Makkonen
Guest
Lomalla ollessani olin varmaankin hyvin väsynyt, kun näin kaiken kahtena...
Huonoimmin varustellussa Micrassa ei ole sisustusta lainkaan?J.Heldenview sanoi:Voi olla, mutta mun micrassa on merkintä LX ja sisustus ei ole ihan se karuin.
Järkyttävää. Syvin osanottoni. Loma pillalla.JayR sanoi:Lomalla ollessani olin varmaankin hyvin väsynyt, kun näin kaiken kahtena...
No eihän kukaan mies sellaista ostaisi.ml sanoi:Mulla on sellainen tuntuma, että bongaamissa Microissa on ollut enampi nais- kuin mieskuskeja.
Ei niin. Paitsi Mies isolla ämmälläMatxi sanoi:No eihän kukaan mies sellaista ostaisi.
Se on semmonen nenäliinanpidike, onko?!Sammypiru sanoi:OIKEIN Se on joko moottori, tuhkis tai semmonen nenäliinapidike.
Aivan selvästi Tri Jekyll ja Mr. Hyde vierekkäin...JayR sanoi:Lomalla ollessani olin varmaankin hyvin väsynyt, kun näin kaiken kahtena...
Äijjä 'ajaa' jollain Mircalla :nope:J.Heldenview sanoi:Äijät bonggaa jotain Microja :nope:
Kumpi on säälittävempää tekeminen vai tekemisen katsominen? :nope:Matxi sanoi:Äijjä 'ajaa' jollain Mircalla :nope:
sun kehityksessähän tuo oli vasta edessäMatxi sanoi:Äijjä 'ajaa' jollain Mircalla :nope:
No mutta tietysti. TELIVAUNUA!J.Heldenview sanoi:http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001161&posting=22000000010212760
Asuntovaunuako vetämään :thumbfh:
Aiheutti hieman repeilyä kun aamusella luin lehdestä tuon.Länsi-Savo sanoi:Autoja vahingoitettiin Pieksämäellä
Kaksi Nissan Micraa on joutunut Pieksämäellä vihan kohteeksi. Toinen autoista oli käännetty kyljelleen. Tekijä tai tekijät lienevät samat.
Autoja oli vahingoitettu torstain ja perjantain välisenä yönä Lampolahdenkadulla. Toinen Micra oli käännetty oikealle kyljelleen jalkakäytävälle. Auto oli käännetty puolen yön ja kello 1.05 välisenä aikana. Oikea peili ja etuoven lasi vaurioituivat.
Toisen auton vauriot olivat pienemmät koska se oli jätetty pyörilleen.
Poliisi on kiinnostunut silminnäkijähavainnoista. Soittaa voi numeroon 015-7894 200
26.08.2005 : 20.53
Ei kai tytön voimat siihen riitä?RK-62 sanoi:Veikkaan, että navakka Tuuli on kaatanut tuon toisen micran.