MicraSpotting

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Bongaa Micra ja postaa siitä ottamasi kuva tänne.

Aloitan aivan tuoreella kuvalla - Micra ohitti minut tänään Aura - Huittinen tiellä.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Onpa haalistunut puskuri :confused:

Jouduin kerran samanlaisen punaisen Micran ohittamaksi mutta ei siitä sen enempää.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Sammypiru sanoi:
Micra ohitti minut tänään Aura - Huittinen tiellä.
Ja kehtaat tämän kertoa? Mitä oikein tapahtui, valuiko autosi taaksepäin?
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Lukion äidinkielenopettajalla oli Micra.
 

Giffen:[

The Horned Reaper
Liittynyt
14.5.2004
Viestit
3000
Sijainti
unknown
JNF sanoi:
Lukion äidinkielenopettajalla oli Micra.
Isoisä vainaallakin oli Micra. Vielä tänä päivänäkin sukujuhlissa supistamaan, miten "toi vei sen tuolin ja ne lusikat! aika hävytöntä!". Micrasta ei tainnut koskaan tulla riitaa. Ehkä tuuli vei sen mukanaan, en tiedä.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Re: Re: MicraSpotting

Matxi sanoi:
Ja kehtaat tämän kertoa? Mitä oikein tapahtui, valuiko autosi taaksepäin?

Olin itse Minillä ja ajelin 80km/h. Se kulkee kyllä 100km/h, mutta silloin lämmöt alkavat nousta ja eikä muutenkaan ollut tarvetta ajella kovempaa.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Re: Re: Re: MicraSpotting

Sammypiru sanoi:
Olin itse Minillä ja ajelin 80km/h. Se kulkee kyllä 100km/h, mutta silloin lämmöt alkavat nousta ja eikä muutenkaan ollut tarvetta ajella kovempaa.
Kieltämättä sporttimaisten autojen kuljettajilla lämmöt nousee jos Micra kiitää ohi. Micrassa ei lämmöt nouse missään vauhdissa.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hei olisi tärpännyt ensimmäisessä valoristeyksessä, kun edessä ruputti Micra, mutta kun vieläkin kameran akut olivat emptyt.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
oli muuten tuo Kangasalla tapahtunut 15v. poikien koheltaminen ollut luvatta käyttöön otetulla Micralla...
puu voitti törmäyksen aika tylyllä tavalla:(
 

Edu

F1 Foorumin pesistietäjä
Liittynyt
6.6.2005
Viestit
49
Sijainti
Pyhäjoki
No ei tuo ny vielä mitää... Ajettii tänää jottai ~80 kaheksankympin rajotuksen alueella, nii tuli vanha Lada Samara ohi... ruosteinen ku mikä :D
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Re: Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
No nih. Se tuli sit tämän tojkcin takia ostettavaksi dikikamera.

Heittäkeehän, forumistit vähän vinkkiä hinta/laatusuhteeltaan hyvistä dikikameroosta...

Kiitos.

Eiks ne oo nykyään jo niin halpojakin, että voi vaikka ostaa kokeeksi.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Riippuu varmaan vaatimuksista millasen kameran tarvii. Esimerkiks mun 3mpix 3xzoom fujikameralla tulee kehitettynä ihan hyviä peruskuvia, vaikka käyttää vaan 1mpix tarkkuutta. Ja nettikuville ei edes tarvii yli 1mpix resoja.

Halvalla pääsee tänäpäivänä alkuun jos ei ammatti/harrastekäyttöön tule. Itse maksoin pari vuotta sitten tosta kamerasta lähemmäs 300€ mikä oli mielestäni liikaa. Oston jälkeen siis.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

J.Heldenview sanoi:
Kieltämättä sporttimaisten autojen kuljettajilla lämmöt nousee jos Micra kiitää ohi. Micrassa ei lämmöt nouse missään vauhdissa.
Mä kyllä käsitin, että Sammy oli liikenteessä alkuperäisellä Minillä eikä tällä uudella Minillä. Siitä alkuperäisestä on kyllä sporttisuus kaukana!
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Matxi sanoi:
Mä kyllä käsitin, että Sammy oli liikenteessä alkuperäisellä Minillä eikä tällä uudella Minillä. Siitä alkuperäisestä on kyllä sporttisuus kaukana!

Joo, 28-vuotiaalla Mintulla ajelin ja oletenkin tuon sporttimaisuuden olleen lähinnä vitsi. EN tiä sitten mitä meinas.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Sammypiru sanoi:
Joo, 28-vuotiaalla Mintulla ajelin ja oletenkin tuon sporttimaisuuden olleen lähinnä vitsi. EN tiä sitten mitä meinas.
Tuulilasin pyyhkimen asennosta päättelin, että ei ole tätä uudempaa vuosikertaa. :wink:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minillä saa sentään saman 'sammakkoperspektiivin' kuin urheiluautolla ajaessa:thumbup:

Hemoroidit raapii maata kummallakin ajettaessa.:ahem:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Olga sanoi:
Tuulilasin pyyhkimen asennosta päättelin, että ei ole tätä uudempaa vuosikertaa. :wink:
Minä taas samasta kuvasta päättelin, että autoon on sijoitettu huomattava summa ulkomaista pääomaa. Nippu ameriikan dollareita kojelaudalla on nimittäin äärimmäisen teksasia.
 
Ylös