FO110K
Banned
HK tietää jo bensamäärätkin joilla williams ajaaAmbomaan Mambo sanoi:omp noi heikkikullan raportit kyllä hauskoja. Lukekoon itse ken haluaa.
HK tietää jo bensamäärätkin joilla williams ajaaAmbomaan Mambo sanoi:omp noi heikkikullan raportit kyllä hauskoja. Lukekoon itse ken haluaa.
Outoa Mikaelinkin suuresti arvostamasta kirjoittajasta on tullut kaikkien sylkykuppi. Aina väärässä kun McLarenia kritisoidaan tai kirjoitetaan negaa muuten Foorumin pyhästä lehmästä. Sen sijaan Kullan McLarenia varauksetta kehuvat tai positiiviset artikkelit hyväksytään silmiä räpäyttämättä.FO110K sanoi:HK tietää jo bensamäärätkin joilla williams ajaa
Ihmettelen millon tulee HK:lta uutinen että Ferrarikin vaikeuksissa, taitaa ilmestyä huomenna kun katsoo tämän päivän aikoja Imolasta....:FO110K sanoi:no kyllä mä olen hk:n suhteen skeptinen muutenkin, oli sitten uutinen Ferrarista, Mclarenista, positiivinen tai negatiivinen... jotenkin menny ainakin mun luottamus sen raportteihin....
Masa sanoi:Eihän tuosta larenin touhusta tule kertakaikkiaan yhtään mitään. Nyt alkaa kyllä jo hatuttaa, aatana. Onko millään muulla huipputiimillä ollut yhtä paljon teknisiä ongelmia viime vuosia? Ei varmasti. Ja kun auto ei ole edes nopea! Se on "selavii" Kimin mestaruushaaveiden osalta. Kimin tilanne muistuttaa Häkkisen alkutaipaleita Mclarenilla. Silloinkin paukku ja poksahteli ja kolisi ja rämisi.
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
McLarenin miehistö lopetti Barcelonan testijakson hämillään ja kallella kypärin. Jostain syystä tämän vuoden MP4-19 -auto on kadottanut tykkänään nopeutensa.
Yksikään kuljettajista - Kimi Räikkönen, David Coulthard, Pedro de la Rosa, Alex Wurz ja Darren Turner - ei saanut neljän testipäivän mittaan aikaiseksi yhtään kunnon kierrosaikaa.
Torstaina pettymys ja ärtymys näkyi erityisesti Coulthardin kasvoilta. Harvoinpa 157 Grand Prix -kisan skottikuljettaja on ollut yhtä vihainen kuin tämän Barcelonan viimeisen talvitestin jälkeen.
- Teimme mitä tahansa, emme kerta kaikkiaan päässeet vauhtiin, Wurz veti yhteen McLarenin tunnelmat.
McLaren kärsi Barcelonassa jatkuvista moottoririkoista. Esimerkiksi tiistaina Räikköseltä pamahti kaksi voimanlähdettä. Sama tahti jatkui koko ajan.
berra67 sanoi:Voihan pyhä syssäys...McLaren ei ole saannut edes MP19 toimimaan niin jo jorisevat tuovansa pian baanalle uutta MP19B autoa....saisi nyt edes olemassa olevan auton toimimaan kunnolla ja sitten vasta uutta autoa peliin....
McLarenilla homma on levinnyt käsiin kuin CeamCracker-murut tuuleen!