Ghost_Glove
Jääkausi
:doubtful: ja pointti oli???General FUp sanoi:
:doubtful: ja pointti oli???General FUp sanoi:
Niin tekee, ja näemmä mäcci on ajanut kahden profiilin etusiivelläkin...äxä sanoi:Kyllähän tuo näyttää keskellä ratti olevan.
Taisi olla ihan vain tekstitys, jossa FW28 oli muuttunut muotoon BMW28. En sitten tosin tiedä, kun ei olleet äänet päällä tv:ssä, mutta näin uskoisin.Metanolman sanoi:OFFTOPIC: Huomasin Motorfoorumin Webber haastattelust, että mies puhui vielä autostaan BMW:stä, mutta asiat taitavat olla kuitenkin toisin.
Huomasiko kukaan muu samaa, vai näinkö sittenkin unta?
Asiahan oli juuri noin, Webber sanoi FW ja suomentaja oli keksinyt, että BMW.Otto Hokkanen sanoi:Taisi olla ihan vain tekstitys, jossa FW28 oli muuttunut muotoon BMW28. En sitten tosin tiedä, kun ei olleet äänet päällä tv:ssä, mutta näin uskoisin.
Juu, en MISSÄÄN tapauksessa VÄITÄ että se ratti ei olisi keskellä tai että ratti on syvyyssuunnassa (ylhäältä katsoen siis) epäsymmetrinen.Metanolman sanoi:Oli oikein tässä tapauksessa siirtyä maikkarin puoleen jos viitsivät vastata. Luultavasti tarkempaa tietoa kuin me MUTU (mustatuntuu-miehet), jotka mittaamme viivottimella lehtikuvia
Voin kyllä rehellisesti sanoa, että itse selvitin sen harhan kymmenessä sekunnissa siitä kuvasta, mutta jostain syystä useat muut jauvoivat siitä vielä viikkoa myöhemmin... Tekeekö tämä sitten minusta paremman asiantuntijan, evt.FO110K sanoi:samaa mieltä, ihme että noi pienet kuvakulman muutokset aiheuttaa näinkin paljon "harhoja" katsojien silmiin kuten "keskipakoputkikin" aikanaan...
Ghost_Glove sanoi:Niin tekee, ja näemmä mäcci on ajanut kahden profiilin etusiivelläkin...
En oo ite aikasemmin huomannut...
Silmäkin alkaa tottuun pikku hiljaa tohon punaseen...
Se olis vaan ollu niin cool, että siitä halusi pitää kiinni loppuun asti :ahem:verge sanoi:Voin kyllä rehellisesti sanoa, että itse selvitin sen harhan kymmenessä sekunnissa siitä kuvasta, mutta jostain syystä useat muut jauvoivat siitä vielä viikkoa myöhemmin... Tekeekö tämä sitten minusta paremman asiantuntijan, evt.
Onkohan kyse nyt samantyylisestä tai jopa samasta kuvasta? Mutta kuitenkin, luulen näiden kaikkien näköharhojen aiheutuvan ratin kääntämisestä ja kuvaustavan aiheuttamasta perspektiivin "vääristymästä". Mitä viistompi linja, sitä viistommaksi se muuttuu, ja mitä enemmän kohde on suoraan kameraa kohti, sitä vähäisempi poikkeama.Moe Szyslak sanoi:Siis eihän ratti ole vino, vaan epäsymmetrinen ylhäältä katsoen (mun mielestä) ja se EI sijaitse auton keskilinjalla.
Pistin tonne Maikkarin puolelle kyselyn, mahtavatko osata/viitsiä vastata.
Ghost_Glove sanoi:Niin tekee, ja näemmä mäcci on ajanut kahden profiilin etusiivelläkin...
En oo ite aikasemmin huomannut...
Silmäkin alkaa tottuun pikku hiljaa tohon punaseen...
