Tervehdys arvoisa kollega! Terveisin nimimerkki liukuhihnalla pölypusseja pakannut.Olenko muuten jo kertonut, että olen myös ollut maidonpakkaaja?
Entäs toi tissien spottailu? Vai onko nekin tehty katseltaviksi?Mutta ne on tehtykin katseltaviksi.
Olennaista tässä on siis merkitysero sanojen "mun" ja "ketään" välillä.Mutta ne on tehtykin katseltaviksi. Mun näkökulmasta junien tai lentokoneiden spottailu on suunnilleen yhtä mielekästä kuin maitotölkkien seuraaminen. "Hitsin pimpula, en ole vielä ehtinyt maistaa maitoa siitä Pirkan uuden näköisestä kevytmaitotölkistä..."
Vanha totuushan on, että fiksumpi antaa periksi.Jännityksellä odotan myöntyykö FM98:asi toteamaan että jonninjoutavien aparaattien bongailu ynnä niiden mallimerkintöjen ulkoaopiskelu on hieno harrastus, vai siirtyykö Melinda riekkumaan pimeälle puolelle kanssamme että voi nyt vittu taas mitä touhua.
Jännän äärellä nyt kyllä!
Tyhmä kysymys, mutta niin on kysyjäkin. Tietenkin on.Entäs toi tissien spottailu? Vai onko nekin tehty katseltaviksi?
Muistanko väärin, että harrastat postimerkkien keräilyä? Jotain vastaavaa on varmasti kaapissa ei tuota dissausta muuten voi selittää.Mutta ne on tehtykin katseltaviksi. Mun näkökulmasta junien tai lentokoneiden spottailu on suunnilleen yhtä mielekästä kuin maitotölkkien seuraaminen. "Hitsin pimpula, en ole vielä ehtinyt maistaa maitoa siitä Pirkan uuden näköisestä kevytmaitotölkistä..."
Vankka jeesusteippaus siivessä herättää myös luottamusta. Näitäkin on nähty. Harmittaa etten ottanut kuvaa.Air Finlandin koneessa kiinnitin huomiota siihen, että haljennut sisäkatto oli korjattu jeesusteipillä. Kun puolisen vuotta myöhemmin käytin samaa lentoyhtiötä, oli sama kone ja se teippipaikkaus edelleen siellä katossa. Et pysyy ne vissiin teipilläkin ihan hyvin kasassa.
Niinhän se aina on.Olennaista tässä on siis merkitysero sanojen "mun" ja "ketään" välillä.
Muistat.Muistanko väärin, että harrastat postimerkkien keräilyä?
Eipä siinä mitään. Itse sanoisin että mieltä saa olla, mutta olis kiva jos omat mielipiteensä esittäisi omina mielipiteinään eikä faktoina. Tässä tilanteessa sillä nyt ei ole mitään väliä, mutta elämässä yleensä se ottaa aina välillä aivoon.Yleisemmin vaan on alkanut vituttaa tämä kaikenkattava hymistely, että mistään ei saisi oikeasti olla mitään mieltä tai vähintään se pitää pehmentää toteamalla, että tää on nyt vaan mun mielipide. Nykymaailmassa se on jollain tapaa täysin sopimatonta kun Jouni Hynynen toteaa Vain Elämää -sarjan olevan paskaa, tai kulttuuriministeri kertoo näitten tsiikkien olevan mielestään perseestä.
Myös Finnairin koneessa kerran huomasin jesseteippiviritelmän katossa. Kiinnitin huomiota siihen, kun nousun alkaessa sieltä alkoi tippumaan kylmää vettä keskelle päälakeani. No loppui sentään koneen asettauduttua vaateriin, mutta eipä tarvinnut reissun aikana enää hiuksia pestä.Air Finlandin koneessa kiinnitin huomiota siihen, että haljennut sisäkatto oli korjattu jeesusteipillä. Kun puolisen vuotta myöhemmin käytin samaa lentoyhtiötä, oli sama kone ja se teippipaikkaus edelleen siellä katossa. Et pysyy ne vissiin teipilläkin ihan hyvin kasassa.
:frown:Tyhmä kysymys, mutta niin on kysyjäkin.
Etenkin laskussahan on ihan normaalia, että alkavat vesipisarat putoilemaan ikkunoiden kohdilla.Myös Finnairin koneessa kerran huomasin jesseteippiviritelmän katossa. Kiinnitin huomiota siihen, kun nousun alkaessa sieltä alkoi tippumaan kylmää vettä keskelle päälakeani. No loppui sentään koneen asettauduttua vaateriin, mutta eipä tarvinnut reissun aikana enää hiuksia pestä.
En millään näe, että asiasta "mielekkäät harrastukset" voisi edes faktoja olla olemassa.Eipä siinä mitään. Itse sanoisin että mieltä saa olla, mutta olis kiva jos omat mielipiteensä esittäisi omina mielipiteinään eikä faktoina. Tässä tilanteessa sillä nyt ei ole mitään väliä, mutta elämässä yleensä se ottaa aina välillä aivoon.
Tais siis "Ministerit on aina vähän kinkkisempiä tapauksia.Tyhmästä päästä kärsii koko edustamansa instanssi. (vrt. Räsänen).Ministerit on aina vähän kinkkisempiä tapauksia. Edustamastaan instanssista on vaikea päästä eroon vaikka puhuisikin yksityishenkilönä (vrt. Räsänen).
Naisten peffojen ja muun muodollisen pätevyyden ihastelu on näsäviisasta nippelitiedolla nysväämistä?Ainoastaan kilpa-autojen, tavarajunien, tissien ja paloautojen ihastelu ovat harrastuksia. Muut bongailut on näsäviisasta nippelitiedolla nysväämistä.
Aaa, okei. Eli Melindalle erä- ja ottelupallo, lättysyöttö lapoihin, ranteet lukkoon ja nimi lehteen.Vanha totuushan on, että fiksumpi antaa periksi.