Renessanssinero
Perusfeidaaja
Hyi helvetti ku näyttää rumalta toi MäkLären! Yäk! :yuck:
Historian valossa? Tasavertaisen huippukaksikon kanssa McLaren vei mestaruuden -84, -85, -86, -88 ja -89. Ja jos DC lasketaan riittävän tasavertaiseksi Mikan kanssa, vielä -98 ja -99.Bobakki sanoi:noin historian valossa halvemman ei-ihan-niin-huipun palkkaaminen voi jopa tulla kannattavammaksi kuin tasavertaisen kaksikon ajattaminen.
Williams puolestaan menetti mestaruuden '86 pitkälti sen takia, että Piquet ja Mansell söivät toisiltaan pisteitä, Rosbergia en ehkä pitäisi ihan tasavertaisena Prostin kanssa kun jäi haastajan rooliin tallissa jo varhain. 1988 ja -89 McLarenilla vallinnut sotatila tuskin oli sekään paras mahdollinen vaihtoehto. Auto oli sitä luokkaa ylivoimainen, ettei muista ollut haastajiksi, mutta mikä olisikaan ollut tilanne, jos jostain muusta tallista olisi löytynyt varteenotettava kilpailija? DC:tä ja Mikaa nyt tuskin kannattaa samalle viivalle laittaa.WebSlave sanoi:Historian valossa? Tasavertaisen huippukaksikon kanssa McLaren vei mestaruuden -84, -85, -86, -88 ja -89. Ja jos DC lasketaan riittävän tasavertaiseksi Mikan kanssa, vielä -98 ja -99.
No eikö ole parempi aloittaa testaus jo toisella autolla kuin vaihtoehtoisesti viivyttää testauksen aloittamista siihen asti, että molemmat autot ovat valmiina.jamminen sanoi:Niin, mikä muuten siinä on, että ei saada kahta autoa valmistettua testausta varten?
EDIT. Puhun siis Mclarenista.
Nyt olikin McLarenista kyse. Keke oli kuitenkin maailmanmestari. Asetelma siis oli vastaava kuin muilla parivaljakoilla (paitsi DC:llä).Bobakki sanoi:Williams puolestaan menetti mestaruuden '86 pitkälti sen takia, että Piquet ja Mansell söivät toisiltaan pisteitä, Rosbergia en ehkä pitäisi ihan tasavertaisena Prostin kanssa kun jäi haastajan rooliin tallissa jo varhain.
Toki tuollainen myös edellyttää huippukalustoa, käytännössä parasta. Tallille on sinänsä yhdentekevää vallitseeko kuskien välillä sotatila, kunhan mestaruuksia tulee. En usko, että markkinoinnillisesti tilanne oli kovinkaan kehno.1988 ja -89 McLarenilla vallinnut sotatila tuskin oli sekään paras mahdollinen vaihtoehto. Auto oli sitä luokkaa ylivoimainen, ettei muista ollut haastajiksi, mutta mikä olisikaan ollut tilanne, jos jostain muusta tallista olisi löytynyt varteenotettava kilpailija?
MaranelloRed sanoi:McLarenilla ei todellakaan mene hyvin. Motti on vajaatehoinen ja Kimikin joutuu kohta osallistumaan auton suunnitteluun kun porukka lappaa ulos ovista ja ikkunoista.
http://www.turunsanomat.fi/f1/?ts=1,3:1002:0:0,4:34:1:1:2006-01-25;4:35:1:0:0;4:36:1:0:0,4:354790,1:0:0:0:0:
Pahalta näyttää. Aika mielenkiintoinen spekulaatio Heikiltä toi Mersun mahdollinen vetäytyminen. McLaren-Honda toteutumassa sittenkin tulevaisuudessa? :eek!:MaranelloRed sanoi:McLarenilla ei todellakaan mene hyvin. Motti on vajaatehoinen ja Kimikin joutuu kohta osallistumaan auton suunnitteluun kun porukka lappaa ulos ovista ja ikkunoista.
http://www.turunsanomat.fi/f1/?ts=1,3:1002:0:0,4:34:1:1:2006-01-25;4:35:1:0:0;4:36:1:0:0,4:354790,1:0:0:0:0:
SE ON TESTIVÄRITYS! Väritys muuttuu ennen kauden alkua! :alppu:arzipuppy sanoi:HYI RUMA KUSENVÄRINEN AUTO VOI EI TAHDON HOPEANUOLEN HETI TAKAISIN
TEEN VAIKKA KANTEEN!!!!!!
Tässä on kylläkin kyse ihan ajovirheestä/tyylistä.miksu sanoi:hyvä vaan nykysäännöillä montoya vetelee kuitenkin aika pitkiä vetoja testeissä, ja se riittää jos renkaat kestää sen 20 kierrosta.
Sama. Mä odotan Shumin kommentteja voimasuhteista, ovat pitäneet muutamana viime vuonna aika hyvin kutinsa, ainakin Mclarenin osalta.Black Leopard sanoi:No johan nyt on.Kauden 19 (18?) ajettuna tasan nolla ja täällä on jo luovuttu kaikesta toivosta.Kieltämättä ennusmerkit pistävät hiukan epäilyttämään itseäkin mutta en nyt ainakaan ennen Bahrainin viikonlopun näkemistä ja tuloksia ole mäkkiä suohon valmis ajamaan.