MicraSpotting

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sammypiru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Mehe Rienarsuo sanoi:
Minä taas samasta kuvasta päättelin, että autoon on sijoitettu huomattava summa ulkomaista pääomaa. Nippu ameriikan dollareita kojelaudalla on nimittäin äärimmäisen teksasia.
Eihän tuo ole kuin Eija Sinikan kootut -kasetti.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Olga sanoi:

Voitpa olla oikeassa. Tosin melkein sama asia. Kumpikin saattaa aiheuttaa pahaa aggrea. Toinen ulkopuolella olijoissa, toinen sisäpuolella. Paina Eija-Sinikka, paina.

Olga sanoi:
Millä sä oikein katsot:doubtful: :eek!:

Eihän tuo ole Eija Sinikan kootut, vaan Eija Sinikan Parhaat:ahem:

Re: Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
No nih. Se tuli sit tämän tojkcin takia ostettavaksi dikikamera.

Heittäkeehän, forumistit vähän vinkkiä hinta/laatusuhteeltaan hyvistä dikikameroosta...

Kiitos.

Osta uusin Mikrobitti, siellä on alle 300 euron kamerat laitettu järjestykseen. Tai lue kirjastossa.

Heh, vaikka olin aikaisemminkin tän threadin nähnyt, niin jostain syystä näin tän otsikon väärin.. MicraSpitting....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Sammypiru sanoi:
Joo, 28-vuotiaalla Mintulla ajelin ja oletenkin tuon sporttimaisuuden olleen lähinnä vitsi. EN tiä sitten mitä meinas.
En tajunnu. Sä siis tosiaankin ajat vanhalla minillä? Siistii. Tais olla aivot narikassa mulla kun kaikki tunnusmerkit viittaa siihen vanhaan Miniin. Sormet käy ennen ajatuksia.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MicraSpotting

Mehe Rienarsuo sanoi:
Minä taas samasta kuvasta päättelin, että autoon on sijoitettu huomattava summa ulkomaista pääomaa. Nippu ameriikan dollareita kojelaudalla on nimittäin äärimmäisen teksasia.

Repesin täysillä, ei siin mitään dollareita ole eikä sen paremmin Sinikan kasettia.

Tästä alkaakin armoton tietovisa, MITÄ KOJELAUDALLANI ON?

Re: Re: Haa.

jusban sanoi:
Osta uusin Mikrobitti, siellä on alle 300 euron kamerat laitettu järjestykseen. Tai lue kirjastossa.
Ei tarvitse lehteäkään välttämättä haalia kun netistä löytyy ainakin tarpeellisin:
http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/06/digikamerat/

Tua Canon PowerShot A510 olisi kyllä oma valintani, ja tuon vertailun voittaja. Alle 200 eurolla irtoaa.

Tänään kylällä näin Micran pysäköitynä parkkitaskuun ja Micrassa oli vilkku päällä kadulle eli vasemmalla puolella. Hassua kaiken muun lisäksi oli se, että Micrassa ei ollut kuljettajaa lainkaan.

:D

Ei mee munkaan naapureilla hyvin, toinen ajelee Stigalla ja toinen Micralla.

Tässä uusi bongaus, olkaa hyvä:

Sammypiru sanoi:
Repesin täysillä, ei siin mitään dollareita ole eikä sen paremmin Sinikan kasettia.

Tästä alkaakin armoton tietovisa, MITÄ KOJELAUDALLANI ON?
Huuliharppu selkeesti.

Ei vieläkään oikeaa vastausta.

Olen kyllä hivenen pettynyt, että arvauksia ei satele useammalta törpöltä. Kaiken maailman mopotoikit kyllä saavat 10 sivua vastauksia :(

Tuo taitaa olla semmoinen tarralla tms. kiinnitettävä mokkula, jollainen oli muistaakseni velipojan autossa. Siinä keskellä oli kompassin tapainen ja olikohan sitten jokin lämpömittari tms. :rolleyes:

Re: Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
No nih. Se tuli sit tämän tojkcin takia ostettavaksi dikikamera.

Heittäkeehän, forumistit vähän vinkkiä hinta/laatusuhteeltaan hyvistä dikikameroosta...

Kiitos.

Vaihda puhelinliittymää