Absolut
Private member
Itsehän olen asunut takana näkyvässä talossa! :eek!:Edu sanoi:Ylivieskasta löyty tämmönen:
![]()
Itsehän olen asunut takana näkyvässä talossa! :eek!:Edu sanoi:Ylivieskasta löyty tämmönen:
![]()
Itsehän en. Mutta noin 1,5km päässä olen asunut kauan aikaa!Absolut sanoi:Itsehän olen asunut takana näkyvässä talossa! :eek!:
Ojasta allikkoon ?RK-62 sanoi:Micratoikista tulikin Ylivieskamöötte :sad.
Lienee sama, joka esiintyy möötte-kuvissa!vender sanoi:bongasin diplomaatti kilvissä olevan helvetin vanhan micran helsingissä![]()
Tätä voi jo kutsua Micra spottingiksi!jaska sanoi:Lienee sama, joka esiintyy möötte-kuvissa!
Mäkin oon nähny sen. Taistelutahtoa herättävä näky.jaska sanoi:Lienee sama, joka esiintyy möötte-kuvissa!
Päinvastoin, se on perusmallin merkkiIl Tempo Gigante sanoi:Näin tänään Micran, jonka takaluukussa komeili teksti "Avec". Lieneekö havaintoni joku luksusmalli ?
Luksusmallin merkki on LX :ahem:jaska sanoi:Päinvastoin, se on perusmallin merkki![]()
GX se kyllä sillon oli, kun vanhemmat Avecin osti.J.Heldenview sanoi:Luksusmallin merkki on LX :ahem:
Voi olla, mutta mun micrassa on merkintä LX ja sisustus ei ole ihan se karuin.jaska sanoi:GX se kyllä sillon oli, kun vanhemmat Avecin osti.