azai
Pornokeisari
Eiköhän se ole aika aloittaa tämäkin topic, nyt kun uumoiltu oranssi auto astuu radalle muutaman viikon sisään. McLaren on viimeisinä vuosina säväyttänyt auton muodoillaan, jotka näyttävät erittäin hienoilta. Mitäköhän pojat ovat nyt keksineet? Itse uskoisin perän olevan entistä lyhyempi ja pienempi, johtuen V8-moottorin koosta. Toivottavasti ei nyt käy MP4-19A:ta, jossa perä oli liian pieni, jolloin jäähdytys ei pelannut ja moottorin käyttöikä lyheni surullisen lyhyeksi.
Vaikka hieman pari päivää vanha uutinen, niin laitetaan nyt silti:
Vaikka hieman pari päivää vanha uutinen, niin laitetaan nyt silti:
MTV3/F1 sanoi:McLaren-pomo: Luotettavuus nyt tärkeintä
05.01.2006 13:56
McLaren-tallin toimitusjohtaja Jonathan Neale kertoo tallin panostavan talvitesteissä kaikkensa auton luotettavuuden parantamiseen.
Viime kaudella juuri luotettavuus oli McLaren-tallin kompastuskivi. Auto osoitti olevansa sarjan nopein, mutta samalla se jätti tallin kuljettajat Kimi Räikkösen ja Juan Pablo Montoyan liian usein radan varteen.
Uuden MP4-21-auton odotetaan saapuvan testiradalle tammikuun aikana. Nealen mukaan jokainen käytettävissä oleva testipäivä tullaan hyödyntämään.
- Aloitamme testit Jerezissä jälleen ensi viikolla. Uuden auton julkistamisen jälkeen tulemme keskittymään sen luotettavuuden testaamiseen. Autossa on kaikkiaan 11500 komponenttia, joista 90% muuttunut MP4-20:stä. Tämän jälkeen alamme vaiheittain asentamaan päivityspaketteja autoon, sanoi Neale.
Nealen mukaan uuden auton kehitystyö etenee aikataulussaan.
- Auton aerodynamiikkaa koskevat spesifikaatiot saatiin valmiiksi jo aikaisin lokakuussa. Tämän jälkeen insinööriryhmä on tehnyt töitä päivitysosien parissa. Kehitystyö tulee jatkumaan tasaisena läpi koko ensi kauden, kertoi Neale.
Viimeksi muokattu: