matkustus polli

Millä lentokoneella on tullut matkusteltua?

• Äänestäjiä yhteensä
    12
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Naisten peffojen ja muun muodollisen pätevyyden ihastelu on näsäviisasta nippelitiedolla nysväämistä?
Kyllä. Asiat tärkeysjärjestykseen. Tavarajunien hienoutta ei pidä aliarvioida.

Mangelo

Well-known member
Niinhän se aina on.

Jos avaan ajatusmaailmaani sen verran, että mun mielestä maailmassa on monia aivan järisyttävän typeriä harrastuksia. Tässä käsittelyssä oleva aihe on yksi niistä. Tästä huolimatta en suinkaan ole sanomassa kyseisten harrastusten olevan absoluuttisella tasolla järisyttävän typeriä. Ne vain ovat sellaisia omasta näkökulmastani katsoen.

Yleisemmin vaan on alkanut vituttaa tämä kaikenkattava hymistely, että mistään ei saisi oikeasti olla mitään mieltä tai vähintään se pitää pehmentää toteamalla, että tää on nyt vaan mun mielipide. Nykymaailmassa se on jollain tapaa täysin sopimatonta kun Jouni Hynynen toteaa Vain Elämää -sarjan olevan paskaa, tai kulttuuriministeri kertoo näitten tsiikkien olevan mielestään perseestä.

Minua ei haittaa, että joku katsoo kyseistä sarjaa, kuuntelee Cheekkiä tai bongailee maalla tahi ilmassa liikkuvien pötkylöiden ominaisuuksia.

Lähinnä olen tyytyväinen, että minun ei ole pakko. Mutta jos asia tulee puheeksi, en aio hymistellä jotain ympäripyöreää.

KELE!
"Älä sinä erehdy pitämään ilkeyttä älykkyyden merkkinä. Se kun on juuri päinvastoin. Ilkeys on niitä harvoja asioita, jotka eivät vaadi vähäisiäkään älyllisiä tai muitakaan ponnistuksia."

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En muistan koneiden merkkiä, mut oon mä kerran Australiaan ja sieltä takas lentokoneella matkustanut.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
"Älä sinä erehdy pitämään ilkeyttä älykkyyden merkkinä. Se kun on juuri päinvastoin. Ilkeys on niitä harvoja asioita, jotka eivät vaadi vähäisiäkään älyllisiä tai muitakaan ponnistuksia."
Ilkeytenä rehellisyyttä pitävät lähinnä henkilöt joiden oma älyllinen kapasiteetti on niin vajaa, että he eivät ymmärrä näiden kahden asian välistä eroa.

markoj

Custom User
Aika moni ilkeä perustelee käytöstään rehellisyydellä.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Aika moni niputtaa eri kategorioiden asioita samaan läjään joko laiskuuttaan tai silkasta ymmärryksen puutteesta.

Mangelo

Well-known member
Aika moni ilkeä perustelee käytöstään rehellisyydellä.
Kyllä kai sitä saa ihminen dickhead olla jos haluaa. Yleensäkin tuntuu että jos jollakin on jotain lynkattavaa, se kuvastaa 95% hänen omaa ymmärryksen puutettaan ja 5% kohteen.

markoj

Custom User
Keskutelu on ajautunut siihen pisteeseen, että pitäs ottaa selvää mistä keskustellaan. En viitti, siis lopetan.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä kai sitä saa ihminen dickhead olla jos haluaa. Yleensäkin tuntuu että jos jollakin on jotain lynkattavaa, se kuvastaa 95% hänen omaa ymmärryksen puutettaan ja 5% kohteen.
Hyvä, että sentään tiedostat tämän. Valitettavasti se ei vain vaikuta käytökseesi millään tavalla.

Törni

Well-known member
Kuinka moni muuten tietää minkä merkkisellä bussilla matkustaa? Itse olen taittanut aika monet matkani VanHoolilla. Mites muut?

jjv

Arschloch
Kuinka moni muuten tietää minkä merkkisellä bussilla matkustaa? Itse olen taittanut aika monet matkani VanHoolilla. Mites muut?
Volvolla useimmiten.

Onkos tuolla ilmabussi A380:ymppisellä jo foorumilaiset kerinnä lentelemään?