CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15005
Melbournen avauskisa ei kyllä ollut mikään klassisen hieno eikä edes lähimainkaan niin jännittävä kuin mitä hieman itse odotin, mutta ainakin hienon haasteen Sebastian Vettel heitti välittömästi voitollaan.
Tässä sitten otsikointia:
Keken ajat tulleet takaisin - negatiivisuus suomalaisittain pistävää vuodesta riippumatta
Valtteri Bottaksen ja Kimi Räikkösen suoritukset eivät ole lähimainkaan ansainneet sitä uskomatonta negatiivisuusasennetta mitä olen ympäri nettiä ja lehtiä lukenut niin, että päätä särkee. Surkea kolmostila, surkea nelostila, surkea sitä ja surkea tätä...
Ovat olleet odotukset ilmeisesti jotain joka pyhä voittavaa Mika Häkkinen-luokkaa kun ei kerran tuollaisetkaan suoritukset kelpaa. Välillä tuntuu kuin uudestaan elettäisiin jotain Keke Rosberginkin ajovuotta jolloin huonoimmillaan Keken ajaessa huipputallissakin valitettiin samalla tavalla kun itkijänaiset hautajaisissa valitusvirsissä ennen itkijäisten osuutta Keken kolmostilasta tai siitä, että Keke oli vasta neljäs...
Ymmärrettävämpää olisi tuollainen asenne mikäli tilanne olisi vain Kovalaisen Heikin Caterham-ajan tai JJ:n Onyx-vuoden tasoa tuloksiltaan. Nico Rosberg sen sijaan lajin hallitsevana maailmanmestarina keskittyy olemaan nykyään sittemmin perhe-elämän maailmanmestari ilman turhia paineita.
Lajin taso kriisissä oikeasti vai vain kuvitelmissa?
Välillä muutamien kuljettajien arvostelijat eivät oikein tuntuneet ottavan huomioon näiden nimeltä mainitsemattomien kuljettajien tallien yleisiä teknisiä vaikeuksia ja sitä mitä nekin ovat joutuneet kärsimään talvikaudella ja muutenkin. Väärä laji ja sarja taitaa olla itse arvostelijoilla kun koko ajan pitää yrittää hakemalla hakea tai luoda näitä ongelmia. Sitä kai tämä some-aikakausi teettää mitä nyt näitäkin kommentteja on katsellut ja verenpaineen nousu on taattu niiltäkin osin...
Suhteellisuudentaju on ollut kyllä hukassa hyvin monella lajista kirjoittavalla toimittajallakin ajoittain tekemisissään. Ja sitten lehdistön ulkopuolisilla jäsenillä jo pitkään kun kaikkien kuljettajien ja varsinkin uusien, debytoivien kuljettajien pitäisi olla melkein jotain Sebastian Vettelejä tai Lewis Hamiltoneja kuin taikaiskusta. Ja Italian Lehdistön tuuliviirimäisyys tosiaan ei tule yllätyksenä.
Alpun Puiston Kilpailun Puintia
Itse kisa tosiaan oli ohjauksen osalta ongelmallinen ja ilmeisesti on ollut ongelmia jotka eivät liittyneet ihan niin pahasti muihin asioihin kun oli odotettu.
Ensi kisaan jäänee ohjauksen parantamisen taso. Muussa tapauksessa tulee olemaan hauskaa seurattavaa kun pitkä aika on kulunut siitä kun viimeksi vajaaseen puoleen kisaan ei kunnolla näkyneet tulospäivitykset mihin ei nähtävästi nuorempi katsojakunta tai turhaan pitkään turhalla tv-sälällä hemmoteltu yleisönosa ole tottunut. Fernando Alonsoa käy välillä lausunnoistaan kärkevän ja myös turhan paljon varsinkin hyvinä päivinään itseään kehuneen espanjalaisen osalta kuitenkin vähän sääliksi.
Hondan moottori on kyllä välillä Salon Mikankin talvikauden sanoin kuin Yamaha Tyrrellin autossa takavuosina. Todella, todella huono siis. Joskin Hondalla on aiemmin ollut historiassa niin Spiritin kuin Williamsinkin vuosina todella vaikeaa aluksi kuten oli myös BAR-tallin aikana ja omana itsenäänkin tallina edustaen.