Mielestäni tuossa mäccärissä on vain kaksi levyä. Mäccärihän aiemminkin on tietyillä radoilla käyttänyt vain kahta etusiiven levyä, miksei siis nyt testeissäkin sitä ole kokeiltu? Saattaahan se vain olla näköhäiriö, mutta 2 levyssä ei siis ole mitään ihmeellistä.Spam sanoi:Mun silmä kun taas sanoo, että kyseessä on keskipakoputki-ilmiö nyt sullakin. Tuossa etusiivessä mä näen kyllä kolme levyä. Alin iso levy ja sitten kaksi punaista levyä. Punaiset levyt erottaa hyvin tuolta päädystä mihin kiinnittyvät (selkeä kulma) ja sitten noista pienistä pystysuuntaisista osista, jotka yhdistävät nämä kaksi levyä.
No ei ole ihmeellistä, mutta tuolta päädystä näkee, että siihen tulee toinen levy päälle. Ja miksi yhdessä levyssä olisi nuo pystysuorat pienet "kiinnikkeet", jotka yhdistävät juuri nuo kaksi ylempää levyä? Ja kun vielä levyjen rajakin näkyy ohuena viivana tuossa kuvassa.Toni_V sanoi:Mielestäni tuossa mäccärissä on vain kaksi levyä. Mäccärihän aiemminkin on tietyillä radoilla käyttänyt vain kahta etusiiven levyä, miksei siis nyt testeissäkin sitä ole kokeiltu? Saattaahan se vain olla näköhäiriö, mutta 2 levyssä ei siis ole mitään ihmeellistä.
Jos tuo väite punaisesta väristä viitaten Emiratesin logoon pitää paikkansa, niin kyllä McLarenilla on aina ässä hihassa. (Vrt:Alonso, Vodafone, Emirates)MTV3/F1 sanoi:McLarenille merkittävä uusi sponsori
McLarenin F1-talli allekirjoitti keskiviikkona merkittävän yhteistyösopimuksen dubailaisen Emirates Airline -lentoyhtiön kanssa.
Yhteistyöstä ilmoittivat Emirates Airlinen johtaja sheikki Ahmed bin Saeed Al-Maktoum sekä McLarenin tallipäällikkö Ron Dennis.
Yhteistyö alkaa jo viikonloppuna ajettavassa Bahrainin GP:ssä, jossa "Fly Emirates"-teksti ilmestyy McLaren-autoihin sekä Kimi Räikkösen ja Juan Pablo Montoyan haalareihin.
- Tämänpäiväinen ilmoitus tekee MM-kauden 2006 aloittamisesta vielä entistäkin ilahduttavampaa McLaren Mercedes -tallin kannalta. 2006 antaa toiveita jännittävästä kaudesta. Emiratesin kaltaisen yrityksen tuen ansiosta meidän alkumme on ainakin hyvä, Ron Dennis sanoi.
McLaren ei tiedottanut, toimiiko Emirates tallin pääsponsorina tämän vuoden ajan, mutta yhteistyön arvoksi on mediassa veikkailtu 20 miljoonaa euroa. McLaren jäi ilman pääsponsoria kesken viime kauden, kun tupakkamerkki West joutui EU:n tupakkamainoskiellon takia lopettamaan tallin tukemisen. McLaren on jo julkistanut vuonna 2007 alkavan pääsponsoriyhteistyönsä Vodafonen kanssa.
McLarenin autojen värityksessä on tänä vuonna enemmän punaista kuin viime kaudella. Tämä saattaa johtua nimenomaan siitä, että Emiratesin logon väri on punainen.
Eli saattaa hyvinkin olla että tämä herra olisi McLarenin ostoslistalla? Tosin enpä tiiä onko se niin "hyvä" asia? Ei ole Gascoyne saanut oikein mitään Toyotalla aikaseks!Toyotan teknisen johtajan Mike Gascoynen palli horjuu, mikäli TF106 -autot (kuvassa) eivät menesty tämän vuoden MM-sarjassa. Yli kuuden miljoonan euron vuosipalkkaa nauttiva Gascoyne lentää työmatkat Englannista Kölnin tehtaille Saksaan aina yksityiskoneella.
Viime kauden paalu- ja palkintosijoitukset vaalivat hänen mainettaan, mutta talvitestien perusteella Toyota ei kuitenkaan lukeudu tämän kauden suosikkeihin.
Gascoynen nykyinen sopimus Toyotalla kattaa enää tämän kauden.