Vilkku
Not member anymore
- Liittynyt
- 26.1.2005
- Viestit
- 1293
De la Rosa: - Hei Mike, tiedätkö, minkälainen on punaisen auton painojakauma? Meidän olisi tärkeä tietää se, jotta voisimme kokeille sitä simulaattorissa. Kiitos jo etukäteen.
Alonso: -Painojakauma yllättää minut. En tiedä, onko se 100-prosenttisen luotettavaa, mutta ainakin se herättää huomiota.
De la Rosa: - Kaikki Ferrarilta tuleva tieto on erittäin luotettavaa. Tieto tulee Nigel Stepneyltä, heidän entiseltä pääinsinööriltään. En tiedä hänen nykyistä asemaansa tallissa. Hän on se sama henkilö, joka kertoi meille Australiassa Kimi Räikkösen tulevan varikolle kierroksella 18. Hän on hyvissä väleissä pääsuunnittelijamme Mike Coughlanin kanssa, ja kertoi hänelle nämä tiedot, de la Rosa kirjoitti Alonsolle lähettämässään sähköpostissa 25. maaliskuuta.
Ferrarin painojakaumaa ei de la Rosan mukaan kuitenkaan testattu simulaattorissa, koska se oli niin erilainen kuin McLarenilla.
Samanlaista tiedonvaihtoa käytiin kolmikon välillä myös Ferrarin aerodynamiikkaa, bensatankkia, jarrujärjestelmää, renkaissa käytettävää kaasua ja varikkotaktiikoita koskien.
Alonso: - Heillä on jotain erilaista kuin muilla, eikä ainoastaan tänä vuonna. Tämä saattaa olla ratkaiseva asia. Toivottavasti pystymme kokeilemaan sitä testeissä.
Sellaista. Uskoakseni tämä on vain pintaraapaisua. Kaikki on ollut käytössä ja kaikki on ollut paljastettua. Jostain syystä on vaikea luottaa vakuutteluihin, että mitään ei ole testattu tai kokeiltu.
Jos McLarenin tallissa ajaisi suomalainen, häpeäisin hänen puolestaan.
Espanjalaiset lehdet ovat myös aika hissukseen?
Alonso: -Painojakauma yllättää minut. En tiedä, onko se 100-prosenttisen luotettavaa, mutta ainakin se herättää huomiota.
De la Rosa: - Kaikki Ferrarilta tuleva tieto on erittäin luotettavaa. Tieto tulee Nigel Stepneyltä, heidän entiseltä pääinsinööriltään. En tiedä hänen nykyistä asemaansa tallissa. Hän on se sama henkilö, joka kertoi meille Australiassa Kimi Räikkösen tulevan varikolle kierroksella 18. Hän on hyvissä väleissä pääsuunnittelijamme Mike Coughlanin kanssa, ja kertoi hänelle nämä tiedot, de la Rosa kirjoitti Alonsolle lähettämässään sähköpostissa 25. maaliskuuta.
Ferrarin painojakaumaa ei de la Rosan mukaan kuitenkaan testattu simulaattorissa, koska se oli niin erilainen kuin McLarenilla.
Samanlaista tiedonvaihtoa käytiin kolmikon välillä myös Ferrarin aerodynamiikkaa, bensatankkia, jarrujärjestelmää, renkaissa käytettävää kaasua ja varikkotaktiikoita koskien.
Alonso: - Heillä on jotain erilaista kuin muilla, eikä ainoastaan tänä vuonna. Tämä saattaa olla ratkaiseva asia. Toivottavasti pystymme kokeilemaan sitä testeissä.
Sellaista. Uskoakseni tämä on vain pintaraapaisua. Kaikki on ollut käytössä ja kaikki on ollut paljastettua. Jostain syystä on vaikea luottaa vakuutteluihin, että mitään ei ole testattu tai kokeiltu.
Jos McLarenin tallissa ajaisi suomalainen, häpeäisin hänen puolestaan.
Espanjalaiset lehdet ovat myös aika hissukseen?