McLaren mp4-19

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

GeGe

Talvihorrostaja
Eikö kenelläkään ole noita kuvia selaimen välimuistissa tms. ?

Spam

Well-known member
Observerin laittama iso kuva, tossa vähän ylöspäin. Mulla se siinä näkyy ainakin.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ei siinä siivessä meidän maallikoiden silmään mitään mullistavaa ollut. Jos joku ison kuvan löytää cachesta niin laittakoot toki nettiin.

FO110K

Banned
saiskohan kukaan käsiinsä sitä tänään ilmestyvää lehteä jossa nuo kuvat pitäs olla?

FO110K

Banned
mä en huomannu noista kuvista mitään outoo, mihinkä viittasit?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
FO110K sanoi:
mä en huomannu noista kuvista mitään outoo, mihinkä viittasit?
Minusta pakoputkien ympärillä maalit värjääntyy (tummuu), samoin tukivarsissa. Värjääntymineen saattaa olla myös lämpötilan tarkkailua varten olevaa maalia(?) tai mitä sitten lieneekään.

Tuskin ruskea väri kuuluu Mäkin sponsoriväritykseen.

DeepBlue

Well-known member
Miks musta tuntuu että noista pakoputkista puuttuu jotain... eikai ne aina oo ollu ton näköset? Siis tommoset "likase" :doubtful: putket vaan sojottaa tuolta katteiden alta.
Eikö ne ennen oo ollu jotenkin siistimmin vai?

FO110K

Banned
tukivarret on lämmöntakiakultaset, jollakin lämmönkestoaineella päällystetty.... met. hohtohopea kun väritys on, saattaamyös tuo kullanväri heijastua tuohon hopeaan ja muuttaa sitä oikeassa valossa... enmä ainakaan nä' selkeesti "kärähtänyttä" pintaa...

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Nyt näitä tiiviiksi pakattuja periä alkaa olla vähän yhdessä sun toisessakin autossa ja mä veikaan että kun kelit lämpenee avauskisoissa niin savut nousee monesta konehuoneesta.

FO110K

Banned
MaranelloRed sanoi:
Nyt näitä tiiviiksi pakattuja periä alkaa olla vähän yhdessä sun toisessakin autossa ja mä veikaan että kun kelit lämpenee avauskisoissa niin savut nousee monesta konehuoneesta.
hyvinkin paljon mahdollista, on aina eri asia testata Valencian +14 lämmössä kuin ajaa kisaa +28 lämmössä....

DFiaA

I told you so
DeepBlue sanoi:
Miks musta tuntuu että noista pakoputkista puuttuu jotain... eikai ne aina oo ollu ton näköset? Siis tommoset "likase" :doubtful: putket vaan sojottaa tuolta katteiden alta.
Eikö ne ennen oo ollu jotenkin siistimmin vai?
Noi putket on vähän siistit nykyään, tollaset pitkät suuttimet :rolleyes:

jkjanne

Well-known member
Mclaren näyttää käyttävän vastaavaa ohutta kölien välistä tankoa kuin Arrows siinä yhdessä autossaan... Hieno ja vähän ehkä monimutkainen kokonaisuus.

Kenny

Thö spesölist
Sijainti
tampere, finland
vermula sanoi:
Bensaläpät kiinni :eek!: :eek!:

Toisessa kuvassa Kimin sisämutkan pyörä kääntyy ulkopyörää enemmän. Ajaaako kimi runsaalla toe-outilla?
Tuota kutsutaan ammattikielellä Ackermann-ohjaukseksi eli kun sisäkaarteen pyörä kulkee pienempää kehää, tulee sen myös kääntyä suhteessa enemmän..

Noi tukivarsissa olevat keltaset läikät on luultavasti kuuman kestävää teippiä millä on kiinnitetty lämpöanturit --> ilmeisesti selvittävät paljonko uuden mallisista SUUTTIMISTA tulee lämpöä ja mihin... ;)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.