Haasilla ja Renaultilla on kyllä ollut vaikeaa vaikka välillä näille talleille hieman toivoisikin sitä teknisten ongelmien jatkumista ihan vain esimerkin saamiseksi siitä miten vaikeaa sellaisissa talleissa on ajaa vaikka eiköhän se tietty osakunta keksi syntipukit sittenkin niihin ongelmiin.
Esteban Gutierrezin niskaan laitettujen syytevuorten määrä oli kyllä hyvin paheksuttava vaikka mies lopulta pisteettömäksi jäikin ja saman paheksunnan olisin sanonut myös mikäli Grosjean olisi aivan samalla tavalla jäänyt pisteettömäksi kaikkiaan ja tuon tallin logiikalla sitten Grosjean olisikin ollut ongelma.
En kyllä yhtään ihmettele joten eiköhän jonkun aikaa vielä kyseinen talli ansaitse vaikka keskeytellä kisa toisensa perään niin oppii sitä nöyryyttä...:frank:
Jälkimmäiselle lähinnä mikäli siellä vieläkin jatkuu Lotus-aikojen perseily samalla tavalla. Hülkenbergin Nicolla näytti kesken kisan irtoavan peilikin ja Romain Grosjeanilla oli yksi lipeäminen hiekalle tai hiekkaiselle nurmikkoalueelle jossain välin kisaa kun ei oikein auto kääntynyt kunnolla. Palmerin Jolyonillakin autossa oli ennen pitkää jarruongelma ja talli vain käski ajaa silloinkin kun ei enää auto ollut mistään kotoisin.:wall:
Viikonloppu ei tosin aivan hyvä ollut eikä oikein edes tyydyttäväkään, mutta teknisten ongelmien riivaamana ei ollut edes ihme joskin vieläkin joskus sattumanvaraisesti tapahtuvien ulosajojen takia Jolyon on selvästi malttamattomampi ja kuumaverisempi kuin isä-Jonathan oli aikanaan.
Toisaalta eipä ainakaan poika niele sitä median kehittämää paskaa purematta ja sylkemättä sitä pellolle siinä missä isäukko nieli henkisesti sitä liiankin kanssa aikanaan hymistellen kuin hölmö. Silloinkin kun olisi pitänyt sanoa suoria sanoja.
Williamsin Felipe Massa pelastaa päivän ja Lance Stroll floppaa kaudella vai floppaako?
Siltä ainakin näinä päivinä on tuntunut ennen kisaa.
Lance Strollinkin osalta alkuosa viikonlopusta näytti pahalta, mutta kisaan kohti mentäessä ei ollut aivan yhtä levoton kuin mitä tähän asti on ollut. Ehkä se siitä vielä lähtee eteenpäin. Ei kyllä tietenkään vakuuta, mutta muutaman muun kuljettajan tai vaikka Marcus Ericcsonin debyyttikauteen ja tasoon verrattuna Strollilla on vielä aikaa kehittyäkin.
Felipe Massa oli kerrankin pitkästä aikaa aivan todella pirteä ajoissaan vaikka varjoon jäikin TV-ohjauksen huonouden takia. Samoin myös Daniil Kvjat jonka kisa meni huonommaksi lähinnä 6,6 sekunnin varikkokäynnin takia. Parhaimmillaan oli kuudes ja olisi ehkä voinut olla sillä sijalla tai sijaa alempana maalissa mikäli pysähdys olisi sujunut paremmin.
Pirellin renkaat kuohuttavat kestävyydessään ehkä turhaan
Pirellin renkaat loivat myös jostain syystä huomattavasti ennakkovaroituksista huolimatta melkoisenkin negatiivista ilmapiiriä suhteessa varoitusmäärin. Kun tunnuttiin unohtavan, että Melbournen rata ei aivan niin hirvittävästi tasoonsa nähden ole kuluttanut renkaita aiemminkaan.
Myöskin ensimmäistä kertaa näin leveillä renkailla ajettaessa sitten vuoden 1992 Australian Adelaiden osakilpailun on myös ajat helskutisti muuttuneet toisenlaiseksi niistä päivistä vaikka viimeiselläkin kerralla silloisilla leveillä renkailla ajettaessa ei isompia varikkokäyntien showta nähty.
