Hënkka
Guest
Mitäs luulet pmv, olisiko Schumi ottanut riskin ehkä epäluotettavamman uuden rungon kanssa, kun kaverin yleinen ajatustapa lähtee kuitenkin luotettavuuden maksimoinnista?
Ja mitä nopeampi Schumi olisi Monzassa ollut, niin sitä varmemmin Häkkinen olisi siellä tiellä pysynyt. 98 ja 00 Häkä ja Schumi olivat Monzassa todella tasaisia, 98 Häkä menetti voiton lähinnä Davidin savupilven varomisen takia, ilman sitäkin olisi jarrut hajonneet myöhemmin. Tiedä sitten miten varikkokäynnit olisi ajoitettu niiden rengaspaineongelmien takia ja olisiko Schumi päässyt ohi.
Mutta 99 Monzassa Häkkinen oli nopeimmillaan kuin ehkä koko uransa aikana. Sanoi mm. aika-ajossa ajaneensa elämänsä täydellisimmän kierroksen. Mika oli sinä viikonloppuna autonsa kanssa niin kovassa iskussa, että mikään ei olisi voinut estää häntä voittamsta... ja sitten ironia astui kehiin.
Pistetään Sumille se pari pinnaa sit Monzasta lisää:
1.Häkä 91p
2.Sumi 90/88p
<small>[ 23-10-2002, 17:37: Message edited by: Henkka ]</small>
Ja mitä nopeampi Schumi olisi Monzassa ollut, niin sitä varmemmin Häkkinen olisi siellä tiellä pysynyt. 98 ja 00 Häkä ja Schumi olivat Monzassa todella tasaisia, 98 Häkä menetti voiton lähinnä Davidin savupilven varomisen takia, ilman sitäkin olisi jarrut hajonneet myöhemmin. Tiedä sitten miten varikkokäynnit olisi ajoitettu niiden rengaspaineongelmien takia ja olisiko Schumi päässyt ohi.
Mutta 99 Monzassa Häkkinen oli nopeimmillaan kuin ehkä koko uransa aikana. Sanoi mm. aika-ajossa ajaneensa elämänsä täydellisimmän kierroksen. Mika oli sinä viikonloppuna autonsa kanssa niin kovassa iskussa, että mikään ei olisi voinut estää häntä voittamsta... ja sitten ironia astui kehiin.
Pistetään Sumille se pari pinnaa sit Monzasta lisää:
1.Häkä 91p
2.Sumi 90/88p
<small>[ 23-10-2002, 17:37: Message edited by: Henkka ]</small>