Timo Toikki
Hepittäjä
SUUTTU!
Nyt mä voin sanoa, että olen nähnyt kaiken.
SUUTTU!
Jäi epäselväksi kenen kommenttiin tällä viittaat, mutta ainakin omallani tarkoitin mitä sanoin. Ilman hassutteluja.Harvoin on muuten kukaan ampunut noin pahasti omaan maaliin. Mun ei tarvi sanoa enää mitään. Kaikki tuli selväksi. En yleensä sorru tälläisin Nomi-tyylisiin varma tieto kommentteihin mutta nyt on aihetta.
SUUTTU!Jäi epäselväksi kenen kommenttiin tällä viittaat, mutta ainakin omallani tarkoitin mitä sanoin. Ilman hassutteluja.
Jäi epäselväksi kenen kommenttiin tällä viittaat, mutta ainakin omallani tarkoitin mitä sanoin. Ilman hassutteluja.
Tää koko mesta on muuten ihan perseestä!
Mutta viihdearvoa löytyy. Kyllä. Loistava ahaa-elämys tuli. Täytyykin perehtyä syvällisemmin asioihin.
Ai saatana!Timollahan petti pokeri! Positiivi-Timo putkahti pintaan. Mies, joka rakastaa tyhmiä ihmisiä ja idioottimaisuutta on täällä. Helileijaa ja kevätpuro! Kukkasi mettä!
Siis ketä oikeasti kiinnostaa paskan vertaa mitä joku muu ajattelee jossain netin keskustelupalstalla.
Niin eli kannattiko edes avautua? Peelo :thumbdown
Kannattiko edes kommentoida?
Ai saatana!Timollahan petti pokeri! Positiivi-Timo putkahti pintaan. Mies, joka rakastaa tyhmiä ihmisiä ja idioottimaisuutta on täällä. Helileijaa ja kevätpuro! Kukkasi mettä!
Ja lopuksi piiiiiitkä vitunhaisto.
Kannattiko edes kommentoida?
Minnuu kakattais...
"mene vittuun siitä ulisemasta"Hymiöhassuttelua. Penalttia.
"helpottiko?""mene vittuun siitä ulisemasta"