Mausteisuuspolli

Maustetta mieluiten


  • Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Kyllä ruoassa pitää olla makua. Se, onko kyseessä ruoan "ominaismaku" vai tuleeko se mausteista, on lopputuloksen kannalta aika sama, joten mausteiden tarve riippuu ruokalajista. Yleensä siis tykkään mausteisesta ja/tai sopivan tulisesta ruoasta.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Onko tämä nyt mausteisuus vai tulisuus polli?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Huomasin tuossa taannoin etten aistinut enää ruuan tulisuutta suussa. Hieman tuntui nielussa vielä. Aika kumma fiilis. Nyt on hieman palautunut kielen etuosaan tuntemukset.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ai herranjumala että mua närpeää ihmiset joilla on tarve kertoa aina siitä kuinka tulista ruokaa he syövät. Tai parhaassa tapauksessa heidän kaverinsa syö. Tai vielä paremmassa tapauksessa kuinka heidän kaverinsa näki kun joku söi jossain vitun urpojen kokoontumisajoissa kun joku veti maailman tulisinta pippuria vittu kuus kiloaaAAAAAARRrrgghhhhh

Multa pois.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Varmaankin kohtuullisesti mausteita käytän ma. Ruuan pitää maistua, ja mieluiten syön ruuan makuista ruokaa, en mausteen makuista.


Niin ja mausteinen ruokahan ei ole välttämättä tulista ruokaa. Tulista ruokaa syön kyllä, jos ruuan kuuluu olla tulista. Tosin tulisena tarjotut muonat ei yleensä kovinkaan tulisia mun mielestäni ole, mutta hyviä silti, joten EN SITTEN TIEDÄ!!! Liika tulisuuskin on tietty huono juttu. Tulisenkin ruuan kuuluu maistua, eikä ainoastaan poltella.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ai herranjumala että mua närpeää ihmiset joilla on tarve kertoa aina siitä kuinka tulista ruokaa he syövät. Tai parhaassa tapauksessa heidän kaverinsa syö. Tai vielä paremmassa tapauksessa kuinka heidän kaverinsa näki kun joku söi jossain vitun urpojen kokoontumisajoissa kun joku veti maailman tulisinta pippuria vittu kuus kiloaaAAAAAARRrrgghhhhh

Multa pois.
Sama. Myös multa pois, mutta kylläpä närpeää.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ai herranjumala että mua närpeää ihmiset joilla on tarve kertoa aina siitä kuinka tulista ruokaa he syövät. Tai parhaassa tapauksessa heidän kaverinsa syö. Tai vielä paremmassa tapauksessa kuinka heidän kaverinsa näki kun joku söi jossain vitun urpojen kokoontumisajoissa kun joku veti maailman tulisinta pippuria vittu kuus kiloaaAAAAAARRrrgghhhhh

Multa pois.
Entäs jos kyseessä siskon serkkupojan tuttava joka on joskus kuulemma nähnyt kun minä syön?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Runsaasti maustetta, mutta mieluummin itse maustetta ruokaan lisäen. (kun mahdollista).

Onhan se ihan selvää, että kaikkien makuun ei ole mausteinen ruoka ja sen takia maustaminen pitää tehdä usein kevyesti. Annostelun jälkeen voi lisätä itse mausteita, jos siltä tuntuu ja jos tietää ettei loukkaa kokin tunteita. :D

Tykkään normimausteisen lisäksi myös tulisesta ruuasta.
 
Ylös