Näkeehän sen vanha Erkkikin että kyseessä on MP4-19.Flying Finn:
Anteeksi, mutta missä on sanottu että tuo on 19?
Päästäisivät nyt jo eläkkeelle tuon MP4/17D-auton ja testaisivat sitten samantien 4/18 autoilla kun niitä kuitenkin varastossa on. Onhan 4/17 tietty luotettava testialusta, mutta voisi kuvitella MP4/18 autolla ajamisesta olevan muutakin hyötyä kuin vain tietyn yksittäisen osan testaus... jos sillä vaan pystyisi ajamaan useita kierroksia hajoamatta... Tai ottaisivat 4/18 auton edes kolmanneksi autoksi testihin, kuskeja kyllä riittää, mutta vaatisiko se hirveästi lisäresursseja kolmen eri mallisen auton ajattaminen samaan aikaan...Karpow:
Wurz testasi MP4-17D:llä MP4-19:sen osia. Mäkillä on käytössä vasta yksi MP4-19, jota ajoi eilen Coulthard.
Jeps. Hyvin pelasi MP4-19. Sillä ajettiin jo eilen enemmän kierroksia kuin MP4-18:lla sen koko ensimmäisellä viikolla! Eli, hyvään suuntaan ollaan menty. Toivottavasti pian nähdään jotain suuntaa siitä, mihin vauhtiin uusi auto pystyy. Eilenhän MP4-19 ajettiin vasta "sisään".
¨Kyylähän ne tsetaa, mutta tuskin niitä kierrosennätyksiä vielä tällä viikolla nähdää! Jostakin luin, että tämä viikko MIchelin:in testiviikko, eli kaikki viimekauden michelin tallit ajat rengastestejä valenciassa.formulastara:
Testaaxne tänäänkin? Nähdäänkö jo kierrosennätys uudella mäcillä?
Itse sanoisin, että vasta ensikauden ensimmäisessä kisassa, voidaan voimasuhteita arvioida, niinkuin aian ennenkin.Karpow:
Mutta pointtini on kuitenkin se, että todellisia voimasuhteista voidaan vasta arvoida, kun kaikilla on uudet autot testiradoilla. Jokatapauksessa, testit ovat kuitenkin vain testejä...![]()
Eihän 18 projektia mihinkään haudattu ole kun tuo 19 on edelleen kehitetty 18:sta. Mitä tarkoitat muuten tuolla testikelpoisuudella? Minä kun luulin että 18:a testattiin toukokuun loppupuolelta asti.AMS82:
Kaiken lisäksi oman käsitykseni mukaan koko 18 projekti haudattiin jo hyvän aikaa ennen kauden loppua, eli sitä ei koskaan mallina kehitetty edes testikelpoiseksi.