Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lomautukset on syvältä, ellei satu olemaan rahaa jemmassa. Harvalla on harrastuksena työnteko, ite ainakin tartten niitä pennosia jota menetetystä vapaa-ajasta saan :doubtful:
Tsemppiä!

On, mutta toisaalta on tuo aina parempi kuin potkut, lomapäivät kumminkin juoksee edelleen jne....

Palautin gradun lopullisen version tänään. Ristiriitaiset fiilikset, varsinkin kun en ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen ja ohjaajalta tuli vielä viesti: "voisit kyllä vielä lisätä tähän loppuyhteenvetoon..." No, viimeinen palautuspäivä on tänään ja luin viestin juuri kun olin menossa saunaan. En siis ruvennut enää lisäilemään, kun ei ollut enempää sanottavaa. Tällä mennään.

Helmikuussa pitäisi vielä esitellä, Skypen välityksellä. Vihaan julkisesti puhumista.
Onnittelut! Muistan tunteen omalta kohdaltani. Oli se hienoa ja kantaa pitkään.

On, mutta toisaalta on tuo aina parempi kuin potkut, lomapäivät kumminkin juoksee edelleen jne....

Juu, lomautus on aina kivempi kun potkut, ja tosiaan vähintään viikon kerrallaan. Itsekin muutaman viikon ollu lomautettuna pari vuotta sitten. Ja katotaan nyt mihin suuntaan tämä eurokriisi on menossa ja mitä kaupankäynnille käy...

Tämä tiedustelupatterin alikessu tiedusteli juuri mahdollisia hommia helmikuulle toisaalta. Taitaa olla yli 50% mahkut.

Palautin gradun lopullisen version tänään. Ristiriitaiset fiilikset, varsinkin kun en ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen ja ohjaajalta tuli vielä viesti: "voisit kyllä vielä lisätä tähän loppuyhteenvetoon..." No, viimeinen palautuspäivä on tänään ja luin viestin juuri kun olin menossa saunaan. En siis ruvennut enää lisäilemään, kun ei ollut enempää sanottavaa. Tällä mennään.

Helmikuussa pitäisi vielä esitellä, Skypen välityksellä. Vihaan julkisesti puhumista.

:thumbup:

Vaikka muuta joskus väitetäänkin, niin valmistuu humanistitkin joskus. Jotkut ainakin.

Tämä tiedustelupatterin alikessu tiedusteli juuri mahdollisia hommia helmikuulle toisaalta. Taitaa olla yli 50% mahkut.
Siviilipuolella on aika vähän koulutusta vastaavia tehtäviä tiedustelupatterin henkilöstölle.

Kiittää onnitteluista. Musta tulee sitä paitsi näillä papereilla Master of Resource Management, ei siis varsinaisesti humanisti. ;)

Kiittää onnitteluista. Musta tulee sitä paitsi näillä papereilla Master of Resource Management, ei siis varsinaisesti humanisti. ;)
Minä olen koulutukseltani Master of the Universe. Onx se hyvä?

Pistetään nyt omakuvakin vähissä vaatteissa, jos joku vuokralaista kaipaa.
MOTU-BA-ba_he-man_ill.jpg

Ihan niin kuin mä olisin Melindaa jo onnitellut, vaan enkö mä sitten ollutkaan? Vieläkö kerkee?