Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
No ilmankos tuli sekaannusta asian tiimoilta.Jalopenoja Jontteri kuhtuu jalluiksi.
No ilmankos tuli sekaannusta asian tiimoilta.Jalopenoja Jontteri kuhtuu jalluiksi.
Sama. Myös multa pois, mutta kylläpä närpeää.Ai herranjumala että mua närpeää ihmiset joilla on tarve kertoa aina siitä kuinka tulista ruokaa he syövät. Tai parhaassa tapauksessa heidän kaverinsa syö. Tai vielä paremmassa tapauksessa kuinka heidän kaverinsa näki kun joku söi jossain vitun urpojen kokoontumisajoissa kun joku veti maailman tulisinta pippuria vittu kuus kiloaaAAAAAARRrrgghhhhh
Multa pois.
Entäs jos kyseessä siskon serkkupojan tuttava joka on joskus kuulemma nähnyt kun minä syön?Ai herranjumala että mua närpeää ihmiset joilla on tarve kertoa aina siitä kuinka tulista ruokaa he syövät. Tai parhaassa tapauksessa heidän kaverinsa syö. Tai vielä paremmassa tapauksessa kuinka heidän kaverinsa näki kun joku söi jossain vitun urpojen kokoontumisajoissa kun joku veti maailman tulisinta pippuria vittu kuus kiloaaAAAAAARRrrgghhhhh
Multa pois.
No sittenhän tilanteen mahtavuus voi häikäistä.Entäs jos kyseessä siskon serkkupojan tuttava joka on joskus kuulemma nähnyt kun minä syön?