Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
paska.. flunssa pahentunut ja piti jäädä saikulle.. ekan kerran puoleentoista vuoteen.

Mullaki on vähän flunssaa, mutta ei kuumetta ja henki vielä kuljee joten töissäpä olen.

tuli sitten käytyä eilen viihteellä.. Muuten ihan jees, tapasin kivan tytön, joka pyysi mun numeroa.. en tajunnut pyytää hänen numeroaan ja asia vaivaa nyt mua.. kun ei ole kuulunut mitään.. perhana!

Pist sivun ilmo Hesariin. Kyllä skinkaa puskee. Ei just sitä, mutta mitä sitte.

Isot pojat kertoi, että aina täytyy itse se numero pyytää. Naiset ei uskalla ottaa yhteyttä sen illan jälkeen, juuri koskaan.

Ja sit täytyy tehdä viel varmistussoitto siihen numeroon, että naisen puhelin kans hälyttää. Ettei antanut väärää numeroa. :D

Voi vittu mitä väsykkämistä. Närpii!

Olipa pientä paniikkia töissä tänään, kun joillakin oli ilmeisesti kalenterit väärässä. Onneksi oma itsehillintä pitää - ainakin toistaiseksi! :rolleyes::doubtful:

Isot pojat kertoi, että aina täytyy itse se numero pyytää. Naiset ei uskalla ottaa yhteyttä sen illan jälkeen, juuri koskaan.

Ja sit täytyy tehdä viel varmistussoitto siihen numeroon, että naisen puhelin kans hälyttää. Ettei antanut väärää numeroa. :D

Voi vittu mitä väsykkämistä. Närpii!

No joo.. Kyllähän tuo oli tiedossakin, joten ei auta muu kuin unohtaa moinen.. PERIKSI EN ANNA! PERRRRKELE!

Liittymättä mihinkään ajankohtaiseen ja yleistä kiinnostusta herättävään asiaan, juuri tällä hetkellä mieltä jäytää syvä katkeruus tasalatvataunoja* ja tiettyjä yhteiskunnassamme vallitsevia ilmiöitä kohtaan. Enkä tunne katkeruudestani syyllisyyttä, mutta tiedän kyllä, ettei se vähänkään pitempään jatkuneena hyvää tee. Katotaan hetken päästä uudestaan.

*Mehekös tuon ilmaisun keksi?

Itsehän hain aamusella lippuni Progressive Nation 2009 -keikalle. Dream Theater ja Opeth samassa paketissa, loistavaa :thumbup: