formulajooseppi
Well-known member
- Liittynyt
- 6.11.2013
- Viestit
- 1256
Skylla olivat antaneet Vettelille arvosanan 9 ja Kimblelle 5 No noilla nyt mitään väliä sinänsä ole.
– Paine oli varmasti kova olla ensi kertaa Mercedeksellä ja Nico Rosbergin autossa. Ja silti hän pystyi tekemään tulosta. Hän pystyi lähestymään jopa Lewisia kilpailun lopussa, tosin otimme hänen autostaan hiukan tehoja pois, kun näimme, ettei mahdollisuuksia voittoon ollut.
Wolff kertoi myös syyn sille, miksi Bottas jäi alussa jonkun verran kärkivauhdista.
– Suunnitelma oli jättäytyä jonkin verran Sebastian Vettelistä ja säästää renkaita. Mutta alussa meiltä ei löytynyt muutenkaan vauhtia riittävästi, siksi Lewis ei pystynyt karkaamaan Vetteliltä, eikä Valtteri pysynyt ihan junassa. Kun lämpötila putosi hiukan ja vaihdoimme renkaat, oli vauhtimme erinomaista, Wolff kertoi.
Ihan oikein meni. Toivottavasti Kimi saa setupit kuntoon Kiinassa.Skylla olivat antaneet Vettelille arvosanan 9 ja Kimblelle 5 No noilla nyt mitään väliä sinänsä ole.
Tarkoittaa.Vai tarkoittaako tuo kuitenkin sitä että ottivat Hamiltonin autosta tehoja pois.
Juu niinhän se onkin. Eli kirveet pysyköön kaivossa.Vai tarkoittaako tuo kuitenkin sitä että ottivat Hamiltonin autosta tehoja pois.
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/03/26/drivers-on-overtaking/Massa sanoi:“What overtaking?” said Felipe Massa when asked how difficult overtaking had been during race.
Kyllä se myös itsestäni vie aika nopeasti sitten sitä hohtoa pois, jos joka kierroksella vaihtuu kärkiukko eikä ohittaminen ole edes "suoritus". Toki varmasti uppoaa paremmin satunnaiskatsojalle, kun koko ajan tapahtuu mutta itse tykkään vähän miksauksesta molempia. Ennemmin pari hienoa ison työn takana olevaa ohitusta, kuin kolmekymmentä ohitusta nappia painamalla ja 500m ennen suoran loppua. Toki sekin vähän riippuu, että onko se kuljettaja takana jonka toivoisi pääsevän ohi. Viime vuonna Espanjassa kyllä kirosin pääsuoran lyhyyttä, kun Kimi ei päässyt Verstappenin ohiKatselen parhaillaan Moto3sta, joka on täydellinen vastakohta tämän aamun formula kisalle; tasaista vääntöä, ohituksia joka mutkassa, ei ohituksia varikon kautta, mekaaninen ja aerodynaaminen pito minimissä. Jostain syystä tykkään vain enemmän, kun ohittaminen on vaikeaa...
Komppaus tähän. Kisat olleet viime kausina hyviä, mutta mersun ylivoima alkoi puuduttamaan. Forumilla kirjoittelu jäänyt vähiin ja sama ollut monella muullakin, kun täällä on ollut aika hiljaista.Kilpailuillisesti oli kyllä pettymys tämä kisa. Olen monesti sanonut, että itse kisailussa ei ole kolmena viime kautena ollut mitään vikaa, jos Mercedes ei olisi ollut niin ylivoimainen olisi kisat olleet todella viihdyttäviä.
Positiivista, että sentään Ferrari ja ehkä myöhemmin Red Bullikin pystyvät taistelemaan nyt voitoista. Toivottavasti Kimi ei koko kautta ajele 4 sijoja...
Pure pit wallin twitter-tilin mukaan 14 ohitusta, joista 3 drs:llä.Vuosi sitten Melbournessa oli 39 ohitusta, joista 16 DRS:llä, mutta en löytänyt mistään tuoreen kisan lukuja. Onko joku törmännyt?
..ja RAI vs VETGolden moments courtesy of Toto Wolff
http://bit.ly/2mDAQvu tästä Vettel vs. Hamilton kierrosaikavertailu.