Mersu kuitenkin tykkää rahasta. Se auttaa kummasti :thumbup:butterfly sanoi:mersu ei tykkää
Jotenkin tulee mieleen päiväkoti-ikäisten narinat.patriot sanoi:En tykkää! Ei tuu oleen tuollainen!
Mites mulla on sellanen muistikuva, että tuo olis jonkun tämän palstan hahmoista tekemä photoshoppaus?Jones sanoi:Siinäs Mäkkäriä uusissa vaatteissa. Löysin Ruotsin F1bb.comista.
Itse asiassa se on F1-Racing lehden photoshopppaus...Bobakki sanoi:Mites mulla on sellanen muistikuva, että tuo olis jonkun tämän palstan hahmoista tekemä photoshoppaus?
Joo, siellä luki että näin juuri on:thumbup:R24 sanoi:Itse asiassa se on F1-Racing lehden photoshopppaus...
Kyllä Wurz näky ajelevan 20:llä. De la Rosa ajoi sen sijaan 19:lla. Aika ihmeellistä.McLarenin sivujen mukaan huomenna ovat ajovuorossa Wurz ja De la Rosa. Ilmeisesti eivät anna Wurzin jatkaa testeissä sillä MP4-20:llä, millä mies ajoi Bahrainissa. Tai sitten testataan taas renkaita.
FIA saattaa tänä vuonna antaa tiimeille erikoisluvan vaihtaa väritystä kesken kauden, kun tulee tuo tupakkamainoskielto. Varmaan monet muutkin tiimit haluavat vaihtavat väritystään kesken kauden. Tai jos ei, niin sitten vain lätkäistään Johnnie Walker-tekstit hopeiseen autoon, ja ensi kaudella sitten ajetaan kultaisella autolla.Bobakki sanoi:Joka tapauksessa, McLarenin väritys tuskin muuttuu kun se kielletään säännöissä (Joku varmaan muistaa B.A.R:n yrityksen ajattaa 555-väreissä ollutta autoa Kiinassa männävuonna). Toki on mahdollista että FIA antaisi poikkeusluvan, mutta vaikea uskoa kun sitä ei B.A.R:llekaan myönnetty.
Neweyn ansiosta Macci on ollut yllättävänkin korkealla vajaatehoisilla moottoreilla. Newey tosin saattaa tympiintyä ja siirtyä Williamssin puolelle jonka tapahtuessa Kiminkin on syytä siirtyä mukana.....Törni sanoi:En tiedä onko tuo kokka Adrian Neweyn käsialaa, vai johtaako hän vain suunnittelua. Neweyn suurin haave on aina ollut päästä suunnittelemaan purjeveneiden aerodynamiikkaa. Adrian suunnitteli -98 Mäkille loistavan korin. Nyt kun on seurannut McLarenin viime vuosien ongelmia, on käynyt mielessä että pitäisikö Newey päästää lopultakin suunnittelemaan niitä purjeveneitä......
Ehkä gurun ote on kirvonnut :doubtful:
Jos ymmärsin oikein (vallan epätodennäköistä, myönnetään ), niin ainakaan Renault'lla (Mild Seven) ja Jordanilla (Sobranie) ei ole syytä vaihtoon kun tallit mainostavat tupakkamerkkejä, joita ei myydä Euroopassa. Jordan on tosin tainnut ajaa Benson & Hedges -mainoksien kanssa kauden ensimmäiset kilpailut, mutta jostain taas luin, että vaihtaisivat vain Gallaherin toiseen brandiin kiellon tullessa (Edit: noh, Bahrainissa oli ainakin Sobranie...). Ja Ferrarihan jatkaa Marlboron kanssa vaikka mikä olisi.Driver #8 sanoi:FIA saattaa tänä vuonna antaa tiimeille erikoisluvan vaihtaa väritystä kesken kauden, kun tulee tuo tupakkamainoskielto. Varmaan monet muutkin tiimit haluavat vaihtavat väritystään kesken kauden. Tai jos ei, niin sitten vain lätkäistään Johnnie Walker-tekstit hopeiseen autoon, ja ensi kaudella sitten ajetaan kultaisella autolla.
HK:n mukaan Wokingin pojjaat paiskivat viime yönä tehtaalla töitä, että aeropaketti ehtisi täksi päiväksi testeihin.formulastara sanoi:Missäs se kohuttu Mäccärin uusi etusiipi uusine tuulenohjaimineen oikein luuraa? Missä!?
Mun mielestä tuo on kuitenkin ruma... Jos sävytys menee noin. Toivon mukaan keksivät jotain parempaa!Jeeves sanoi:Jotenkin tulee mieleen päiväkoti-ikäisten narinat.
No eihän sitä väritystä voi maailman tyylikkäimmäksi kehua, totta. Postauksesi kielioppiasu vain toi hauskasti mieleen vähän nuoremman ikäpolven vastalauseet.patriot sanoi:Mun mielestä tuo on kuitenkin ruma... Jos sävytys menee noin. Toivon mukaan keksivät jotain parempaa!
Nyt testeissä on mukana myös uudet iskunvaimentimet ja jarrulevyt. Jotain muitakin jousituksen osia taisi olla.Karpow sanoi:No eiköhän tilanne on PIKKUISEN parempi kuin vuosi sitten... :doubtful:
Nyt on kyse vain yhden osa-alueen parantamisesta. Ei koko paketin.
- Uusi etusiipi Imolaan
- Uusi moottori Barcelonaan
Siinä on uudistuksia ihan mukavasti.
Se oli tarkoituskin!Jeeves sanoi:No eihän sitä väritystä voi maailman tyylikkäimmäksi kehua, totta. Postauksesi kielioppiasu vain toi hauskasti mieleen vähän nuoremman ikäpolven vastalauseet.
juu, mp4-19/19B:ssä käytettiin vain ja ainoastaan Monzassa viime vuonna leveempää keulaa, G. Piolan tulkinnan mukaan johtui siitä että enemmän downforcee vaativilla radoilla ei tuon leveän keulan kanssa saatu jäähdytystä tarpeeksi tehokkaaksi viime vuoden autossa...Shammy sanoi:Jopas jopas. Vai vaihteleekohan ne kisoista toiseen sitten nokkaa. Olikos leveempi nokka käytössä vaan yhessä kisassa viime vuonna? Vai muistanko ihan omiani. En kyllä millään meinaa uskoa että ne pulttais ton kiinni 20:n..
edit: jepjep, katellaanpa huomiseen ensin
Kyttäilin tossa päivän mittaan ja F1Totalin kuvissa 20:n näyttää samalta kuin ennenkin, ellen ihan sokea ole. Tulisko se etusiipi sitten ens viikon testeihin vasta.formulastara sanoi:Missäs se kohuttu Mäccärin uusi etusiipi uusine tuulenohjaimineen oikein luuraa? Missä!?