Ja yhtä toisaalta Adelaidekaan ei viimeisinä vuosinaan muutenkaan paljon renkaita kuluttanut, mutta pidemmät jutut tästä jätän Rengasmuistojen toikin puolelle...
Ainoa mistä olen hyvin rajallisesti samaa mieltä pahimpien rengaskritisoijien kanssa siitä, että rengaslaadut etenkin jo pehmeimmästä päästä puhuttaessa ovat hieman turhan kovia kun ne olivat sitä jo kapeammilla renkailla ja nyt vielä ehkä pahemminkin leveämmillä renkailla. Lisäksi lajille ei ainakaan hyvää mainosta ollut vain 20 varikkokäyntiä heti vuoden 2017 Melbournen alkuun kun viime vuoden, erittäin paljon kritisoidussa ja vähiten varikkokäyntejä viime kaudella tuottaneessa Venäjän Grand Prixissä varikkokäyntejä Sochin radalla oli vain 26 kappaletta...
Kuitenkin leveiden renkaiden tuomitseminen näin 25 vuoden jälkeen heti ensimmäisen kilpailun perusteella heti alkuun on kyllä myös erittäin ennakkoluuloista ja äkkipikaista toimintaa. Myöntää täytyy kyllä, että itsekin olen joskus syyllistynyt turhan nopeaan toimintaan ja mielipiteeseen kun odotukset ovat ladattu liian korkealle.
Viimeksi 2010 Bahrainissa välitankkauksen poistumisen jälkeen lajissa kun ajettiin pitkästä aikaa ilman välitankkauksia näin esimerkiksi. Sitä aiemmasta maltin menettämisestä ja äkkipikaisuudesta kisan pohjalta jonkun asian suhteen vain kertaluontoisena asiasta onkin sitten jo pidempi aika...
Mielipiteitä välitankkauksesta ja odotuksia Kiinaan
Välitankkauksia en kyllä halua takaisin kun muuten kisat muuttuisivat vain sprintti ja stintti-kisoiksi bensan suhteen vaikka varmaankin Maikkarin tyypit ja Mika Häkkisen Voittopyhän-muistelijat haluaisivat ne kisat takaisin, mutta varmaankin vain silloin kun suomalainen voittaa.
Muutoin ei olisi tainnut tulla Maikkarille silloin 1990-luvun lopussa paljoakaan hunajaa kun kisat olivat unilääkettä vähän väliä kroonisen jonoajelun muodossa aivan koko ajan kisa toisensa perään ja lakkaamatta vuosi toisensa perään tosin kuin viime vuosina jolloin lähinnä ongelmana on ollut vain aivan kärjen täydellinen tai melkein täydellinen liikahallinta.
Shanghaissa jatketaan näillä näkymin katselemista ns. Kaikkien Aikojen Suomalaiskauden osalta vaikka välillä alkaa tämä arviointi ottaa voimille ja väsyttää kun kuuntelee sitä kuuluisaa taukoamatonta vaahtoamista asioista joista ei pitäisi sillä tavalla riehua...
Suomalaisten osalta asiat ovat kuin maukkaaksi paistuvat pullat enemmän kuin hyvin uunissa. Kimillä oli myös hyvä kisa Melbournessa kunhan ei vain innostu nyt ihan liikaa virittelemään autoaan vähän väliä ja kunhan vain keli sopii miehelle.
Sebastian Vettelin haaste on huono uutinen Kimille, mutta toisaalta Kimi on pärjännyt toistaiseksi vajaat puolitoista kautta Vettelin vajaata yhtä kautta vastaan vaikka Vettel onkin voittanut neljää kertaa Räikkösen nollaa voittoa vastaan, mutta suhteellisesti Vettelillä on ollut yllättävän vähän voittomahdollisuuksia muilla kerroilla kuin voittoajoilla siinä missä Räikkösellä on ollut niitä enemmän Ferrari-uransa jälkimmäisinä vuosina ja pari-kolme kertaa on päästy piinavankin lähelle voittoa.
Mikäli Ferrarin tilanne huononee tai varsinkin Vettelin tilanne huononee niin silloin Räikkösellä on paikka iskeä kuten aiemminkin ja ottaa omansa takaisin. Toki mestaruustaistelulla edes teoriassa tulee hyvin kiire koska Mersu ei jää paikoilleen polkemaan. Valtteri Bottaksella sen sijaan oli hyvä debyytti ja toivottavasti hyvä meno jatkuu samalla lailla.
