Partsi
Kuollut apina
Aika yllätys oli kun luin että Dennis omistaa 30% Mäkkäristä, mahtaa olla köyhä ukko
Punavalkoisia nuo Westit olleet, paitsi lighteissa "mclaren"-värit kera autokuvan.Observer sanoi:Mikäli McLaren olis jatkanu Westin väreillä autot olisivat olleet kai punavalkoisia aivan kuten Mallu-aikoina. :alppu:
Jos pidät McLarenin nimeä puhki raiskattuna, sinulla ei ole F1-historian tajua. Sama kuin kuittaisit Lotuksen legendaarisen nimen merkin viimeisten vuosien kautta. Tai Tyrrellin. Tai miksei vaikka Williamsin. Kaikki aikanaan, mutta tiettyjen nimien legendaarisuutta ei voi dissata muutaman vuoden perusteella. Myös Mercedes(-Benz) on legendaarinen nimi autourheilussa, olivat viimeiset vuodet millaisia tahansa.Mity sanoi:Eiköhän nimi McLaren ole jo niin puhki raiskattu, että siitä on aika luopua.
Ai, onko McLaren talli tuhottu?Mossi Superstar sanoi:.. Sittenhän Ron-setä voi kirjoittaa eläkepäivillään kirjan: Näin luot ja tuhoat F1-tallin, ja myyt sen tyhmille Bratwurstin syöjille....
Sitä ei tiedä millaisiin sitoumuksiin Ronzo on Paragon-navettaa tehdessään suostunut / sitoutunut. Voi olla köyhä kuin kirkonrotta jos F1 ympyröitä käytetään mittapuuna. Syynä koko höskän myymiseen taitaa olla juuri tuon navetan tähtitieteellisiksi karanneet rakennuskustannukset.Partsi sanoi:Aika yllätys oli kun luin että Dennis omistaa 30% Mäkkäristä, mahtaa olla köyhä ukko
tuskin, McLaren on tehnyt voittoa yhtiönä jo pitkään, eli tuskin se Paragonin rakentaminen on vaatinu kenenkään henk. koht. takauksia.MaranelloRed sanoi:Sitä ei tiedä millaisiin sitoumuksiin Ronzo on Paragon-navettaa tehdessään suostunut / sitoutunut. Voi olla köyhä kuin kirkonrotta jos F1 ympyröitä käytetään mittapuuna. Syynä koko höskän myymiseen taitaa olla juuri tuon navetan tähtitieteellisiksi karanneet rakennuskustannukset.
Dennisin omaisuus 90milj. puntaa (wikipedian mukaan). Kyllä minäkin myisin 59 vuotiaana puljuni, jos saisin siitä tuollaiset eläkerahat.FO110K sanoi:tuskin, McLaren on tehnyt voittoa yhtiönä jo pitkään, eli tuskin se Paragonin rakentaminen on vaatinu kenenkään henk. koht. takauksia.
(muistaakseni esmes v.-02 Mäcci teki n. 40m€ voittoa)
eli veikkaampa että Mr. Ojjeh ja Mr. Dennis ovat erittäin varakkaita ihmisiä jo nyt, puhumattakaan silloin jos Merc ostaa niiden osakkeet.... (imo)
Miten mulla on semmonen perstuntuma, että siitä on ollut puhetta koko ajan sen jälkeen kun Mercedes osti ensimmäisen osuutensa. Ja erittäin todennäköistä se on, että silloiseen ostosopimukseen on sisällytetty mahdollisuus lunastaa loputkin. Onhan Dennis ja Oijjeh yksityishenkilöitä ja kuitenkin jo suhteellisen iäkkäitä. Tekevät vain sen mitä Eddie Jordan ei tajunnut tehdä ajoissa...patriot sanoi:Eli siis onko Mersulla joku optio oikeus ostaa Denniksen ja Ojjehin osakkeet? Vai mitä meinaa tuo väite:"mahdollisuus nostaa osuuttaan".
Mutta ton tiedon mukaan Ron tulisi jatkamaan tallipäällikkönä. Toivon mukaan tallin nimessä säilyy tuo McLaren jatkossakin.
Kunnes tulee "bluescreen" tai ohjelma on tehnyt laittoman toiminnonmn97 sanoi:20-vuoden kuluttua formuloita kiertää 20 microsoftin autoa "sulassa sovussa" kiltisti jonossa kuin köyhän talon porsaat pitkässä jonossa ja mikä pahinta meidät katsojat pakotetaan katsomaan moista paskaa.
Porsakovilla ymmärtämisvaikeuksia?Yuri Borzenokóv sanoi:Törnillä hidas sytytys? Mitä se on ellei valtataistelua kun yksi omistaja aikoo hankkia yrityksen määräysvallan ja kammeta nykyisen tallipäällikön sivuun, korvatakseen tämän omalla marionetillaan?
Tuskinpa kaupoilla muuta hyötyä olisi, kuin Mercedes voisi käyttää täydellisesti F1-brandiä markkinoinnissaan. Mercedes polttaa jo nyky tasolla satojamiljoonia, euroja moottoripuoleensa, nytten varmaan Stutkartissa herättiin kun moottorien suunnittelu jäädytetään, että kredit sarakkeeseen jää vitusti hilloa vuositasolla poltettavaksi, siispä yritetään ostaa Mclaren...Yuri Borzenokóv sanoi:"ensimmäisten uutisten yhteydessä todettiin, että Dennis jatkaa tallipäällikönä"
Molempia versioita on ollut liikkeellä?
Kerropas muuten, höynä, että miksi DaimlerChrysler haluaisi osake-enemmistön tallista, jos se aikoo kuitenkin antaa Dennisin jatkaa nykyisellä paikallaan? Käyttää ehkä satoja miljoonia dollareita ilman että hyötyisi nykyistä suuremmasta omistajuudestaan mitään muuta kuin että nimi McLaren häviää F1:stä. Vai aikooko DaimlerChrysler mielestäsi hankkia kiristysruuvin Dennisiin?
Porttilan Laki sanoi:Sytelähän tuossa toisessa topicissa pisteli näitä tallien tulevaisuuden nimet. Ja minä lisäsin Prodriven.
Ferrari
Mercedes
Honda
Renault
Toyota
Lexus (Toyotan 2. talli, ex-Williams)
Ford (Ex-RBR)
Fiat (Ferrarin 2. talli, ex-STR)
BMW
Hyundai (Ex-Aguri)
LADA (Ex-Midland, Sytelä sanoi Volvo, mutta Lada se tulee olemaan )
Subaru (Prodrive)
... QUOTE]
Tosta listasta joku "pikkutalli" pois ja tilalle Volkkari, millä nimellä se sitten olisi? Audi? Eikös se omista Porchenkin tai ainakin osan siitä?
Mihinkähän kirjoittamaani postaukseen viittaat? :thumbfh:Yuri Borzenokóv sanoi:"ensimmäisten uutisten yhteydessä todettiin, että Dennis jatkaa tallipäällikönä"
Molempia versioita on ollut liikkeellä?
Kerropas muuten, höynä, että miksi DaimlerChrysler haluaisi osake-enemmistön tallista, jos se aikoo kuitenkin antaa Dennisin jatkaa nykyisellä paikallaan? Käyttää ehkä satoja miljoonia dollareita ilman että hyötyisi nykyistä suuremmasta omistajuudestaan mitään muuta kuin että nimi McLaren häviää F1:stä. Vai aikooko DaimlerChrysler mielestäsi hankkia kiristysruuvin Dennisiin?