arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Ajoin niiden pesän ohi aamulla, itse värkkejä löytyi aidan vierestä rivistä! :thumbfh:
Ja mitäs sinä siellä teit Varmaan vain ajoit pihaan, kun näit Microjaarnold sanoi:Micrailijat taitavat olla melkoisia "roskaruoan" ystäviä, kuva otettu eilen Hyrylän McDonaldsin pihassa.
Mitäs ihmiset yleensä siellä tekevät, älä edes yritä väittää ettet tietäisi! :frank:jaska sanoi:Ja mitäs sinä siellä teit Varmaan vain ajoit pihaan, kun näit Microja
No kyllä minä tiedän, ajanhan Micrallaarnold sanoi:Mitäs ihmiset yleensä siellä tekevät, älä edes yritä väittää ettet tietäisi! :frank:
en, mutta parkkipaikalla n. 66% kulkuneuvoista oli Microja joten kyllä se selkeästi suositumpaa on micrailijoiden keskuudessa kuin autoilijoiden!jaska sanoi:No kyllä minä tiedän, ajanhan Micralla
.. koitit tuossa vain vihjailla, että se olisi jotenkin erityisesti Micra-kuskien suosiossa. Ja minä ihmettelin mitä sinä siellä teit - ajoitko Micralla?
arnold sanoi:en, mutta parkkipaikalla n. 66% kulkuneuvoista oli Microja joten kyllä se selkeästi suositumpaa on micrailijoiden keskuudessa kuin autoilijoiden!
edit: selvennykseksi, ettei nuo kaksi olleet ainoat.
Jos Micrat olivat tankkaamassa. Haluavat kai kasvaa isoiksiarnold sanoi:en, mutta parkkipaikalla n. 66% kulkuneuvoista oli Microja joten kyllä se selkeästi suositumpaa on micrailijoiden keskuudessa kuin autoilijoiden!
Eli sä ajat Micralla 66% varmuudellaarnold sanoi:en, mutta parkkipaikalla n. 66% kulkuneuvoista oli Microja joten kyllä se selkeästi suositumpaa on micrailijoiden keskuudessa kuin autoilijoiden!
J.Heldenview sanoi:Eli sä ajat Micralla 66% varmuudella
Renault?arnold sanoi:Väärin, tässä kuvassa näkyy autoni merkki!
Juurikin se, mestareiden valinta :thumbup:J.Heldenview sanoi:Renault?
Mullakinarnold sanoi:mestareiden valinta :thumbup:
Ei mulla ole rellua :nope:J.Heldenview sanoi:Mitä luulette paljonko Renaultin mestaruudet nostaa autonne arvoja? Ent' n'kyykö t'm' liikenteess' raskaampana kaasujalkana?
Onhan sulla!Sam sanoi:Ei mulla ole rellua :nope: