vermula
Well-known member
Et siis ole "asiantuntija", vaan asiantuntijaDuunari sanoi:siin ei vaa oo mun mielestä mitää samaa
Et siis ole "asiantuntija", vaan asiantuntijaDuunari sanoi:siin ei vaa oo mun mielestä mitää samaa
Verrataan vaikka hirmumyrskyyn, joka lähestyy USAn rannikkoa Bahama.saarten kautta kuljettuaan, jossa tuulen nopeudeksi mitattiin 65m/s eli 234 km/h. Tuollainen tuuli saa suurta tuhoa aikaan, mutta formula kulkee 100m/s, se on käsittämätön vauhti!!! :eek!:Joni sanoi:Tuossa paikassa on ainakin menty 375, ei kyllä varmaa tuossa ollu sentään niin paljon vauhtia onneksi. :nope:
Hmm, mun tietääkseni F1:llä ei olla menty 375km/h nykyisillä kilparadoilla,Joni sanoi:Tuossa paikassa on ainakin menty 375, ei kyllä varmaa tuossa ollu sentään niin paljon vauhtia onneksi. :nope:
ei munkaan mielestä, muistasin että 368 tms on korkeimpia....Matxi sanoi:Hmm, mun tietääkseni F1:llä ei olla menty 375km/h nykyisillä kilparadoilla,
ei munkaan mielestä, Ferrarin keulan alaosa on korkeammalla, keulan yläpinta on pyöristetty kun taas Mäcillä liki tasainen...Duunari sanoi:siin ei vaa oo mun mielestä mitää samaa
Viime vuoden Monzan testeissä Schumi ajoi jotain 375.FO110K sanoi:ei munkaan mielestä, muistasin että 368 tms on korkeimpia....
niin kai, mutta huippunopeudet rekisteröidään vain kisojen yhteydessä, helppohan testeissä olis vääntää minimisiivellä lujempaakiJoni sanoi:Viime vuoden Monzan testeissä Schumi ajoi jotain 375.
Niin mutta toi kolari tapahtui testeissä.FO110K sanoi:niin kai, mutta huippunopeudet rekisteröidään vain kisojen yhteydessä, helppohan testeissä olis vääntää minimisiivellä lujempaaki
Eikö Schumifanit tehny sitä saksassa katsomossa kun Kimi ajoi suoraan ulos heidän edessään?Myllis sanoi:Taallapain kirjoitettiin etta vauhtia oli 360 km/h.
Aika mautonta olla iloinen kun toinen vetaa tuolla vauhdilla seinaan kumin puhjetessa... :yuck:
Onko pakko vajota samalle tasolle? :thumbdown Harvinaisen kehno selitys, "kun tuo toinenkin teki samalla tavalla".vermula sanoi:Eikö Schumifanit tehny sitä saksassa katsomossa kun Kimi ajoi suoraan ulos heidän edessään?
Minä en todellakaan iloinen ollut. :doubtful:Myllis sanoi:Taallapain kirjoitettiin etta vauhtia oli 360 km/h.
Aika mautonta olla iloinen kun toinen vetaa tuolla vauhdilla seinaan kumin puhjetessa... :yuck:
Hyvin sanottu! :ahem:Myllis sanoi:Aika mautonta olla iloinen kun toinen vetaa tuolla vauhdilla seinaan kumin puhjetessa... :yuck:
Pringless Dippers -keulaDnada21 sanoi:Onko tämä uusi sitten sorsanokka kun edellinen oli delfiininokka? :ahem:
Järkytys on suorastaan jopa koskettaen havaittavissa tästä ilmapiiristäthInk sanoi:Mäkkifanit järkyttyy kun Schumi ajaa seinään, ferrariivanit riemuitsee kun Kimi törmäilee.. Ei yllättäne ketään?:thumbdown