Tässä sitten otsikointia:
Keken ajat tulleet takaisin - negatiivisuus suomalaisittain pistävää vuodesta riippumatta
Valtteri Bottaksen ja Kimi Räikkösen suoritukset eivät ole lähimainkaan ansainneet sitä uskomatonta negatiivisuusasennetta mitä olen ympäri nettiä ja lehtiä lukenut niin, että päätä särkee. Surkea kolmostila, surkea nelostila, surkea sitä ja surkea tätä...
Ovat olleet odotukset ilmeisesti jotain joka pyhä voittavaa Mika Häkkinen-luokkaa kun ei kerran tuollaisetkaan suoritukset kelpaa. Välillä tuntuu kuin uudestaan elettäisiin jotain Keke Rosberginkin ajovuotta jolloin huonoimmillaan Keken ajaessa huipputallissakin valitettiin samalla tavalla kun itkijänaiset hautajaisissa valitusvirsissä ennen itkijäisten osuutta Keken kolmostilasta tai siitä, että Keke oli vasta neljäs...
Ymmärrettävämpää olisi tuollainen asenne mikäli tilanne olisi vain Kovalaisen Heikin Caterham-ajan tai JJ:n Onyx-vuoden tasoa tuloksiltaan. Nico Rosberg sen sijaan lajin hallitsevana maailmanmestarina keskittyy olemaan nykyään sittemmin perhe-elämän maailmanmestari ilman turhia paineita.
Lajin taso kriisissä oikeasti vai vain kuvitelmissa?
Välillä muutamien kuljettajien arvostelijat eivät oikein tuntuneet ottavan huomioon näiden nimeltä mainitsemattomien kuljettajien tallien yleisiä teknisiä vaikeuksia ja sitä mitä nekin ovat joutuneet kärsimään talvikaudella ja muutenkin. Väärä laji ja sarja taitaa olla itse arvostelijoilla kun koko ajan pitää yrittää hakemalla hakea tai luoda näitä ongelmia. Sitä kai tämä some-aikakausi teettää mitä nyt näitäkin kommentteja on katsellut ja verenpaineen nousu on taattu niiltäkin osin...
Suhteellisuudentaju on ollut kyllä hukassa hyvin monella lajista kirjoittavalla toimittajallakin ajoittain tekemisissään. Ja sitten lehdistön ulkopuolisilla jäsenillä jo pitkään kun kaikkien kuljettajien ja varsinkin uusien, debytoivien kuljettajien pitäisi olla melkein jotain Sebastian Vettelejä tai Lewis Hamiltoneja kuin taikaiskusta. Ja Italian Lehdistön tuuliviirimäisyys tosiaan ei tule yllätyksenä.
Alpun Puiston Kilpailun Puintia
Itse kisa tosiaan oli ohjauksen osalta ongelmallinen ja ilmeisesti on ollut ongelmia jotka eivät liittyneet ihan niin pahasti muihin asioihin kun oli odotettu.
Ensi kisaan jäänee ohjauksen parantamisen taso. Muussa tapauksessa tulee olemaan hauskaa seurattavaa kun pitkä aika on kulunut siitä kun viimeksi vajaaseen puoleen kisaan ei kunnolla näkyneet tulospäivitykset mihin ei nähtävästi nuorempi katsojakunta tai turhaan pitkään turhalla tv-sälällä hemmoteltu yleisönosa ole tottunut. Fernando Alonsoa käy välillä lausunnoistaan kärkevän ja myös turhan paljon varsinkin hyvinä päivinään itseään kehuneen espanjalaisen osalta kuitenkin vähän sääliksi.
Hondan moottori on kyllä välillä Salon Mikankin talvikauden sanoin kuin Yamaha Tyrrellin autossa takavuosina. Todella, todella huono siis. Joskin Hondalla on aiemmin ollut historiassa niin Spiritin kuin Williamsinkin vuosina todella vaikeaa aluksi kuten oli myös BAR-tallin aikana ja omana itsenäänkin tallina edustaen.
