putoilemaan ikkunoiden kohdilla.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Eipä siinä mitään. Itse sanoisin että mieltä saa olla, mutta olis kiva jos omat mielipiteensä esittäisi omina mielipiteinään eikä faktoina. Tässä tilanteessa sillä nyt ei ole mitään väliä, mutta elämässä yleensä se ottaa aina välillä aivoon.
En millään näe, että asiasta "mielekkäät harrastukset" voisi edes faktoja olla olemassa.

Ministerit on aina vähän kinkkisempiä tapauksia. Edustamastaan instanssista on vaikea päästä eroon vaikka puhuisikin yksityishenkilönä (vrt. Räsänen).
Tais siis "Ministerit on aina vähän kinkkisempiä tapauksia.Tyhmästä päästä kärsii koko edustamansa instanssi. (vrt. Räsänen).

jjv

Arschloch
Ainoastaan kilpa-autojen, tavarajunien, tissien ja paloautojen ihastelu ovat harrastuksia. Muut bongailut on näsäviisasta nippelitiedolla nysväämistä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ainoastaan kilpa-autojen, tavarajunien, tissien ja paloautojen ihastelu ovat harrastuksia. Muut bongailut on näsäviisasta nippelitiedolla nysväämistä.
Naisten peffojen ja muun muodollisen pätevyyden ihastelu on näsäviisasta nippelitiedolla nysväämistä?