Spam
Well-known member
- Liittynyt
- 7.6.2003
- Viestit
- 638
Tossa yläpuolella näyttäis yks iso kuva olevan.MaranelloRed sanoi:Missä se kuva on Misa ???????
Tossa yläpuolella näyttäis yks iso kuva olevan.MaranelloRed sanoi:Missä se kuva on Misa ???????
Minusta pakoputkien ympärillä maalit värjääntyy (tummuu), samoin tukivarsissa. Värjääntymineen saattaa olla myös lämpötilan tarkkailua varten olevaa maalia(?) tai mitä sitten lieneekään.FO110K sanoi:mä en huomannu noista kuvista mitään outoo, mihinkä viittasit?
Bensaläpät kiinni :eek!: :eek!:ml sanoi:Onkohan Mäkissä taas kuumenemisongelmia?
http://www.formula-one.net/pics04/velke/23-01-1b.jpg
http://www.formula-one.net/pics04/velke/23-01-2b.jpg
hyvinkin paljon mahdollista, on aina eri asia testata Valencian +14 lämmössä kuin ajaa kisaa +28 lämmössä....MaranelloRed sanoi:Nyt näitä tiiviiksi pakattuja periä alkaa olla vähän yhdessä sun toisessakin autossa ja mä veikaan että kun kelit lämpenee avauskisoissa niin savut nousee monesta konehuoneesta.
Noi putket on vähän siistit nykyään, tollaset pitkät suuttimetDeepBlue sanoi:Miks musta tuntuu että noista pakoputkista puuttuu jotain... eikai ne aina oo ollu ton näköset? Siis tommoset "likase" :doubtful: putket vaan sojottaa tuolta katteiden alta.
Eikö ne ennen oo ollu jotenkin siistimmin vai?
Tuota kutsutaan ammattikielellä Ackermann-ohjaukseksi eli kun sisäkaarteen pyörä kulkee pienempää kehää, tulee sen myös kääntyä suhteessa enemmän..vermula sanoi:Bensaläpät kiinni :eek!: :eek!:
Toisessa kuvassa Kimin sisämutkan pyörä kääntyy ulkopyörää enemmän. Ajaaako kimi runsaalla toe-outilla?