Näkeehän sen vanha Erkkikin että kyseessä on MP4-19.Flying Finn:
Anteeksi, mutta missä on sanottu että tuo on 19?
Päästäisivät nyt jo eläkkeelle tuon MP4/17D-auton ja testaisivat sitten samantien 4/18 autoilla kun niitä kuitenkin varastossa on. Onhan 4/17 tietty luotettava testialusta, mutta voisi kuvitella MP4/18 autolla ajamisesta olevan muutakin hyötyä kuin vain tietyn yksittäisen osan testaus... jos sillä vaan pystyisi ajamaan useita kierroksia hajoamatta... Tai ottaisivat 4/18 auton edes kolmanneksi autoksi testihin, kuskeja kyllä riittää, mutta vaatisiko se hirveästi lisäresursseja kolmen eri mallisen auton ajattaminen samaan aikaan...Karpow:
Wurz testasi MP4-17D:llä MP4-19:sen osia. Mäkillä on käytössä vasta yksi MP4-19, jota ajoi eilen Coulthard.
Jeps. Hyvin pelasi MP4-19. Sillä ajettiin jo eilen enemmän kierroksia kuin MP4-18:lla sen koko ensimmäisellä viikolla! Eli, hyvään suuntaan ollaan menty. Toivottavasti pian nähdään jotain suuntaa siitä, mihin vauhtiin uusi auto pystyy. Eilenhän MP4-19 ajettiin vasta "sisään".
¨Kyylähän ne tsetaa, mutta tuskin niitä kierrosennätyksiä vielä tällä viikolla nähdää! Jostakin luin, että tämä viikko MIchelin:in testiviikko, eli kaikki viimekauden michelin tallit ajat rengastestejä valenciassa.formulastara:
Testaaxne tänäänkin? Nähdäänkö jo kierrosennätys uudella mäcillä?
Itse sanoisin, että vasta ensikauden ensimmäisessä kisassa, voidaan voimasuhteita arvioida, niinkuin aian ennenkin.Karpow:
Mutta pointtini on kuitenkin se, että todellisia voimasuhteista voidaan vasta arvoida, kun kaikilla on uudet autot testiradoilla. Jokatapauksessa, testit ovat kuitenkin vain testejä...
Eihän 18 projektia mihinkään haudattu ole kun tuo 19 on edelleen kehitetty 18:sta. Mitä tarkoitat muuten tuolla testikelpoisuudella? Minä kun luulin että 18:a testattiin toukokuun loppupuolelta asti.AMS82:
Kaiken lisäksi oman käsitykseni mukaan koko 18 projekti haudattiin jo hyvän aikaa ennen kauden loppua, eli sitä ei koskaan mallina kehitetty edes testikelpoiseksi.