Koulunkäynti on lain suoma oikeus ja teollisuusvakoilu taas rangaistava teko laissa:idea:Oho sanoi:Onko koulunkäynti ja opiskelu moraalitonta ja epäeettistä? Jos on niin yksi synti johon mä en ainakaan ole syyllistynyt kuin nimellisesti.
Koulunkäynti on lain suoma oikeus ja teollisuusvakoilu taas rangaistava teko laissa:idea:Oho sanoi:Onko koulunkäynti ja opiskelu moraalitonta ja epäeettistä? Jos on niin yksi synti johon mä en ainakaan ole syyllistynyt kuin nimellisesti.
Sovitaanko että lopetetaan tämä tähän?Oho sanoi:Onko koulunkäynti ja opiskelu moraalitonta ja epäeettistä? Jos on niin yksi synti johon mä en ainakaan ole syyllistynyt kuin nimellisesti.
Toivottavasti kaltaisiasi ei ole töissä enempää.Oho sanoi:Voi hyvää päivää.
Meikäläinen tekee IT hommia ja joku erehtynyt sielu vois jopa pitää mua asiantuntijana koulutuksen ja kokemuksen perusteella. Mulla on suunnilleen saman verran kouluja käyneitä kavereita duunissa Nokialla. Jos joku noista kavereista varastaisi Nokialta luottamuksellista tietoa, mahdollisuuksia olisi, ja toimittaisi tiedot mulle mun nykyinen työnantaja olisi kait sitten automaattisesti syyllistynyt teollisuusvakoiluun. Jos näin on ei maailmassa paljoa oikeutta ole.
guilt by association, mitenhän ton suomentaisi, syyllisyys suhteen kautta...
Niin, jos lehmällä ois pyörät se ois maitoauto. Onko se niin saatanan vaikea ymmärtää? Tuntuu olevan. Ainoa positiivinen asia näissä saatanan jarnoissa on että vaikka tyhmä kuin saapas onkin ei läheskään niin tyhmä saapas kuin valtaosa muista.....Rami sanoi:Toivottavasti kaltaisiasi ei ole töissä enempää.
Jos sä saisit luottmuksellista tietoa noilta kavereiltasi ja käyttäisit ko. tietoa nykyisessä duunissasi... silloin tuo sinun työnantajasi olisi syyllistynyt teollisuusvakoiluun.
No noOho sanoi:Niin, jos lehmällä ois pyörät se ois maitoauto. Onko se niin saatanan vaikea ymmärtää? Tuntuu olevan. Ainoa positiivinen asia näissä saatanan jarnoissa on että vaikka tyhmä kuin saapas onkin ei läheskään niin tyhmä saapas kuin valtaosa muista.....
Kopiofirmassa työskennelleenä voin kertoa, että rakennepiirustukset ovat usein suurempia kuin A3. Toki McLarenin budjetilla olisi varaa hommata vaikka minkäkokoinen kopiokone, mutta käyttötarve on kuitenkin varsin vähäinen, kun suurin osa hommasta hoidetaan sähköisesti, eikä noita paperikopioita niin kamalasti varmaan tarvita.Oho sanoi:Niin Paragonissa ei varmaan ole kopiokoneita tai tulostimia kun Ronzo vihaa pöydillä lojuvia papereita eikä tykkää mustejauheen hajusta, siksi Ronzo passitti korkealla organisaatiossa olevan henkilön läheiseen apteekkiin pikku kopiosessiolle.
Nojaa, eikös aikanaan tietokoneiden täytynyt olla se vallankumous joka vapauttaisi ihmiset niiltä järkyttäviltä paperimääriltä konttori työssä.Juzo sanoi:Mitäköhän järkeä on tulostaa joku 500-700 sivun nippu kun tiedot olisi yksinkertaisesti voinut kopioida jollekin muistitikulle.
Jospa on ajateltu sen olevan lieventävä asianhaara jos sattuu jäämään kiinni. Voi jopa käyttää todisteena salaliitosta: "Kai mä nyt olisin sen tikulle laittanut jos olisin vakoilemaan ruvennut, mut on lavastettu syylliseks!" Ja jos oikein ruvetaan pähkäilemään niin lavastustapauksessa lavastajat voisivat tehdä juuri noin koska se vaikuttaisi lavastukselta ja voisi siten ollakin lavastettavan pyrkimys saada vakoilu lavastettua lavastukseksi.Juzo sanoi:Mitäköhän järkeä on tulostaa joku 500-700 sivun nippu kun tiedot olisi yksinkertaisesti voinut kopioida jollekin muistitikulle.
Muistitikulle kopioinnista jää kiinni. Luulisin, että Ferrarin tasoisessa firmassa on vähintään yksi perustason mikrotukihenkilö, joka osaa laittaa seurannan päälle siitä, mitä kaikkea koneilla tehdään tai siirretään, muistitikun tai vastaavien käyttö on myös erittäin helppoa estää kokonaan.Juzo sanoi:Mitäköhän järkeä on tulostaa joku 500-700 sivun nippu kun tiedot olisi yksinkertaisesti voinut kopioida jollekin muistitikulle.
Kimin sopparissa oli pykälä että se ei saa viedä ajotaitoa mukanaan Ferrarille, Ronnis antoi ne Hamiltonille.Irwin sanoi:Onkohan Hamiltonikin vakoillut ajotaidot Suumahherilta vae...?
Voi olla että McL:n mies teki budjettiratkaisun ja tilasi paperilla. Tai sitten ei tilannut vaan osti sen mitä oli tarjolla... Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaanJuzo sanoi:Mitäköhän järkeä on tulostaa joku 500-700 sivun nippu kun tiedot olisi yksinkertaisesti voinut kopioida jollekin muistitikulle.