Jonkki
Press Play ►
Laittakaas jo kunnollinen foto suoraan edestä.
Kiitos!
Todellakin.Plussat Mäcille siitä että ovat laittaneet numeron takasiiven päätylevyihin :thumbup:
Vidun formulastara jos se on taas väärässä! Olet Melbournen jälkeen joko kansallissankari tai maanpetturi.No ei kyllä ole ollenkaan samaa maata Ferrarin kanssa. Jos punainen väri nousee peräpäätä kohti, niin se ei tarkoita, että tulee downforssia. Onhan tuossa tuollaista pientä muotoa, ja tyhmänmalliset pakoputkireiät, mutta ei. Ei todellakaan näin.
Melkoset röntgenkatseet täällä osalla porukkaa, kun näkevät painojakaumankin auton sivukuvasta.:alppu:Painonjakauma perseestä, kyllä sen näkee tosta sivuprofiilista ettei se oo nii hyvä ku Ferrarissa. Ihan ihme köhjys.
Tästä voi muodostua vielä loistavaa sigu ainesta, kun Lewis vie mäkkiä voitosta voitoon.Mä olen aivan varma, että Mclarenille tulee nyt vaikea vuosi. Usein ollaan jopa keskikastissa..
Sankaria musta ei saa tekemälläkään. Olen liian monta kossupulloa velkaa.Vidun formulastara jos se on taas väärässä! Olet Melbournen jälkeen joko kansallissankari tai maanpetturi.
Näyttäisi tosin hieman tuo kuva vääristävän mittoja kun näyttää ettei tuo mesen takarengas ole kohtisuorassa kuvassaPainonjakauma (jos se nyt voidaan nuiden kuvien perustaa sanoa) on hyvä McLareniin nähden, siis edempänä.