1. Näetkö usein painajaisia?
Todella harvoin.
2. Mitä sisäistä ominaisuutta itsessäsi arvostat eniten?
Jonkunlaista kykyä nähdä kokonaisuuksia tai pohtia asioita muustakin kuin omasta näkövinkkelistä. En siis tarkoita puhtaasti empatiaa, empatiantajun kun koen joskus pettävän liian pahasti.
3. Osaatko puhua 'naisten' kieltä? Jos et tiedä mitä se tarkoittaa niin silloin et osaa
Mielestäni kyllä, viihdyn naisvaltaisessa ympäristössä.
4. Kuinka monta kertaa viikossa olet tekemisissä äitisi kanssa?
Varmaan kerran viikossa.
5. Oletko aikuinen mies joka asuu vielä kotona?
En.
6. Mikä oli syy viimeisen naissuhteesi kariutumiseen? Onko syy ollut useinkin sama?
Tunteiden hiipuminen. Syy on ollut ennenkin sama, mutten näe sitä ongelmaksi. En koe, että ihmistä voisi tuntea kunnolla ennen kuin tämän kanssa on viettänyt kunnolla aikaa, ja aikaisemmat suhteet ovat sitä kautta osoittautuneet vääriksi minulle.
7. Saako sinut helposti pettämään?
Ei.
8. Haaveiletko mielessäsi muista naisista ollessasi suhteessa?
Kyllä, fantasioita en osaa liittää pettämiseen.
9. Kun rakastelet niin käytätkö mielikuvia ja onko nainen jota rakastelet mielikuviesi kohde?
Olen käyttänyt, ja myös muista kuin kumppanistani. Enää en kykene näkemään järkeä koko touhussa jos en ajattele sitä, jonka kanssa olen.
10. Oletko koskaan ollut väkivaltainen? Jos olet niin kuinka usein?
Aikuisena en.
11. Osaatko ilmaista tunteita?
Huonosti. Pyrin kovasti kehittymään.
12. Oletko saalistaja joka saatuaan naisen kiikkiin (lue: sitoutumaan) muuttuu passiiviseksi?
Tunnistan kyllä itsestäni sellaisen piirteen, että passivoidun tilanteen vakiintuessa. En tosin osaa nähdä mitään yhteyttä saalistamiseen, vaan ehkä pikemmin edelliseen kysymykseen.
13. Oletko koskaan rakastunut? Jos olet niin kuinka monta kertaa? (Rakkaus tarkoittaa siis sitä ylitsevuotavaa tunnetta joka saa sydämen pakahtumaan) Kerran.
14. Pyritkö kontrolloimaan?
Olen täysin vietävissä.
15. Osaatko kuunnella eli oikeasti olla läsnä miettimättä muita asioita kun sinulle puhutaan?
Kyllä, olen siitä jopa hitusen ylpeä.
16. Arvostatko naisia?
Geiloordin vastaus yksilöistä oli hienosti muotoiltu, samoin ajattelen itse.
17. Osaatko itkeä?
Kyllä.
18. Jos saisit valita niin kumman ottaisit; kuvankauniin pinnallisen naisen vai kauniin syvällisen naisen?
Jälkimmäisen.
19. Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
En.
20. Uskotko jälleensyntymään?
En.
21. Mikä olet horoskoopiltasi?
Kanada.
22. Jos katsot taaksepäin elämääsi niin onko raha ajanut ihmisen edelle ja kuinka usein?
Ei ole ajanut.
23. Selitä omin sanoin mitä miehisyys tarkoittaa?
Suoraselkäisyyttä, kykyä kantaa vastuuta, sitkeyttä työskennellä päämääränsä eteen.
24. Kun näet unia niin katsotko itseäsi ulkopuolelta vai oletko unessa 'kehossasi'?
Yleensä kehossani, mutta olen nähnyt kumpiakin unia.
25. Oletko suvaitsevainen?
Kyllä ja en. Jos ei siedä suvaitsemattomuutta ja ahdasmielisyyttä, syyllistyykö suvaitsemattomuuteen?
26. Asteikolla 1-10, kuinka mustasukkainen olet?
1 tai 2. Kohtuullisen vieras käsite.
27. Jos olet suhteessa niin onko se muuttunut arkipäiväiseksi ts. oletteko kasvaneet enemmän erilleen kuin yhteen vuosien saatossa?
-
28. Osaatko ottaa muut huomioon vai teetkö aina miten itse lystäät?
Tunnistan itsestäni joitakin ainoan lapsen oikkuja, mutta toisaalta jo lastentarhassa väittivät minun ottavan muut huomioon.
29. Kuvaile itseäsi yhdellä sanalla.
Levoton.
30. Kuvaile elämääsi kolmella sanalla.
Onnellinen, epätäydellinen; kasvunvaraa.