Mercedes-Benz ja laadunvalvonta

Racer21_90

Well-known member
Liittynyt
10.11.2004
Viestit
544
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Matxi sanoi:
Fakta on, että vuodesta toiseen joku muu tuossa tallissa tekee työnsä huomattavasti heikommin kuin esim Kimi ja siitä (kuljettaja etunenässä) saa sitten maksaa kohtuuttoman kovasti.
Olen samaa mieltä. On aivan kohtuutonta että kuljettajat saavat "maksaa" moottoririkoista (moottori haaverit kun eivät ole kuljettajasta kiinni) mielestäni tämä 10 lähtöruudun lisäys on jopa vähän "epäoikeuden mukainen" koska se käsittää vain lähtöruudut 1 > 10 minkä jälkeen moottorin voi vaihtaa pienemmällä rangaistuksella. Jos nyt yleensäkään halutaan rangaista moottorin vaihdosta niin olisi (mielestäni) reilumpaa vaikka ottaa pois muutama tallipiste ja antaa "viattomien" kuljettajien pitää lähtöruutunsa ja pisteensä. :dunno:
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Racer21_90 sanoi:
Jos nyt yleensäkään halutaan rangaista moottorin vaihdosta niin olisi (mielestäni) reilumpaa vaikka ottaa pois muutama tallipiste ja antaa "viattomien" kuljettajien pitää lähtöruutunsa ja pisteensä. :dunno:
Joo, ja kun tallimestaruuteen ei enää ole mahdollisuuksia, aletaan vaihtamaan moottoria joka kisaan. Toimisipa hyvin kyseinen rangaistustapa!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
azai sanoi:
Kuten listaasi näytitkin, niin siitä on helppo todeta, että Kimillä on älyttömän huono tuuri. Davidin, Mikan keskeytykset suhteessa Kimiin todistavat tämän.
Nojaa :

Mika 8,5 GP:tä/konerikkokeskeytys
David 14,2 GP:tä/konerikkokeskeytys
Kimi 5,4 GP:tä/konerikkokeskeytys

Ei Mikalla ja Kimillä nyt niin suurta eroa ole.
 
Ylös