Haasilla ja Renaultilla on kyllä ollut vaikeaa vaikka välillä näille talleille hieman toivoisikin sitä teknisten ongelmien jatkumista ihan vain esimerkin saamiseksi siitä miten vaikeaa sellaisissa talleissa on ajaa vaikka eiköhän se tietty osakunta keksi syntipukit sittenkin niihin ongelmiin.
Esteban Gutierrezin niskaan laitettujen syytevuorten määrä oli kyllä hyvin paheksuttava vaikka mies lopulta pisteettömäksi jäikin ja saman paheksunnan olisin sanonut myös mikäli Grosjean olisi aivan samalla tavalla jäänyt pisteettömäksi kaikkiaan ja tuon tallin logiikalla sitten Grosjean olisikin ollut ongelma.
En kyllä yhtään ihmettele joten eiköhän jonkun aikaa vielä kyseinen talli ansaitse vaikka keskeytellä kisa toisensa perään niin oppii sitä nöyryyttä...:frank:
Jälkimmäiselle lähinnä mikäli siellä vieläkin jatkuu Lotus-aikojen perseily samalla tavalla. Hülkenbergin Nicolla näytti kesken kisan irtoavan peilikin ja Romain Grosjeanilla oli yksi lipeäminen hiekalle tai hiekkaiselle nurmikkoalueelle jossain välin kisaa kun ei oikein auto kääntynyt kunnolla. Palmerin Jolyonillakin autossa oli ennen pitkää jarruongelma ja talli vain käski ajaa silloinkin kun ei enää auto ollut mistään kotoisin.:wall:
Viikonloppu ei tosin aivan hyvä ollut eikä oikein edes tyydyttäväkään, mutta teknisten ongelmien riivaamana ei ollut edes ihme joskin vieläkin joskus sattumanvaraisesti tapahtuvien ulosajojen takia Jolyon on selvästi malttamattomampi ja kuumaverisempi kuin isä-Jonathan oli aikanaan.
Toisaalta eipä ainakaan poika niele sitä median kehittämää paskaa purematta ja sylkemättä sitä pellolle siinä missä isäukko nieli henkisesti sitä liiankin kanssa aikanaan hymistellen kuin hölmö. Silloinkin kun olisi pitänyt sanoa suoria sanoja.
Williamsin Felipe Massa pelastaa päivän ja Lance Stroll floppaa kaudella vai floppaako?
Siltä ainakin näinä päivinä on tuntunut ennen kisaa.
Lance Strollinkin osalta alkuosa viikonlopusta näytti pahalta, mutta kisaan kohti mentäessä ei ollut aivan yhtä levoton kuin mitä tähän asti on ollut. Ehkä se siitä vielä lähtee eteenpäin. Ei kyllä tietenkään vakuuta, mutta muutaman muun kuljettajan tai vaikka Marcus Ericcsonin debyyttikauteen ja tasoon verrattuna Strollilla on vielä aikaa kehittyäkin.
Felipe Massa oli kerrankin pitkästä aikaa aivan todella pirteä ajoissaan vaikka varjoon jäikin TV-ohjauksen huonouden takia. Samoin myös Daniil Kvjat jonka kisa meni huonommaksi lähinnä 6,6 sekunnin varikkokäynnin takia. Parhaimmillaan oli kuudes ja olisi ehkä voinut olla sillä sijalla tai sijaa alempana maalissa mikäli pysähdys olisi sujunut paremmin.
Pirellin renkaat kuohuttavat kestävyydessään ehkä turhaan
Pirellin renkaat loivat myös jostain syystä huomattavasti ennakkovaroituksista huolimatta melkoisenkin negatiivista ilmapiiriä suhteessa varoitusmäärin. Kun tunnuttiin unohtavan, että Melbournen rata ei aivan niin hirvittävästi tasoonsa nähden ole kuluttanut renkaita aiemminkaan.
Myöskin ensimmäistä kertaa näin leveillä renkailla ajettaessa sitten vuoden 1992 Australian Adelaiden osakilpailun on myös ajat helskutisti muuttuneet toisenlaiseksi niistä päivistä vaikka viimeiselläkin kerralla silloisilla leveillä renkailla ajettaessa ei isompia varikkokäyntien showta nähty.
Ja yhtä toisaalta Adelaidekaan ei viimeisinä vuosinaan muutenkaan paljon renkaita kuluttanut, mutta pidemmät jutut tästä jätän Rengasmuistojen toikin puolelle...
