laitetaas nyt vielä quotaten kuvat tänne, ettei tartte eri toikkien välillä surffailla nähdäkseen kuvat:burb sanoi:EDIT: Observerhän olikin jo laittanut kuvat tänne,
eikä kyseessä siis ole uusi mäkki.
Observer sanoi:Ooh...
laitetaas nyt vielä quotaten kuvat tänne, ettei tartte eri toikkien välillä surffailla nähdäkseen kuvat:burb sanoi:EDIT: Observerhän olikin jo laittanut kuvat tänne,
eikä kyseessä siis ole uusi mäkki.
Observer sanoi:Ooh...
Varsin luonnollista, että kyljessä lukee Pedro, jos Kimi aloittaa testit vasta ensi viikolla.JTH sanoi:Mutta toihan on Pedron auto. Missä on Kimin oma, vai eikö sille enää anneta autoa ollenkaan ?
Ne keittää henkilökunnan puurot sillä moottorilla.niki sanoi:McLarenin tehtaalla on kait tilan puute, auton esittelykuvat on otettu henkilökunnan keittiössä!
Saattoihan tuo vähän olla.Matteus sanoi:Sillon kun Mäcci vaihto edellisen kerran väriä, eli kaudelle 1997, niin eikös nuo autot olleet talvitesteissä vähän tummemman oransseja? Nyt on jotenkin haaleeta, pliisua...
Matteus sanoi:Sillon kun Mäcci vaihto edellisen kerran väriä, eli kaudelle 1997, niin eikös nuo autot olleet talvitesteissä vähän tummemman oransseja? Nyt on jotenkin haaleeta, pliisua...
1998. Tuskin ehtivät kopioida kun poljin nähtiin ensi kerran Australiassa ja taisi olla kielletty jo seuraavassa kisassa Brasiliassa. Tosin ei se enempää voimaa mihinkään jakanut, vaan oli jarrupoljin, joka vaikutti muistaakseni pelkästään takapyöriin.Metanolman sanoi:OT:
Oliko se ´97 vai ´98, kun mäkit olivat ylivoimaisia kauden alussa? Eli kun autossa oli ylimääräinen poljin, mitä painettiin mutkassa joka jakoi enemmän voimaa muistaakseni ulommalle pyörälle ja näin saatiin parempi ulostulo mutkasta.
Mutta muiden tallien yritettyä kopioida ideaa (ja epäonnistuttua siinä) protestoivat asiasta FIA:lle ja ekstrapoljin kiellettiin...
Jollain on varmaankin asiasta tarkempaa tietoa, minun tiedot ovat vain muistikuvia.
Kyllähän tuo poljin selvisi "suurelle yleisölle" jo viimeistään Nurburgringillä edellisenä syksynä kun Häkän auto laukesi siihen pääsuoran varteen jolloin näppärä kuvaaja kävi nappaamassa kuvan auton poljinjärjestelyistä.Bobakki sanoi:1998. Tuskin ehtivät kopioida kun poljin nähtiin ensi kerran Australiassa ja taisi olla kielletty jo seuraavassa kisassa Brasiliassa. Tosin ei se enempää voimaa mihinkään jakanut, vaan oli jarrupoljin, joka vaikutti muistaakseni pelkästään takapyöriin.
Näin on ja muistaakseni vastaavanlainen systeemi oli kahdella muullakin tallilla. Kuusi (mukaanlukien) tallia sitten teki protestin näitä kolmea tallia vastaan. FIA sitten yllättäen kielsi järjestelmän käytön aika-ajojen! jälkeen keskellä kilpailuviikonloppua. McLaren kuittasi onneksi 1-2 voiton kohtuu selvällä erolla. Tällä kertaa tosin Schumacher pääsi samalla kierroksella maaliin. Olisi toki ehkä ehtinyt Australiassakin ilman konerikkoa.Observer sanoi:Kyllähän tuo poljin selvisi "suurelle yleisölle" jo viimeistään Nurburgringillä edellisenä syksynä kun Häkän auto laukesi siihen pääsuoran varteen jolloin näppärä kuvaaja kävi nappaamassa kuvan auton poljinjärjestelyistä.
Eiköhän tuo poljin jarruttanut kaarteen sisäpuoleisia pyöriä ?Bobakki sanoi:1998. Tuskin ehtivät kopioida kun poljin nähtiin ensi kerran Australiassa ja taisi olla kielletty jo seuraavassa kisassa Brasiliassa. Tosin ei se enempää voimaa mihinkään jakanut, vaan oli jarrupoljin, joka vaikutti muistaakseni pelkästään takapyöriin.
Häkkinen taisi lipsauttaa asian tiimoilta liikoja eräässä formulallähetyksessä ollessaan kommentaattorina.Il Tempo Gigante sanoi:Eiköhän tuo poljin jarruttanut kaarteen sisäpuoleisia pyöriä ?
Saatan muistaa väärinkin ?