Ilmeisesti et tajua mitään mistään. Tilanne on nyt se, että Laren rikkoi sääntöä, mutta siitä ei rangaistusta tullut, koska ei voitu näyttää toteen saavutettua hyötyä. Kun tätä tapausta alkaa miettimään, se mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa on niin, että FIA:n antamia sääntöjä saa rikkoa, vaikka rikkomus tulisi ilmi ei siitä rangaistusta langeteta ellei pystytä vedenpitävästi todistamaan että siitä on saatu hyötyä. Joten nyt vaan Ferrarikin ajelemaan testiä 24/7 kuka sitä pystyy todistamaan hyötyvätkö siitä mitään, Ferrari voi vain todeta, että Badoer nyt vaan tykkää ajella.reason sanoi:Ferrarin työntekijä Stepney on varastanut Ferrarilta aineistoa...ja puoli maailmaa on sitä mieltä että McLarenin pitäisi saada siitä rangaistus. Aika nurinkurista.
Eikö Ferrari sitten ole vastuussa työntekijöistään kun joka paikassa kuulutetaan että Laren on vastuussa kaikesta mitä Coughlan on tehnyt ja Larenin pitäisi saada rangaistus. Ferrari levittelee itse tietojaan ympäri maailmaa ja McLarenia pitäis siitä rangaista. Kummalllista.
Te forumilaisethan voisitte hakeutua Ferrarin lakimiehiksi kun kerran tiedätte kaiken mitä on tapahtunut.
edit: vielä tarkennuksena, McLaren ei oo varastanut Ferrarilta mitään. Stepney, joka oli Ferrarin työntekijä, varasti.
Niin, että hyshys mitään ei ole tapahtunut, jatketaan kuten ennekin, kaikki on hyvin Noh samaa mieltähän näyttää FIA:kin olevan.Rusina sanoi:Eiköhän nyt ihmisten pitäisi jo keskittyä ihan tähän ajettavaan kauteen taas? Ei ole tullut rangaistuksia, eikä sellaisia ole näköpiirissä.
Missään ei oikein puhuta siitä, että miksi Stepney teki sen. Miks Ferrari kohtelee Ross Brawnin ja Schumacherin luottomiestä niin huonosti, että hän tekee tällaista. Onko sekin McLarenin syy?Jason Voorhees sanoi:Jos Ferrarilta lähtee luvattomasti papereita, miksi Scuderiaa pitäisi rankaista. Kun McLarenilla Ferrarin papereita, niin näitä lukemalla McLaren saa edun eikä se ole oikein ja Ferrari saa rangaistuksen. Eri asia olisi jos esim. Todt tai Montezemolo antaisi paperit.
Onhan tuostakin ollut juttua, seuraatko edes koko lajia vai ihan provoilun ilostako täällä pyörit?reason sanoi:Missään ei oikein puhuta siitä, että miksi Stepney teki sen. Miks Ferrari kohtelee Ross Brawnin ja Schumacherin luottomiestä niin huonosti, että hän tekee tällaista. Onko sekin McLarenin syy?
Sä nyt sanoit vaan eri sanoilla sen saman minkä minäkin. Perusta sille miksei Laren saanut Fialta rangaistusta virheelleen oli se ettei Laren ollut itse varastanut mitään, eli McLaren ei ollut aloittanut tätä "vakoiluskandaalia". Sen edessä Ferrarinkin huippupalkatut lakimiehet oli kädettömiä. Ei ne voinu tarttua mihinkään koska jutulla ei ollut käytännössä mitään perustaa. Sanoisin että itse et "ilmeisesti tajua mistään mitään", niinkuin ei suurin osa forumilaisistakaan. Lakiasiat voi olla mutkikkaita, mutta kuitenkin aika yksinkertaisia.Mikkoz84 sanoi:Ilmeisesti et tajua mitään mistään. Tilanne on nyt se, että Laren rikkoi sääntöä, mutta siitä ei rangaistusta tullut, koska ei voitu näyttää toteen saavutettua hyötyä. Kun tätä tapausta alkaa miettimään, se mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa on niin, että FIA:n antamia sääntöjä saa rikkoa, vaikka rikkomus tulisi ilmi ei siitä rangaistusta langeteta ellei pystytä vedenpitävästi todistamaan että siitä on saatu hyötyä. Joten nyt vaan Ferrarikin ajelemaan testiä 24/7 kuka sitä pystyy todistamaan hyötyvätkö siitä mitään, Ferrari voi vain todeta, että Badoer nyt vaan tykkää ajella.
Tänhän takia en oo viittiny tänne viimeaikoina kirjoitellakaan, mikä asia tahansa mikä on vähänkin Kimiä vastaan tulkitaan tällä forumilla provoiluks.Mikkoz84 sanoi:Onhan tuostakin ollut juttua, seuraatko edes koko lajia vai ihan provoilun ilostako täällä pyörit?
Absolut samaa mieltä!!!:thumbdownreason sanoi:Tänhän takia en oo viittiny tänne viimeaikoina kirjoitellakaan, mikä asia tahansa mikä on vähänkin Kimiä vastaan tulkitaan tällä forumilla provoiluks.
Taidan palailla tuonne ulkomaan osastoille...
Hoh hoijaa!!!Mikkoz84 sanoi:Ilmeisesti et tajua mitään mistään. Tilanne on nyt se, että Laren rikkoi sääntöä, mutta siitä ei rangaistusta tullut, koska ei voitu näyttää toteen saavutettua hyötyä. Kun tätä tapausta alkaa miettimään, se mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa on niin, että FIA:n antamia sääntöjä saa rikkoa, vaikka rikkomus tulisi ilmi ei siitä rangaistusta langeteta ellei pystytä vedenpitävästi todistamaan että siitä on saatu hyötyä. Joten nyt vaan Ferrarikin ajelemaan testiä 24/7 kuka sitä pystyy todistamaan hyötyvätkö siitä mitään, Ferrari voi vain todeta, että Badoer nyt vaan tykkää ajella.
:thumbup:Former Ferrari driver Mika Salo said the scandal was nothing new.
"When I was driving for Ferrari we always spied on McLaren, listening their radio traffic. After every practice session I had in front of me, on paper, all the discussions Mika Hakkinen had had with his engineer," he told Finnish newspaper Ilta-Sanomat.
:jaska: Haloo! Ferrarilla vaan oltiin sitä mieltä että Almondo olisi ollut parempi seuraaja Brawnin paikalle kuin Stepney! Ehkä Brawn on myös vaikuttanut myös asiaan, mutta ei se ole Ferrarin vika että Stepney yhtäkkiä saanut sellaisen kohtauksen että mennään antamaan papereita pahimmalle kilpailijalle. En tiedä miksi Stepneyä ei valittu tekniseksi johtajaksi, tiedettiinkö Ferrarilla ettei brittiin voitu luottaa, vai oliko Almondo yksinkertaiseksi lahjakkaampi kuin Stepney.reason sanoi:Missään ei oikein puhuta siitä, että miksi Stepney teki sen. Miks Ferrari kohtelee Ross Brawnin ja Schumacherin luottomiestä niin huonosti, että hän tekee tällaista. Onko sekin McLarenin syy?
Onneksi se Ferrari on kuitenkin rehellinen tiimi, eikä mitään tekopyhiä teeskentelijöitä.Joni sanoi:
Suomihan menetti historiansa ensimmäisen jääkiekon MM-mitalin kun molari jäi kiinni dopingista.Racemaster sanoi:Pitäisikö FIA:n rankaista McLarenia mielestäni ei. Eihän koko jääkiekko joukkuettakaan kai voi rangaista kapteenin positiivisesta doping näytteestä???
Mitä ihmettä Denniksen persoonalla on tekemistä tän jutun kanssa? Yksinkertaistan asian: oli tiimi mikä tahansa, vieraan yrityksen salaisen materiaalin hallussapidosta pitäisi saada sanktio, mikä tahansa, vaikka euron sakko! Tässä tapauksessa FIA kusi itteensä kintuille koska ei tehnyt mitään vaikka selvästi rikottiin sääntöä. Jos mclaren voittaa tänä vuonna mestaruuden, se tullaan muistamaan skandaalinkäryisenä.Uuhis sanoi:Osa reaktiosta johtuu tietysti Ron Denniksen persoonasta. Nyt kun kerrankin Denniksenkin pesästä löytyi kakkaa, on kaikkien muiden kiva lyödä häntä sillä ja maksella vanhoja kalavelkojaan.
Kukaan muista enää mitään parin viikon päästä...paitsi täällä Kimilandiassa.Digru sanoi:Jos mclaren voittaa tänä vuonna mestaruuden, se tullaan muistamaan skandaalinkäryisenä.
Puhu vain omasta puolestasi.reason sanoi:Kukaan muista enää mitään parin viikon päästä...paitsi täällä Kimilandiassa.
En ole itkenyt. Olen vain todennut että rangaista olisi pitänyt rikkeestä. Itsekään en olisi toivonut pistemenetyksiä tai sarjasta sulkemista, ihan sarjan mielenkiinnon kannalta.Jälleen kerran, ihailen Kimiä siinä suhteessa että Kimi ei koskaan itke...toisin kuin faninsa, ja tallinsa.
Salokin tuntuu puhuvan mitä sattuu; Kuulostaako tuon lauseen jälkeen tämä järkevälta?:Joni sanoi:Salo
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61167
"Former Ferrari driver Mika Salo said the scandal was nothing new.
"When I was driving for Ferrari we always spied on McLaren, listening their radio traffic. After every practice session I had in front of me, on paper, all the discussions Mika Hakkinen had had with his engineer," he told Finnish newspaper Ilta-Sanomat."
:thumbup:
(löytyy iltasanomien urheilusivulta)Salo tuntee henkilökohtaisesti vakoilujutun suurimmiksi syntipukeiksi leimatut Nigel Stepneyn ja Mike Coughlanin.
- Olen todella yllättynyt, että heidät on liitetty tällaiseen jupakkaan.
Nimenomaan näin. En minäkään nyt mitään hyllyttämisiä yms.. olisi tuosta antanut, mutta jonkinlainen sakko olisi ollut paikallaan kun kerran totesivat, että sääntö on rikottu.Digru sanoi:Mitä ihmettä Denniksen persoonalla on tekemistä tän jutun kanssa? Yksinkertaistan asian: oli tiimi mikä tahansa, vieraan yrityksen salaisen materiaalin hallussapidosta pitäisi saada sanktio, mikä tahansa, vaikka euron sakko! Tässä tapauksessa FIA kusi itteensä kintuille koska ei tehnyt mitään vaikka selvästi rikottiin sääntöä. Jos mclaren voittaa tänä vuonna mestaruuden, se tullaan muistamaan skandaalinkäryisenä.
mtv3 sanoi:- Haluan kertoa kaikille faneillemme, jotka ovat loukkaantuneet Pariisissa eilen tehdystä päätöksestä: Pysykää rauhallisina, sillä tarina ei lopu tähän, Montezemolo kertoi perjataina.
Pete sanoi:Onneksi se Ferrari on kuitenkin rehellinen tiimi, eikä mitään tekopyhiä teeskentelijöitä.
Keskittysivät nyt, itkemisen sijaan, tekemään sen Fiatin paskarassin sen verran kestäväksi, että Kimi pääsee sillä maaliin. Kimi hoitaa kyllä oman osansa.