Ainoa mistä olen hyvin rajallisesti samaa mieltä pahimpien rengaskritisoijien kanssa siitä, että rengaslaadut etenkin jo pehmeimmästä päästä puhuttaessa ovat hieman turhan kovia kun ne olivat sitä jo kapeammilla renkailla ja nyt vielä ehkä pahemminkin leveämmillä renkailla. Lisäksi lajille ei ainakaan hyvää mainosta ollut vain 20 varikkokäyntiä heti vuoden 2017 Melbournen alkuun kun viime vuoden, erittäin paljon kritisoidussa ja vähiten varikkokäyntejä viime kaudella tuottaneessa Venäjän Grand Prixissä varikkokäyntejä Sochin radalla oli vain 26 kappaletta...
Kuitenkin leveiden renkaiden tuomitseminen näin 25 vuoden jälkeen heti ensimmäisen kilpailun perusteella heti alkuun on kyllä myös erittäin ennakkoluuloista ja äkkipikaista toimintaa. Myöntää täytyy kyllä, että itsekin olen joskus syyllistynyt turhan nopeaan toimintaan ja mielipiteeseen kun odotukset ovat ladattu liian korkealle.
Viimeksi 2010 Bahrainissa välitankkauksen poistumisen jälkeen lajissa kun ajettiin pitkästä aikaa ilman välitankkauksia näin esimerkiksi. Sitä aiemmasta maltin menettämisestä ja äkkipikaisuudesta kisan pohjalta jonkun asian suhteen vain kertaluontoisena asiasta onkin sitten jo pidempi aika...
Mielipiteitä välitankkauksesta ja odotuksia Kiinaan
Välitankkauksia en kyllä halua takaisin kun muuten kisat muuttuisivat vain sprintti ja stintti-kisoiksi bensan suhteen vaikka varmaankin Maikkarin tyypit ja Mika Häkkisen Voittopyhän-muistelijat haluaisivat ne kisat takaisin, mutta varmaankin vain silloin kun suomalainen voittaa.
Muutoin ei olisi tainnut tulla Maikkarille silloin 1990-luvun lopussa paljoakaan hunajaa kun kisat olivat unilääkettä vähän väliä kroonisen jonoajelun muodossa aivan koko ajan kisa toisensa perään ja lakkaamatta vuosi toisensa perään tosin kuin viime vuosina jolloin lähinnä ongelmana on ollut vain aivan kärjen täydellinen tai melkein täydellinen liikahallinta.
Shanghaissa jatketaan näillä näkymin katselemista ns. Kaikkien Aikojen Suomalaiskauden osalta vaikka välillä alkaa tämä arviointi ottaa voimille ja väsyttää kun kuuntelee sitä kuuluisaa taukoamatonta vaahtoamista asioista joista ei pitäisi sillä tavalla riehua...
Suomalaisten osalta asiat ovat kuin maukkaaksi paistuvat pullat enemmän kuin hyvin uunissa. Kimillä oli myös hyvä kisa Melbournessa kunhan ei vain innostu nyt ihan liikaa virittelemään autoaan vähän väliä ja kunhan vain keli sopii miehelle.
Sebastian Vettelin haaste on huono uutinen Kimille, mutta toisaalta Kimi on pärjännyt toistaiseksi vajaat puolitoista kautta Vettelin vajaata yhtä kautta vastaan vaikka Vettel onkin voittanut neljää kertaa Räikkösen nollaa voittoa vastaan, mutta suhteellisesti Vettelillä on ollut yllättävän vähän voittomahdollisuuksia muilla kerroilla kuin voittoajoilla siinä missä Räikkösellä on ollut niitä enemmän Ferrari-uransa jälkimmäisinä vuosina ja pari-kolme kertaa on päästy piinavankin lähelle voittoa.
Mikäli Ferrarin tilanne huononee tai varsinkin Vettelin tilanne huononee niin silloin Räikkösellä on paikka iskeä kuten aiemminkin ja ottaa omansa takaisin. Toki mestaruustaistelulla edes teoriassa tulee hyvin kiire koska Mersu ei jää paikoilleen polkemaan. Valtteri Bottaksella sen sijaan oli hyvä debyytti ja toivottavasti hyvä meno jatkuu samalla lailla.
Viimeksi muokattu: