:jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:Pasi73 sanoi:Taas mersu. :nope:
Joni sanoi::jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.Mossi Superstar sanoi:Voitaisiin kysyä??? Mikä laadunvalvonta, eihän sitä edes ole....
Tällöin ongelma on siltikin laadunvalvonnassa jos ei pomoilla riitä auktoriteettia saada alaisiaan ruotuun.pmv sanoi:Kun puhutaan laadunvalvonnasta ei tietenkään ole kyseessä yksi insinööri tai osasto joka hoitaa asiaa. Laadunvalvonnan tehtävänä onkin ohjata varsinaisen työn tekijöitä. Mersun kohdalla on nähty että ongelma on krooninen. Mestaruudet ja voitot ovat karanneet huolestuttavan usein koneiden paukkumisen takia.
Vaikka laadunvalvonta tekisikin työnsä hyvin, ei sen työn tulokset näy missään jos itse suorittava porras ei sovella saamiaan ohjeita. Yleensä laatuongelmissa on kyse tuotantolaitoksen työkulttuurista, jota on hyvin vaikea muuttaa muutamalla pikku jutulla.
Toisia vituttaa, toisia ei ja mulla on tapana ainakin hakata käsiä jos ei onnistu. :tongue: :nope:Pasi73 sanoi:
Just niin, vaadin Ko. henkilön päätä vadille.....Matxi sanoi:Fakta on, että vuodesta toiseen joku muu tuossa tallissa tekee työnsä huomattavasti heikommin kuin esim Kimi ja siitä (kuljettaja etunenässä) saa sitten maksaa kohtuuttoman kovasti.
Taitaa olla Mercedes-benzin laadun valvoja Mad-Maxin palkka listoillaholvius sanoi:McLadan laadunvalvojille pitäisi antaa palkan korotus. Hehän ajattelevat kaikkien parasta ja pitävät pelin jännänä. Kiminhän cruisailisi ylivoimaisesta voitosta toiseen ilman näitä heppuja ja kaikki valittaisivat taas kisojen tylsyyttä.
Samma här, mutta vati saisi olla aika suuri! Meinaan että Mersulla Kimiä huonommin tekeviä äijiä katkomalla saataisiin kunnon joukkomurha.. :thumbup:Just niin, vaadin Ko. henkilön päätä vadille.....
- Kuljettajalla ei ole tänä päivänä siihen minkäänlaista osuutta. Vaihtaminen ei tapahdu enää manuaalisesti, vaihtamisvirheitä ei tapahdu, vaihdetaan oikeilla kierrosluvuilla koko ajan eikä alaspäin vaihdettaessa vaihde mene päälle ennen kuin se on kierrosluvulle sopiva. Kone on suojattu täysin idioottivarmasti, Rosberg kertoi MTV3+:n haastattelussa.